Apua rv13 ja vuodan verta!

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
J
Apua äkkiä, mitä teen! Housuihinkin oli tullut läntti kirkkaanpunaista verta ja pyyhkiessä paperiin jää paljon vaaleanpunaista ja seassa punaista verta.np ultras kaikki oli hyvin toissavkolla.voiko olla keskenmeno?
 
jojo
Voi olla keskenmenokin, mutta ei välttämättä. Mulla oli kerran vastaava tilanne, mutta syytä en tiedä tänä päivänäkään, raskaus kuitenkin sujui loppuun asti hyvin. Toivottavasti sinullakin! :hug:

 
R
Onko sulla kipuja? Jos vuotoa on runsaasti, niin lääkäriin. Jos kipuja paljon, niin lääkäriin. Sinuna soittaisin sinne muutenkin, keskenmenosta voi olla kysymys, mutta tuota ei voi selvittää ns. kotikonstein. Vuoto voi olla muutakin, eli ei välttämättä kannata olla huolissaan.
 
ainakin
sanottiin kun vk 12 aloin vuotaa verta ja tuli selviä supistuksia ( ei toki samanlaisia kun itse synnytyksessä) että kun viikkoja on noin vähän, ei sille mitään voi. Turhaan tänne soittelet. :S Soittele aamulla neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänäänet. SIelrä terkkari antaa sit ohjeet jatkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
sanottiin kun vk 12 aloin vuotaa verta ja tuli selviä supistuksia ( ei toki samanlaisia kun itse synnytyksessä) että kun viikkoja on noin vähän, ei sille mitään voi. Turhaan tänne soittelet. :S Soittele aamulla neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänäänet. SIelrä terkkari antaa sit ohjeet jatkoon.
Miten kävi?
 
Mutta äiti 4:lle kuitenkin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
sanottiin kun vk 12 aloin vuotaa verta ja tuli selviä supistuksia ( ei toki samanlaisia kun itse synnytyksessä) että kun viikkoja on noin vähän, ei sille mitään voi. Turhaan tänne soittelet. :S Soittele aamulla neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänäänet. SIelrä terkkari antaa sit ohjeet jatkoon.
Miten kävi?
No huonostihan siinä.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta äiti 4:lle kuitenkin. =):
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
sanottiin kun vk 12 aloin vuotaa verta ja tuli selviä supistuksia ( ei toki samanlaisia kun itse synnytyksessä) että kun viikkoja on noin vähän, ei sille mitään voi. Turhaan tänne soittelet. :S Soittele aamulla neuvolaan ja pyydä päästä kuuntelemaan sydänäänet. SIelrä terkkari antaa sit ohjeet jatkoon.
Miten kävi?
No huonostihan siinä.. :(
Höh, no onko suunnitelmissa kokeilla vielä vauvaa?
 
anni
itselle kävi samalla tavalla noilla viikoilla mutta verta tuli suihkuten, siten että jalat holahtivat märiksi vähän väliä jne. minulla oli tuolloin istukka kohdun suulla ja vuoto johtui siitä. nyt pari pvää yli lasketun ajan ja olen tässä puoltoistatuntia kuunnellut supistuksia, kaikki voi olla ihan hyvin, otat vain tosiaan rauhallisesti nyt ja aamulla yhteyttä nlaan tai lriin mikäli vuoto jatkuu.
 

Yhteistyössä