Apuja liinailuun!

Ostin tuommosen rengasliinan kun aattelin että se on helppo ja nopea sitaista jne. No joo, eilisestä lähtien oon sen kans taistellu ja nyt menee hermo (niin kantajalta kuin kannettavaltakin) :/ :/ :/

Esim. miten IHMEESSÄ vauvan saa tohon kehtoasentoon jalat renkaita kohti?? Jää ihan ihmeellisesti mutkalle eikä viihdy yhtään.

Ja juu. kantoliinakanavaa on luettu (en tullu hullua hurskaammaks) ja liinan mukana tuli käyttöohjeetkin, ovat tosin lontooks niin eipä juuri apua niistäkään.

En vaan osaa. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Niin ja vielä semmosta että onko siitä lapselle jotain haittaa jos on vähän "väärässä" asennossa liinassa, jos vaan siinä viihtyy? Mietin sitäkin että onkohan tuo neiti jo liian "vanha" liinailun aloittamiseen (siis mikäli me nyt tästä innostutaan...) kun en heti vastasyntyneenä asiaan perehtyny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ei meilläkään rengasliinassa viihtynyt. Ostin sitten huutiksesta 5m liinan ja kietaisuristi2 toimi hyvin, siinä vauva on pystyasennossa. ei oo vaikea solmia.
Mulla on pitkä trikooliina, mut se on taas hankala sitoa esim. ulkona kun päät viistää maata. :/ Lisäks hiostaa niin hemmetisti kun kangasta metritolkulla ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ei meilläkään rengasliinassa viihtynyt. Ostin sitten huutiksesta 5m liinan ja kietaisuristi2 toimi hyvin, siinä vauva on pystyasennossa. ei oo vaikea solmia.
Mulla on pitkä trikooliina, mut se on taas hankala sitoa esim. ulkona kun päät viistää maata. :/ Lisäks hiostaa niin hemmetisti kun kangasta metritolkulla ympärillä.
Trikooliinan etu on se, että voit sen sitoa vaikka jo kotona. Sitä ei tarvitse ottaa pois ja solmiä ulkona koskaan, vaan se joustaa että vauvan saa sinne ja pois =) Ideaali tilanne aloittelevalle liinailijalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
http://www.youtube.com/watch?v=ljl_Nw_41ns&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Gq05VrCgNqY
Hei suurkiitokset näistä! :flower:
Hoksasin heti yhen virheeni, en ole älynny laittaa jalkoja tolleen. Ilmankos tuntuu ettei mahdu koko lapsi tohon liinaan... :whistle: :ashamed:
 

Yhteistyössä