APUA... Lumia 900 ja muumit

  • Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti
"tintti"
Voisitteko autta minua, eli ne joilla on Lumia 900 (myös 800) puhelin... koittakaa näkyykö sillä youtubesta kaikki muumijaksot. (ei toki tarvitse kokeilla kaikkia. Mutta ehkä kolmea neljää, niin sen tietää). Mun puhelin nimittäin aiemmin näytti ihan hyvin, mutta nyt ei enää näykään suurin osa vaan näyttöön tulee, että videota ei voi nayttää mobiililaitteilla, vaikka systerin Iphonessa toimii kyllä... samoin ex-miehen samsungilla. Jos siis viitsitte laittaa myös sen mikä känny on? Kiitos tuhannesti jos voitte auttaa.
 
sfsdfsdf
[QUOTE="tintti";29476073]Voisitteko autta minua, eli ne joilla on Lumia 900 (myös 800) puhelin... koittakaa näkyykö sillä youtubesta kaikki muumijaksot. (ei toki tarvitse kokeilla kaikkia. Mutta ehkä kolmea neljää, niin sen tietää). Mun puhelin nimittäin aiemmin näytti ihan hyvin, mutta nyt ei enää näykään suurin osa vaan näyttöön tulee, että videota ei voi nayttää mobiililaitteilla, vaikka systerin Iphonessa toimii kyllä... samoin ex-miehen samsungilla. Jos siis viitsitte laittaa myös sen mikä känny on? Kiitos tuhannesti jos voitte auttaa.[/QUOTE]

Käytötkö omaa Youtube-sovellusta. Voit kokeilla ladata, jonkun muun sovelluksen. Esim. videoiden lataukseen tarkoitetuilla sovelluksilla voi myös katsoa videoita ja kiertää nuo estot.
 
"Omppu"
[QUOTE="tintti";29478057]Eikö kenelläkään ole enää Lumia 800 tai 900, että voisi auttaa mua?[/QUOTE]

Ei kukaan käytä mitään Lumian paskaa. Hanki iPhone niin ei ole ongelmia!
 
Minua kiinnostaisi myös tietää mitähän mahtoi tapahtua kun 10 kk vanha 900 lakkasi yhtä-äkkiä näyttämästä Youtube -videoita.
Tai se ei edes mene youtubeen .
Perusniksit on kokeiltu eli useampaa sovellusta kokeiltu ja tarkistettu päivitykset ja tietysti laitettu virrat pois ja kokeiltu w-lan -tilassa.
Netti pelaa muuten ok.
 

Yhteistyössä