APUJA!!! Kotikonstit/Ensiapu järkyttävään yhtäkkiseen hammassärkyyn!

  • Viestiketjun aloittaja dippadaidaidai
  • Ensimmäinen viesti
dippadaidaidai
Mä en ole ikinä ennen ymmärtäny miten jollain ihmisellä ei kestä muka pää pientä hammassärkyä, lähtevät itse kukin päivystykseen yöllä apuja hakemaan..
vaan kuinkas kävikään, että pilkka napsahti nyt omaa nilkkaan.
Mä viittä vaille itkeä vollotan, kipulääkkeitä ei ole muuta kuin aspirin zipp jota en enempää saa ottaakaan..
Neilikkaa oli jo poskessa, kylmä ja kuumakin kokeiltu, mitä vielä???
TÄÄ ON IHAN HELVETTIÄ.
päivystykseenkään en pääse kun tytön kanssa aivan kaksin,
aamulla sitten.. kunhan se aamu joskus koittaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Parasetamoli ja ibuprofeeni olisi auttanut. Joku vannoo alkoholilla kurlaamisen nimeen. Hegu-pisteen runnominen peukalon hangasta voi lievittää. Ja pystyasento.
 
"joku"
Hampaiden pesusta voi olla kans apua, siis hulluna tahnaa ja kunnon hampaiden hinkutus ja suuvettä päälle. Ite olen joskus kokeillu ja mulla ainaki tehos vähäksi aikaa.
 
ketjun aloittaja
[QUOTE="joku";23023029 begin_of_the_skype_highlighting**************23023029******end_of_the_skype_highlighting]Hampaiden pesusta voi olla kans apua, siis hulluna tahnaa ja kunnon hampaiden hinkutus ja suuvettä päälle. Ite olen joskus kokeillu ja mulla ainaki tehos vähäksi aikaa.[/QUOTE]

tää toimi vielä alkuyöstä..
Nyt ainoo (ja mulle ihan oksettavin) keino on laittaa pumpulipuikolla neilikkaa siihen hampaaseen.. ja tää maku :/
 
Sattuu!
itelläni on alkanu nyt vasta 2 tunnin aikana helpottaa vaikka koitin särkylääkkeitä, kuumaavettä,suolavettä ja vaikka mitä muita konsteja paitsi semmosia mistä kuuluu kovikin ääni kun en viitinyt herättää porukoita kävelemällä edes takaisin. niin toivon että pääsen hammaslääkäriin vaikka onkin kammo ! HUOM hammaskipu alkoi kello9 aikaa illalla ja kunse loppui noin 11aikaa niin menin nukkumaan mutta heräsin uudestaan hirvittävään kipuun 3aikaa yöllä ja tuossa näkyy että lähetän viestin 4yöllä vaikka oikeasti 5!
 

Yhteistyössä