Apua raskauspahoinvoinnin pääkipuun??

Mulla oli esikoista ootellessa pää kipeä 5.viikolta aina 17. viikkoon asti. Odotan nyt toista ja sama näyttää toistuvan. Myös pahoinvointia ja väsymystä on, mutta pääkipu on välissä sietämätöntä! Panadol yms. ei auta. Enkä mielellään muutenkaan söis kovin vahvoja lääkkeitä.

Onko kellään vinkkejä sen kestämiseen??
 
Minulla nyt rv 11+3 :heart: pari viikkoa sitten alkoi kovat migreenikohtaukset, joiden takia olinkin slomalla viime viikon. Lääkäri määräsi otettavaksi 2 Panadolia kerralla ja kork 3 krt vrkssa ja unta.

Se auttoi minulla, ainakin toistaiseksi, tämä vk ilman kipuja! :heart:

kannattaa koittaa! :flower:
 
Minulle auttoi edellisessä raskaudessa migreeniin parhaiten kaksi Panadol comp -poretablettia kerralla otettuna. Nyt en ole niitä uskaltanut ottaa koska niissä on kofeiinia ja nyt on juuri ollut puhetta kofeiinin (kahvin) vaikutuksesta keskenmenoihin. Nyt on rv 6+3 ja aamuisin on päänsärkyä. Yksi migreenikohtaus on jo ollut ja silloin auttoi 2x Panadol zapp ja se että pääsin heti nukkumaan kun mummi hoiti esikoista. Edellisessä raskaudessa lääkäri sanoi että migreeniin voi aivan hyvin ottaa raskauden aikanakin Buranaa tai jopa Miranaxia mutta en silti ottanut. Enkä aio ottaa nytkään.
 
Mulla oli kanssa alussa järkyt päänsäryt ja siihen auttoi kun joi pienen kupin kahvia heti aamusta.
En sitten muuten kahvia juonutkaan koko päivänä. Se keskenmenoriskihän liittyi sen tutkimuksenkin mukaan runsaaseen kahvinjuontiin.
 
Joo, runsaasta kahvinjuonnista siinä puhuttiin, muistaakseni yli 3 kuppia päivässä. En sitä niin miettinyt kun ei tuo kahvi enää oikein maistu. :) Paljonko muuten kahvikupillisessa on kofeiinia, oliko se noin 100mg? Panadol compissa on 65mg yhdessä tabletissa.
 

Yhteistyössä