Apuja äiteen lahjaan

  • Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
oisko teillä joku hyvä idea, kun tunnetusti lyö ihan tyhjää mitä vois hommata. Vuosia tulee 51 ja kaikki kauneudenhoitoon liittyvä tms käy myös. Lahjakortin oon ostanut melkein joka vuos et nyt vois jotain muuta, mut MITÄ??

HJÄlP!!
 
vieras
tilansäästöpusseja, pyykkipoikia, shampoota , saippuaa, nenäliinoja, tulitikkuja, kauhoja, grillisetti , siivousliinoja, pesuainetta , jotain käytännöllistä .itse tykkään paljon jos joku tuo käytännöllistä tavaraa:) onko omaa saunaa, saunasetti,
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vie kaunis kukkakimppu :) Ei äitejä tarvitse lahjoa muuten !!
Siis että muille lahjoja, äideille ei? Minä ainakin haluan äitiäni muistaa lahjalla syntymäpäivänä, kukkia vien silloin tällöin muutenkin.
 
deb
Harrastaako liikuntaa? Jotain uusia värkkejä liikuntaharrastukseen, tai vaikka uudet lenkkikengät. Kengät kyllä täytyy käydä yhdessä ostamassa jotta tulee sopivat. Mites kävelysauvat, kahvakuula, vesijuoksuvyö?
 
Aika hankala, ku ei yhtään tiedä mitä äitis esim. harrastaa tai miten asuu.
Mut mä ostin äidilleni (ja isilleni) joululahjaks crocsit, ku muuttivat kerrostaloon missä sauna sijaitsee kellarissa. Eli saunakengiksi. Mut menishän ne puutarhakenkinä tms. muina läpökkäinä myös :flower:
 
tee vaihteeksi hänelle joku hömppä puuhapussi ihan ite. keksit sinne kaikkia ideoita tylsän hetken varalle, piirrä/keksi lautapeli, laita värikyniä ja vihko mukaan, tarroja, askartelet, piirrät, yms.

ja juu, luin oikein, että ikää 51, ei 5, mutta hullutella pitää ihmisen tasasin väliajoin, muuten ei tuu mistään mitään.
 
vieras
Magneettiterapiakoru? Eli kaunis koru, josta on iloa ja myös hyvinvoinnillista hyötyä loppuelämäksi. =) En suosittelisi, jos en olis itse kokenut niiden positiivisia vaikutuksia. ;) Mutta vaikka niillä ei olis vaikutusta, niin kauniita ovat silti ja käyttäisin niitä joka tapauksessa.
 

Yhteistyössä