Apua tulkitsemiseen

Kapea punainen viiva siihen ilmestyi ihan parin minuutin sisällä, ja huomenna siis pitäisi tädin tulla. En normaalisti kyselisikään täällä, mutta kun menin tyhmyyttäni tekemään sen nyt, enkä saa unta... Meillä on kohta 2v yritetty saada esikoista alulle, niin kuulkaas pienemmästäkin innostuu, kun kuukausi toisen jälkeen on pettymyksiä koettu. Että jos teillä ei ymmärrys riitä, miksi joku "tiirailee" niin miksi ihmeessä pitää kommentoida, tai edes avata ketjua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
viivanpaikka. Mulla oli kaikki tuommoiset sitten varhaisia keskenmenoja. Tärpit oli heti vahvoja. Mutta tämä on toki vin mun kokemukseni, eikä mulla ollut tuollaista testiä.
Mä testasin esikoisen 4+1 ja kuopuksen 3+5, eikä kummankaan kohdalla viiva ei ollut tuon tummempi.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Kapea punainen viiva siihen ilmestyi ihan parin minuutin sisällä, ja huomenna siis pitäisi tädin tulla. En normaalisti kyselisikään täällä, mutta kun menin tyhmyyttäni tekemään sen nyt, enkä saa unta... Meillä on kohta 2v yritetty saada esikoista alulle, niin kuulkaas pienemmästäkin innostuu, kun kuukausi toisen jälkeen on pettymyksiä koettu. Että jos teillä ei ymmärrys riitä, miksi joku "tiirailee" niin miksi ihmeessä pitää kommentoida, tai edes avata ketjua?
Mäkin katoin että siellä olis hailakka toinen viiva :) Ymmärrän täysin tuon innostuksen, mekin ollaan yli vuosi yritetty esikoista...Ei vaan ota onnistuakseen :( Toivottavasti teillä nyt tärppäs, eikä ole mikään haamu-viiva...Plussa-tuulia sinnepäin :)
 
Kiitos mukavista ja kannustavista kommenteistanne :hug:

Tein siis sen toisen tuosta kahden testin pakkauksesta jo torstaina (ihan liian aikaisin) kun oltiin lähdössä pe aamuna Espanjaan viikonlopuksi, ja ajattelin varmuuden vuoksi :ashamed: ja silloin oli kyllä ihan selvä nega, ei minkäänlaisia viivanpaikkoja tai haamuja, sen takia oli pakko laittaa jos jollakulla olis omakohtaista kokemusta. Eihän tässä erkkikään kyllä viisastu, kun tietää, että voi olla kummin vaan, mutta onpahan ajan kulua, kun ei untakaan saa :LOL:
 

Yhteistyössä