apua!?

minulle tehtiin kaavinta syyskuussa viikola 8 tuulimunaraskauden keskeyttämiseksi. Suositus oli odottaa yhdet kuukautiset.

no, nyt tais kuitenkin käydä niin että tulin samantien uudestaan raskaaksi ja olen ihan paniikissa!!!!

osaako kukaan neuvoa, mitä riskejä tähän mahdollisesti liittyy? onko uuden keskemenon todennäköisyys suuri vai onko edessä riskisynnytys? Olisko joku kokenut vastaavaa tai kuullut lääkärin kommenttia tilanteesta.

Pliis, älkää kertoko kauhujuttua, paniikki on muutenkin ihan riittävä :(
 
Nyt lähdetään siitä oletuksesta, että kaikki menee vallan hyvin!!! Ystävälleni kävi lähes kymmenen vuotta sitten juuri samalla tavalla ja raskaus meni oikein hienosti! Totta on, että kehon olisi toivottavaa antaa palautua keskenmenon "stressistä" ennen uutta raskautta, mutta ei se ole sanottua, etteikö kaikki voisi silti mennä hyvin! Nyt vaan uskot tähän raskauteen, jookosta!!! Sitä paitsi minulle sanottiin kaavinnan jälkeen, että yksien menkkojen odottamista suositellaan vain siksi, että osattaisiin paremmin laskea tulevan vauvan laskettu aika... Eli ei kovin vakava syy. Onnea sinulle!
 

Yhteistyössä