apua...olen jäämässä viikoksi yksin kotiin.... sitä kun aina haaveilee "omasta ajasta" ja nyt kun olen saamassa

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
sitä, en osaakaan ajatella että viikko olisi kiva olla yksin´.

olen ollut useesti esim. viikonlopun ilman perhettä ja se on ollut maksimi. mitä v*ttua mä keksin viikoksi????
 
ev
[QUOTE="Kolmen äiti";22425984]Söisin rauhassa kaikkea hyvää mistä tykkään, kattoisin telkkarista/koneelta rauhassa lempisarjojani, kävisin shoppailemassa ilman kiirettä kotiin ja nukkuisin paljon :) Varmaan kävisin joku ilta ulkona ystävien kanssa myös.[/QUOTE]

mulla ei ole kavereita. viikon yksin olo tuntuu kamalalle.....
 
Di
Hmmm... katselisin telkasta mitä tahdon, söisin rauhassa missä haluaisin, lukisin, harrastaisin villiä seksiä itseni kanssa, muistelisin menneitä ja polttelisin muutaman tupakan (mitä muuten en tee)
 
tekisin paljon pihahommia,rästiin jääneitä sisähommia:maton pesua,petivaatteiden pesua,kaappien siivoamista ja ennen kaikkea ulkoilisin ihan hirveesti =) ja sitten tietty nauttisin takkatulen ääressä hyvistä telkkariohjelmista.
 
Jos saiskin olla yksin kotona, niin varmasti ei tekeminen loppuis kesken. Käsityöt odottaa tekijäänsä, komerot siivoojaansa. Verhot vois vaihtaa, kerrankin vahata lattiat. Vois ottaa päikkärit jos tahtois ja mennä nukkumaan ja syödä kun huvittaa. Laulaa kovaan ääneen, tanssia, puhua itsekseen, kokeilla kaikki vaatteet vaatekaapista, lainata lapsilta peruukkeja ja hurvitella yksinään! Kattoa kauhuleffaa päivällä, piirtää, maalata, askarrella, paketoida joululahjoja.... Satatuhatta asiaa ois mitä yksin tehdä vois :D
 
ix
kävisin kaikissa ei aivan pakollisissa tilaisuuksissa, jotka jätän väliin, koska haluan viettää aikaa peheen kanssa, yrtittäisin sopia tapaamisia kavereiden kanssa, tosin tilaisuus olisi vaan iltaisin tai viikonloppuisin, koska olisi varmasti työviikko, jos jäisin yksin kotiin.
ja urheilisin. kuvitttelisin etukäteen tekeväni rästissä olevia kotitöitä, mutta tuskin tekisin
 
Ensin siivoisin kodin, menis varmaan pari iltaa et tulis kunnolla siistiä. Sit töitten jälkeen shoppailemaan, elokuviin, nukkumaan, lukemaan lukemattomia lehtiä ja kirjoja... Sit söisin kaikkee hyvää telkan edessä ... voi mulla kuluis vaikka kaks viikkoo. Kävisin kavereilla tai kutsuisin kylään.
 
"Aida"
ohhoh--- aika tylsiä (useimmat) vastaukset. Ehkä ihmiset oikeesti elää tollaista siivouselämää, tai siis jättää sen "elämä" osuuden pois, suorittaa vaan kaiken aikaa, yllättävää
 
[QUOTE="Aida";22426228]ohhoh--- aika tylsiä (useimmat) vastaukset. Ehkä ihmiset oikeesti elää tollaista siivouselämää, tai siis jättää sen "elämä" osuuden pois, suorittaa vaan kaiken aikaa, yllättävää[/QUOTE]

Musta ois ihana saada koluta kaapit läpi rauhassa, ja vahata lattiat tai pestä sohva, kun siihen kerrankin ois tilaisuus. Mutta tekisin varmasti paljon muutakin kuin vaan kotihommia :)
 
Mä siivoisin rauhassa, kävisin jumpissa ja infrapunasaunassa ilman että pitäis kellosta tuijottaa kauanko lapset saa vielä olla parkissa, katsoisin telkkaria ja söisin samalla herkkuja sohvalla, nukkuisin päiväunia, kiertäisin kaikessa rauhassa kirppiksiä yms yms...
Kivaa viikkoa sulle, sit onkin taas ihana kun perhe tulee kotiin :)
 

Yhteistyössä