APUA!!! Mulla on suoraveloitus eräästä laskusta eikä se saa mennä missään nimessä huomenna tililtä (tänään piti mennä mutta tilill

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
tänään mulle on op:sta siirretty nordeaan rahaa, eli se näkyy huomenna mun tilillä, voiko ne ottaa vielä huomenna tuon suoraveloituslaskun sieltä??

Itse saisin sen verkkopankissa otettua pois, mutta en muista missä kohtaa olen menossa avainlukulistassa, taisin jo tänään kolme kertaa kokeilla väärinkin

MITÄ TEEN???? Eikös ne aika aamusta tule tilille jos eri pankista on siirretty? Mihin aikaan ne yrittää tuota suoraveloituslaskua vielä ottaa sieltä??
 
vieras
Eiköhän se ole koneella odottamassa rahaa, ei ne sitä sinne näpyttele kuin kerran silloin ku se tulee suoravelotukseen eli joko poistat sen tai se raha menee siihen.
 
ap
joskus se meni ainakin "lukkoon" että seuraavana päivänä sai vasta yrittää... ei siis kerro sitä mitenkään verkkopankissa, tulee aina vain se asiakasnumero ja tunnus ei täsmää, vaikka menisikin oikein, eikös se näin ole????

ei saa mennä tililtä, koska tarvitsen niitä rahoja ihan muuhun, saan lisää rahaa 3 päivän päästä jolloin maksan tuon laskun ihan verkkopankissa itse (itseasiassa tuo suoraveloitus ei ole tainnut toteutua kuin kerran ) :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Eiks sulla tuu lukeen mikä on seuraava numero avainlukulistas? Mulla tulee jos laitan väärän numeron nii siihen tulee et seuraavan on numero jotain :D ja nordea on kysees
tulee juu jos on lähellä sitä oikeaa numeroa, ilmeisesti en ollut
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Ei se haittaa vaikka oot avainlukulistasta laittanu kolme väärin? :eek:

Miksei saa mennä huomenna tililtä :D?
No se haittaa kyllä. Uudestaan saa yrittää sit vasta seuraavana pvänä. Ja mahtaisko ap tarvita rahoja kipeästi johonkin muuhun, kun siihen laskuun, äly hoi.

Lainan suoraveloituksessa sitä pankki ainakin "hakee" tililtä kolme päivää. Aika todennäköisesti siis aamusta lähtee veloitukseen ne rahat.
 
lkjhg
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Itse saisin sen verkkopankissa otettua pois, mutta en muista missä kohtaa olen menossa avainlukulistassa, taisin jo tänään kolme kertaa kokeilla väärinkin
Nordean verkkopankki kyllä ilmottaa, mikä on seuraava vapaa tunnus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lkjhg:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Itse saisin sen verkkopankissa otettua pois, mutta en muista missä kohtaa olen menossa avainlukulistassa, taisin jo tänään kolme kertaa kokeilla väärinkin
Nordean verkkopankki kyllä ilmottaa, mikä on seuraava vapaa tunnus.
Ei ilmota sekään, jos se on liian kaukana siitä mikä on seuraavana vuorossa, pitää olla joko sitä edellinen tai seuraava niin sitten se ilmottaa oikean numeron.
 
outo
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Ei se haittaa vaikka oot avainlukulistasta laittanu kolme väärin? :eek:

Miksei saa mennä huomenna tililtä :D?
No se haittaa kyllä. Uudestaan saa yrittää sit vasta seuraavana pvänä. Ja mahtaisko ap tarvita rahoja kipeästi johonkin muuhun, kun siihen laskuun, äly hoi.

Lainan suoraveloituksessa sitä pankki ainakin "hakee" tililtä kolme päivää. Aika todennäköisesti siis aamusta lähtee veloitukseen ne rahat.
Ai, no eipä oo mulla mitään tapahtunu vaikka oon väärin laittanu joku 100 kertaa kun en tienny missä mennään listassa.

Jajuu, tuntuu hölmöltä ottaa suoravelotus ja sitten ihan paniikissa miettiä miten sen saa pois ettei vaan laskua tarvis maksaa ... :LOL: Äly hoi ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Ei se haittaa vaikka oot avainlukulistasta laittanu kolme väärin? :eek:

Miksei saa mennä huomenna tililtä :D?
No se haittaa kyllä. Uudestaan saa yrittää sit vasta seuraavana pvänä. Ja mahtaisko ap tarvita rahoja kipeästi johonkin muuhun, kun siihen laskuun, äly hoi.

Lainan suoraveloituksessa sitä pankki ainakin "hakee" tililtä kolme päivää. Aika todennäköisesti siis aamusta lähtee veloitukseen ne rahat.
ei ole kyse lainasta vaan ihan puhelinlaskusta johon olen itse käynyt tekemässä tuon suoraveloituksen

mihinkähän aikaan se yrittää sitä hakea ja mihinköhän aikaan tuo osuuspankista siirretty raha näkyy tilillä?? Jos äkkiä juoksisin automaatille :)
 
outo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joskus se meni ainakin "lukkoon" että seuraavana päivänä sai vasta yrittää... ei siis kerro sitä mitenkään verkkopankissa, tulee aina vain se asiakasnumero ja tunnus ei täsmää, vaikka menisikin oikein, eikös se näin ole????

ei saa mennä tililtä, koska tarvitsen niitä rahoja ihan muuhun, saan lisää rahaa 3 päivän päästä jolloin maksan tuon laskun ihan verkkopankissa itse (itseasiassa tuo suoraveloitus ei ole tainnut toteutua kuin kerran ) :D
Niijustiinsa, miks sä otat jotain tollasia jollet aio maksaa niitä ees sillonkun on sovittu. Huoh. Mikset maksa ekana laskuja, sitten muita menoja? Sillon kolmen päivän päästä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Ei se haittaa vaikka oot avainlukulistasta laittanu kolme väärin? :eek:

Miksei saa mennä huomenna tililtä :D?
No se haittaa kyllä. Uudestaan saa yrittää sit vasta seuraavana pvänä. Ja mahtaisko ap tarvita rahoja kipeästi johonkin muuhun, kun siihen laskuun, äly hoi.

Lainan suoraveloituksessa sitä pankki ainakin "hakee" tililtä kolme päivää. Aika todennäköisesti siis aamusta lähtee veloitukseen ne rahat.
Ai, no eipä oo mulla mitään tapahtunu vaikka oon väärin laittanu joku 100 kertaa kun en tienny missä mennään listassa.

Jajuu, tuntuu hölmöltä ottaa suoravelotus ja sitten ihan paniikissa miettiä miten sen saa pois ettei vaan laskua tarvis maksaa ... :LOL: Äly hoi ;)
no ei siinä mitään tapahdukkaan, muutakuin ettei verkkopankkia voi käyttää kui vasta seuraavana päivänä, vaikka saisitkin laitettua oikean tunnuksen niin ilmoittaa edelleen ettei ne täsmää

Kerran kokeilin koko tunnuslistan läpi viimeisimmästä merkitystä tunnuksesta :D täti sitten kertoi ettei se ihan mene niin :D
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja lkjhg:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Itse saisin sen verkkopankissa otettua pois, mutta en muista missä kohtaa olen menossa avainlukulistassa, taisin jo tänään kolme kertaa kokeilla väärinkin
Nordean verkkopankki kyllä ilmottaa, mikä on seuraava vapaa tunnus.
Ei muuten ilmoita, jos on laittanut liian kaukana oikeasta olevan tunnusluvun. Muistaakseni siinä saa olla maksimissaan 2 väliä oikeeseen.
 
Ole hyvä
Tässä numero mistä voi tarkistaa seuraavan tunnusluvun numeron. Ole hyvä.
Pelastanut mut monissa tilanteissa. :) Sun tarvii vaan näppäillä se käyttäjätunnus kun tuonne soitat ja ne sanoo sen seuraavan tunnusluvun järjestysnumeron.

0100 6730
 
yks
Soita numeroon 01006730, sieltä saat tietää missä kohtaa oot menossa tunnuslukutaulukossa!!
Automaatti vastassa, se kysyi multa taulukon vika nron ja sitten kertoi missä kohtaa meen.
Ja tietysti pitää asiakastunnus tietää. Se on Nordean palvelu.
Ehdit vielä poistamaan suoraveloituksesta!!
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Ei se haittaa vaikka oot avainlukulistasta laittanu kolme väärin? :eek:

Miksei saa mennä huomenna tililtä :D?
No se haittaa kyllä. Uudestaan saa yrittää sit vasta seuraavana pvänä. Ja mahtaisko ap tarvita rahoja kipeästi johonkin muuhun, kun siihen laskuun, äly hoi.

Lainan suoraveloituksessa sitä pankki ainakin "hakee" tililtä kolme päivää. Aika todennäköisesti siis aamusta lähtee veloitukseen ne rahat.
Ai, no eipä oo mulla mitään tapahtunu vaikka oon väärin laittanu joku 100 kertaa kun en tienny missä mennään listassa.

Jajuu, tuntuu hölmöltä ottaa suoravelotus ja sitten ihan paniikissa miettiä miten sen saa pois ettei vaan laskua tarvis maksaa ... :LOL: Äly hoi ;)
No mutta, sullahan on sit asiat hyvin, jos ei ikinä tule mitään odottamatonta, johon tarttee rahat heti, eikä kolmen pvän päästä.
 

Yhteistyössä