Apua, onko tää nyt mun laihdutuksen loppu??

Elikkä olen siis laskenut pisteitä, vaikka en ole painonvartijoissa. Sain väärää informaatiota ja alkuun söin pisteitä liian vähän(18). Nyt tein oikean testin ja sain pistemääräksi 21. Kun nostin pisteitä, paino ei ole tippunut. Onko tää se säästöliekki-homma?? Eli onko elimistö tottunut liian pieneen energian saantiin....? Miten tästä eteenpäin?
 
Shaina
Niin tää uus laskusysteemi antaa vissiin lähes kaikille enemmän pisteitä kuin se vanha..? Mullekin vanha kehottaa jo 18 pisteeseen, mutta en ole niin alas sitä laskenut. 20 oon syönyt. Noin, pari pojoa päälle :ashamed:

Pitänee kaivaa tuolta vanhoista viesteistä se uusi laskentatapa ja kattoa mita se tarjoaa. Tuskin toi alhainen pistemäärä merkkaa laihdutuksen loppua. Jos pisteet nostaa siihen uuteen suositeltuun, niin LUULEN, että keholla menee viikko pari ennenkuin se taas uskoo, että ruokaa on saatavilla ja laihtuminen jatkuu uudestaan. En tiedä. Tää on ihan mutu-tuntumaa. Muistan jostain lukeneeni, ett joku pitää kerran viikossa mässäilypäivän, oikein kunnollisen. Silloin keho ei hoksaa, että se saa viikossa ruokaa vähemmän ja kuluttaa silti normaaliin tapaan.

 

Yhteistyössä