APUA tarvitaan pikaisesti!

Hei,

tiedän, että tulin täältä kerjäämään haukkuja ja arvosteluja jne. mutta kaikki muuta keinot on nyt kokeiltu, joten rohkaisinpa mieleni!

Voisiko joku ystävällinen sielu lainata mulle 200 euroa mahd. pikaisesti! Tilanne on tosi akuutti ja maksan kyllä korkojen kera takaisin.
Takaisin maksun tekisin niin, että tammikuussa satku ja helmikuussa toinen + korko (käykö esim. 50 euroa)

Syy mihin tarvitsen liittyy tuohon 5 vuotiaaseen poikaani ja en halua tässä nyt sen enempää asiasta kertoa täällä.

Sukulaiset on sellasia, että niiden kanssa en halua olla missään tekemisissä, pikavippejä ym. lainaa en saa, kiitos ex-mieheni.
Ystävilläkään ei nyt ole kun on joulu tulossa ja veromätkyjä jne.

Olen rehellinen ja maksan kyllä aina kaikki vipit sovitusti, vaikka eihän sitä täällä voi välttämättä kehenkään luottaa. Toivon kuitenkin, että joku ihana sielu pystyy auttamaan ja laittaa minulle vaikka YV:tä. Tehdään kyllä sitten ihan kirjallinen sopimus asiasta.

Jään odottelemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Sun puolella ei ole se että olet profiilillasi kirjoittanut täällä vaan yhden viestin..
Mutta peukkuja pidän. :wave:

Aivan... Rekisteröidyn äskön kun minulla itselläni ei ole tietsikkaa ja olen nyt tässä kaverillani lapsenvahtina. En halunnut mustanakaan kirjoitella moisia viestejä kun oikeasti on hätä ja kaikki muut keinot on kokeiltu.

En itse tykkää täällä ruinata rahaa keltään mutta sitten kun tarpeeksi paha tilanne tulee, niin kai sitä on kaikki keinot sallittuja. :)

No, katsotaan, josko joku suostuisi auttamaan... mukavaa joulunalusaikaa sulle!

 

Yhteistyössä