APUA!

  • Viestiketjun aloittaja saatte onnitella tai ottaa osaa
  • Ensimmäinen viesti
saatte onnitella tai ottaa osaa
HMM. mä pyörryin elokuun alussa. sillon oli edellisistä menkoista 3 viikkoa, mutta tein kumminkin raskaustestin kun musta tuntu niin kummalle. se oli nega. menkkoja ei kuulunu.
tein elokuun lopussa toisen testin, kun viilsi kovasti mahaa muttei ollut mitään mahatautia.. taas nega.

tänään pyörryin taas. mies käski varata ajan lääkäriin. varasinkin, mutta tuli jotenkin semmoinen olo että ei tunnu sairaalta varsinaisesti.

tein vielä tänään testin ja se olikin positiivinen. oonkohan ollu raskaana kumminkin jo sillon kun tein ekan testin, ei vaan vielä näkyny...

nyt vähän jännittää, esikoinen on reilu 1v ja aika villi taapero, juoksee ja kiipeää koko ajan. kuinka kestää hermot lasta ja vauvaa sitten ensi kesänä. ja kuinka tiukkaa tekee sitten talouspuoli, yhden kanssa on pystytty pitää yllä samaa elintasoa kuin ennen lastakin...

ihmeen helposti näköjään tuun raskaaksi. heinäkuun ajan käytettiin vielä ehkäisyä, elokuun alussa jätettiin pois. eli ekasta kuusta olen tullut kuin tilaisuus annettiin. olipa yllätys. ennen esikoista oltiin muistaakseni 6kk ilman ehkäisyä, en ole ihan varma.

olen innoissani ja peloissani =)
 
Onnea!

Silloin kun jätin ehkäisyn pois, tulin samantein raskaaks. Se meni kesken, mutta neuvolatädin laskujen mukaan ei menny ku viikko niin olin taas paksuna :whistle: Eli täälläkin vissiin hedelmällistä sorttia. Ja heh, sisko on nyt saamassa kolmannen poikansa esikoisen täyttäessä kolme, vissiin kulkee suvussa :kieh:
 

Yhteistyössä