Apua. Työhaastattelu kohta ja itken vessassa. Paha sosiaalisten tilanteiden pelko

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siirrä ajatuksesi haastattelun jälkeiseen aikaan, mitä aiot tehdä sen jälkeen? Mennä kahvilaan, kirjastoon? Suunnittele jotain mukavaa! Käyt vaan ensin haastattelussa, ei se kauaa kestä. Kuivaat kyyneleet, hengität pari kertaa sisään ja ulos, puet vaatteet, syöt jotain, harjaat hiukset, peset hampaat ( ei tarvi tehdä tossa järjestyksessä)
Mitä on pahinta mitä voi sattua? Et saa työtä? Mitä on parasta mitä voi sattua, kaikki on tosi mukavia ja saat työn! Go for it!
 
vierailija
Ap tässä. Olin siis jo hyvissä ajoin aamulla paikanpäällä kauppakeskuksen vessassa itkemässä paniikkia kun olisi 9.00 yhteen liikkeeseen haastattelu. Jotain siellä sopersin.. Aivan kamalassa paniikissa. Kaikkea en muista, ei se todellakaan kovin hyvin mennyt.:unsure:
Olen pyytänyt terveyskeskuksesta aikaa lääkärille jo puoli vuotta että saisin jotain beetasalpaajaa tms helpottamaan tuota tai myös osoitusta jonnekkin terapiaan mutta aina minulle sanotaan että ei ole antaa aikoja lääkärille ei voi mitään.. Tuntuu että olen eriarvoisessa asemassa kun en edes lääkärille pääse kun haluaisin. Haluaisin niin kovasti töitä ja normaalin toimeentulon mutta tuo perkeleen ahdistus, sosiaalisten tilanteiden pelko pilaa kaiken. Vaikka kuinka järjellä yrittää itselle sanoa ja jotkut jakavat vinkkejä että unohda se jännitys ja älä vingu, ihmisiä ne haastattelijatkin ovat jne ja että ihan hölmö juttu, senkun vain ajattelee ettei hermoile niin pystyy suoriutumaan.. Olisipa todellakin niin helposti tehty. Järki tästä on kaukana. :( todella kaukana.
En varmana saa hakemaani paikkaa mutta sen näkee varmasti vasta jonkun ajan päästä. :(
 
vierailija
Käy yksityiseltä hakee beetasalpaajat (propral). Ne ei kyllä auta itse jännitykseen, mutta leikkaa tärinät pois. Muusikkojen peruslääke :D (vaikea soittaaa jo kädet tärisee jännityksestä) Harmiton lääke, ei koukuta.

Jos oireet todella rajoittaa elämää, lienee joku Diapan tarvittaessa oiva apu. Niitä tosin eivät arvauskeskuksessa helposti anna. Yksityisiltä saa, kun rehdisti kertoo miten asiat on.
 
vierailija
Käy yksityiseltä hakee beetasalpaajat (propral). Ne ei kyllä auta itse jännitykseen, mutta leikkaa tärinät pois. Muusikkojen peruslääke :D (vaikea soittaaa jo kädet tärisee jännityksestä) Harmiton lääke, ei koukuta.

Jos oireet todella rajoittaa elämää, lienee joku Diapan tarvittaessa oiva apu. Niitä tosin eivät arvauskeskuksessa helposti anna. Yksityisiltä saa, kun rehdisti kertoo miten asiat on.
Reseptilääkkeiden mainostaminen on laitonta. Tuo ei todellakaan sovi monellekaan ihmiselle ja ihohaitat ym ovat esimerkiksi tarpeeksi suuri vasta-aihe sellaiselle ihmiselle. Soittaja voi valita uudelleen alan, niin vaiva katoaa kokonaan ja soittelee ilokseen vapaa-aikana (y)
 
vierailija
Reseptilääkkeiden mainostaminen on laitonta. Tuo ei todellakaan sovi monellekaan ihmiselle ja ihohaitat ym ovat esimerkiksi tarpeeksi suuri vasta-aihe sellaiselle ihmiselle. Soittaja voi valita uudelleen alan, niin vaiva katoaa kokonaan ja soittelee ilokseen vapaa-aikana (y)
No enpä ole koskaan kenekään kuullut propralista aiheutavan sivuhaittoja. Jos on kovin alhainen verenpaine, voi vähän huimata. Jos harmiton lääke auttaa suoriutumaan ammatissa missä on hyvä, niin miksi ei sitä sitten ottaisi? Erittäin monet ammatikseen esiintyjät rouhii ennen "tilannetta" beetasalpaajia :) Niin teen minäkin.
 
vierailija
No enpä ole koskaan kenekään kuullut propralista aiheutavan sivuhaittoja. Jos on kovin alhainen verenpaine, voi vähän huimata. Jos harmiton lääke auttaa suoriutumaan ammatissa missä on hyvä, niin miksi ei sitä sitten ottaisi? Erittäin monet ammatikseen esiintyjät rouhii ennen "tilannetta" beetasalpaajia :) Niin teen minäkin.
Ihmekös tuo, mutta vasta-aiheita on vaikka kuinka paljon. Sulla niitä ei ole, mutta monella muulla on.
"Tiedot ylisuurten propranololiannosten toksisuudesta ovat suhteellisen vähäisiä. 0,8–6 g propranololia (arvioitu annos) on aiheuttanut aikuisella bradykardiaa ja vakavaa hypotensiota, joka on joissain tapauksissa johtanut perifeeriseen syanoosiin. Tajuttomuutta ja kouristelua on myös esiintynyt. Muutamassa tapauksessa myrkytys on johtanut kuolemaan"
Eipä ole valittanut kukaan? Toksisuus on myrkyllisyyttä.


Maissista siinä yksistään tulisi mahakipuja.
 
vierailija
Ihmekös tuo, mutta vasta-aiheita on vaikka kuinka paljon. Sulla niitä ei ole, mutta monella muulla on.
"Tiedot ylisuurten propranololiannosten toksisuudesta ovat suhteellisen vähäisiä. 0,8–6 g propranololia (arvioitu annos) on aiheuttanut aikuisella bradykardiaa ja vakavaa hypotensiota, joka on joissain tapauksissa johtanut perifeeriseen syanoosiin. Tajuttomuutta ja kouristelua on myös esiintynyt. Muutamassa tapauksessa myrkytys on johtanut kuolemaan"
Eipä ole valittanut kukaan? Toksisuus on myrkyllisyyttä.


Maissista siinä yksistään tulisi mahakipuja.
Toope! Kuka käskee ottamaan mitään ylisuuria annoksia. Henki lähtee buranallakin jos vedät rasiallisen päänsärkyyn.
 
Ihmekös tuo, mutta vasta-aiheita on vaikka kuinka paljon. Sulla niitä ei ole, mutta monella muulla on.
"Tiedot ylisuurten propranololiannosten toksisuudesta ovat suhteellisen vähäisiä. 0,8–6 g propranololia (arvioitu annos) on aiheuttanut aikuisella bradykardiaa ja vakavaa hypotensiota, joka on joissain tapauksissa johtanut perifeeriseen syanoosiin. Tajuttomuutta ja kouristelua on myös esiintynyt. Muutamassa tapauksessa myrkytys on johtanut kuolemaan"
Eipä ole valittanut kukaan? Toksisuus on myrkyllisyyttä.


Maissista siinä yksistään tulisi mahakipuja.
Googletapa paula yks sana: lääkeyliherkkyys.
Siitä on sulla kyse, siinä on vika, ei siinä että suurin osa lääkkeistä olisi myrkyllisiä ja polttais mahalaukun kraatereille, niin kuin haluat pelotella.

Sulla on lääke-ja ruokayliherkkys. Me muut kestetään lääkkeitä ja ruokia paljon paremmin.
 
vierailija
Sulla on lääke-ja ruokayliherkkys. Me muut kestetään lääkkeitä ja ruokia paljon paremmin.
Terve ihminen ja aparemmassa kunnossa kuin nelikymppisenä, kun en ymmärtänyt, että kunnollisesta luonnollisesta ruoasta ihminen saa kaiken mitä tarvii, eikä vitamiinipillereistä? Passaa kokeilla - ja Buranaa en ole tarvinnut, ei ole kokemusta. Onhan "teillä muilla" systeemi, todistat taas.:geek:

Ylikuolleisuus on muuten se termi, mihin törmäsin kauan sitten reumaatikkojen keskusteluissa - eihän mulla mitään kipuja ole, vaan migreeni oli kauan sitten.:whistle:
 
vierailija
Kyllä taas viisastui paljon: "Me muut":D:cool:
Ihmettelinkin, mistä siihen sun aloittamaan yhteen postaukseen kauan sitten ilmestyi reilut parituhatta lukijaa yhden yön aikana. Te tosiaan:geek:

Maissistako noin tuohduit? Siitä tulee maha kipeeksi ihan samaan tapaan kuin sille koisallekin, joka maissiin yrittää tunkeutua:sick:
Joo, ei tule maissista maha kipeäksi mulla, ei mun tutuilla jne.

Se on sä jolla on ongelma, ja sit kieltäisit sen perusteella kaikilta muilta muun kuin kaivoveden.
Sanot olevasi terve, mutta sen verran rajut reaktiot sun kropassa jokasesta ruuasta että ei ole normaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Työhaastattelua ei kannata jännittää, koska se ei vastoin yleistä käsitystä ole mikään "testi". Siinä ei ole jotain mikä pitää ratkaista ja voittaa. Työhaastattelu on keskustelu, jossa kerrot rehellisesti kuka olet, mitä osaat ja mitä et. Jos et ole sitä mitä he hakevat, niin on kaikkien kannalta parempi ettet tulisi valituksi väärään tehtävään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Joo, ei tule maissista maha kipeäksi mulla, ei mun tutuilla jne.

Se on sä jolla on ongelma, ja sit kieltäisit sen perusteella kaikilta muilta muun kuin kaivoveden.
Sanot olevasi terve, mutta sen verran rajut reaktiot sun kropassa jokasesta ruuasta että ei ole normaalia.
Normaali tarkoittaa sitä tervettä olotilaa, jossa parhaiten ilmenee kaikki erityiset asiat. Esimerkiksi oireista kyllä tietää alkaa tonkia roskista ja lukea tuoteselosteita, jos on epähuomiossa syönyt mitäsattuu. Ehkä sinäkin vanahan sen opit, mutta ei terveitä millekään gaussin käyrälle vedetä. Missä sut on aivopesty noin?
 

Yhteistyössä