Apua. Mua uhkailtiin oikeustoimilla kun en anna isän tavata lastaan.

Exän uusi tyttöystävä nimittäin. Ja todellakin annan tavata niin paljon kuin herra suomen toisella puolella tahtoo. Mutta siitä lähden että tapaamiset toteutuu meidän kaupungissa. Noh, pitkä tarina ja monimutkainen.

Kuinkahan vahvoilla voin olla jos oikeuteen mennään kun kuitenkin minulla on yksinhuoltajuus ja syytkin siihen erittäin pätevät?

Hassua kun täällä jossain kyseltiin kuka uskoo selviävänsä erosta/eron jälkeen riitelemättä ja viikon sisällä vastasin et minäpä oon selvinny ja peräti hyvinä ystävinä :) En tiedä mikä nyt muuttui sitten,puun takaa tuli.

Saa laittaa vaikka yv:tä jos tuntuu siltä..
 
Kiitos :heart:
Tää juttu ei oo yhtään mun exän tyylistä toimintaa nyt. En tiiä itkeäkkö vai nauraa. Kyllähän lapsen edun tulee olla ykkösenä!! Ja oikeustoimet ei sitä varmasti oo.. Toivon todella että hetken mietittyään tulee "järkiinsä".
 
Toivottavasti näin käy.Mut ainaki mitä kavereillä on ollu ni kaikki on yleensä saanu tuulta purjeeseen siinä vaiheessa ku lasten isä on löytäny uuden naisen itelleen.SIlloin muistuu myöslasten olemassaolo mieleen ja yritetään kaikin tavoin tehgsä äidin olo mahdollisimman vaikeaksi :attn: :attn:
 

Yhteistyössä