Apua naiset apua, uskallanko lähtee ajamaan Kamppiin???

Mä pelkään ja kammoksun keskellä helsinkiä ajamista, ja nyt olis ukon pikkuveli tulossa bussilla Kamppiin ja hänet atrveis sieltä noutaa.. Uskallanko mie vai koitanko ruinaa jonkun toisen kuskiksi??? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Mä pelkään ja kammoksun keskellä helsinkiä ajamista, ja nyt olis ukon pikkuveli tulossa bussilla Kamppiin ja hänet atrveis sieltä noutaa.. Uskallanko mie vai koitanko ruinaa jonkun toisen kuskiksi??? :ashamed:
sinne vaan rohkeasti sekaan.. kyllä se siitä, sillä sen oppii siellä ajaa ku käy ajamassa t.ammattiautoilija
 
vieras
Ja ajelet rauhassa, lähdet ajoissa, niin ei tarvi kiireessä siellä sitten etsiä oikeita kaistoja ja muuta. Ite en ota enää paniikkia mistään Hgin keskustasta, ajattelen että jos vaikka ajan ohi jostain risteyksestä niin ajan vaan korttelin ympäri ja koitan uudestaan :)
 
no ei se sen pahempi ole kuin muuallakaan ajaminen, ruuhka-aikoina saa vaan jonottaa enemmän. Ajoissa kun lähdet niin ei mitään hätää tuu kun tosiaan jos ajat ohi niin ympäri vaan :wave: hyvin se menee ihan varmasti. Tosin siihen kampin linja-autoasemallehan ei voi ajaa kun se on siellä ostarin alla joten pyytäisin tulemaan joko tennispalatsin taakse tai sitten vaikka rautatieasemalle jotta olisi helpompi hakea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Mä pelkään ja kammoksun keskellä helsinkiä ajamista, ja nyt olis ukon pikkuveli tulossa bussilla Kamppiin ja hänet atrveis sieltä noutaa.. Uskallanko mie vai koitanko ruinaa jonkun toisen kuskiksi??? :ashamed:
sinne vaan rohkeasti sekaan.. kyllä se siitä, sillä sen oppii siellä ajaa ku käy ajamassa t.ammattiautoilija
Mä olen siellä niin paniikissa, et kerran meinasin ajaa yhteen kuoppaan joka oli selkeesti merkitty, mut minä paniikissa mitään nää.. :snotty:
Saatiin ratkasu. Poju opettelee kulkemaan metrossa ja haetaan Siilitieltä.
Ukkoki oli nääs hiukan kauhuissaan ajatuksesta; minä, auto, kamppi ja kamala määrä ihmisiä.. =)
 
unikuu108
helsinki on helppo kaupunki ajaa..kaistat on merkitty kunnolla ja jos vaan osaa liikennesäännöt niin ei ole vaikeaa.. täältä tulee samat neuvot.varaat aikaa ja ei kiirettä.kyllä se sujuu.
 
nyt autoton ja silti ajelen laina-autoilla
Kuinka joku voi pelätä kaupungissa ajamista? Onhan liikennesäännöt kuin mennään. Väistät oikealta tulevaa ja suoraan ajavaa jos itse käännyt.
 

Yhteistyössä