Apua! Pregnylin sivuoireista!

Pistin Pregnylin perjantaina-iltapäivällä (tai oikeastaan gyne pisti). Lauantai-iltana vatsa oli jo löysä ja eilen juoksin pöntöllä melkeinpä koko päivän. :( Tänään sitten kävin jo yökkäilemässä. :x Mitään tosin ei tullut ulos, sillä en ole saanut syötyä vielä mitään. :ashamed:

Nyt alkoikin pelottaa, kun luin Pregnylin tuoteselostusta. Lievän munasarjojen hyperstimulaation oireina mainitaan vatsakipu, pahoinvointi ja ripuli. Oikeastaan muita mainittuja oireita, kuten rintojen aristusta tai munasarjojen kipua, ei ole.

Pitäisiköhän soittaa gynelle, vai katsonko vielä miten oireet kehittyvät? Voihan tämä olla jotain vatsatautia, eikö? :ashamed:
 
Mä olen luovuttanu munasoluja 2 krt ja toisella tuli hyperstimulaatio ja melkein kantsis soittaa tohtorille,ei ollu todellakaan mukava kokemus.Joskin säikähdyksellä ja muutaman pvän sairaalareissulla selvisin.
 
Soitin jo ja sain puhelinajan iltapäivälle. Huonovointisuus jatkuu, enkä ole uskaltanut edelleenkään syödä mitään. :ashamed: Oliko sulla katjale alavatsatuntemuksia tai kipuja? Mulla ei ole mitään normaalista keltarauhasjomottelusta poikkeavaa. Ehkä olen vain hysteerinen... :ashamed:
 

Yhteistyössä