Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

Kysymykseni voi osan mielestä olla aika tyhmäkin, mutta minusta on tyhmempää jättää kysymättä.
Viimeisimmät kuukautiseni olivat joulukuussa 2010 ja nythän eletään jo toukokuuta 2011.. Joten lääkärini määräsi minulle 3 kuukauden Terolut kuurin. Ensimäisen lääkkeen nappasin tänään naamaani ja ohjeiden mukaan tulisi syödä 1 tabletti/päivä 10 päivän ajan. Ensimäisen kuurin jälkeen, uusi kuuri pitäisi aloittaa aina kierron 10 viimeisenä päivä??? Olen vähän huono näissä kiertopäivä asioissa joten mistä tiedän että mitkä ne silloin ovat ne 10 viimeistä päivää??

Kiitos vastauksista etukäteen
 
Tervehdys Piijjaa :)

Nyt kun olet syönyt sen 10 vrk ja kun kuukautiset alkaa ni sitten syödään kiertopäivät 15-24 taas jne... näin ainakin minulle ja useimmille on neuvottu.

Täällä on oma terolut-ketju, kannattaa käydä lukemassa sieltä kokemuksia yms :)
 
Kiitos vastauksesta :) Vielä yksi asia askarruttaisi, luin jostain että lääkee saattaa vaikuttaa ovulaatioon jos sen aloittaa liian aikaisin ja tätä en halua koska lapsi on haaveissa :) niin eihän tuo kp 15-24 ole liian aikainen?
 
Sinuna nyt ensin söisin ihan lääkärin ohjeiden mukaan että saat kiertosi tasaantumaan ja sitten miettimään ovista :) tosiaan kannattaa lukea tuota teroketjua, siellä kamppaillaan samojen mietteiden parissa :)
 
Komppaan Tellervoa, ensin varmaankin kannattaa yrittää tasata kierto lekurin ohjeiden mukaan ja sitten mahdollisesti jatkossa jos vielä saat teroja niin voi ruveta kikkailemaan. Terojen ei pitäisi vaikuttaa ovikseen jos se on tulossa tyyliin parin päivän sisällä terojen aloittamisesta mutta esimerkiksi itselläni kun ovis oli viimeksi kp30 niin olisi ollut aivan turhaa aloittaa napit kp15. Itte tosin oon lääkärin käskystä tero-tauolla. Tule vain lukemaan meidän teromimmien kokemuksia niin moni kysymys saa varmasti vastauksen :)
 
aika jännä ohjeistus että pitää syödä kierron kymmenenä viimeisenä päivänä? yleensä syödään kierron (kuten muut kaverukset jo kertoivatkin :D )15:sta päivästä 24 pv asti. tarkoittikohan että jos nyt ekalla terolut kierrolla sun kiertoo jää esim. 30 pv mittaiseksi niin ens kierrosta aloitat terot vasta kp 20...??? eikai.. menkkojen alkuun viimeisestä terosta voi mennä vaihteleva aika. Kannattaa varmasti tarkistaa toi vielä. Mites reseptissä lukee? tai saitko jotain lappusta mukaan? syöt nyt ne 10pv ja jos et raskaudu niin varmista vielä se asia. :) tervetuloa munkin puolesta tonne terolutmimmeihin:wave:
 

Yhteistyössä