Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Lauantai iltaa kaikille!! Mulla on nyt kp 22/28-40. Ovistestissä tänäänki ollu melkein yhtään tumma viiva kuin kontrolli samoin eilen.. sitä ennen ole hyvin haaleita viivoja ja viime viikonloppuna kans tummia.. En ymmärrä. Mulla on nyt ihan hirvee olo, lämpöä ollu eilen ja tänää siinä 37 hujakoilla, kurkku ja kaula tosi kipeet, huimaa, paleltaa ja tulehdusarvot oli noussu.. jos se ovis nyt vasta olis niin nyt ei kyl jaksa mitää ylimäärästä rehkiä tosiaankaan.. itku herkässä täällä kaikkien asioiden kans nyt.. kiitos et teille saa purkaa tänne asioita..
 
Minä tässä tein itselleni tilastoja kierroistani. 11 valmista kiertoa antavat nämä faktat:
- kierron pituus 24-46 päivää, keskiarvo 33.9 päivää
- ovistestit käytössä 7/11 kierrossa, eka ovisplussa kp 13-34 välillä, keskiarvo kp 24.6.
- viimeistä kiertoa lukuunottamatta tikkuun olen oviksen bongannut aina kun olen tikutellut.

Jos vähän kohentaisi taas mielialaa edes tuo, että yleensä saan niitä plussia jossain vaiheessa kiertoa. Toisaalta plussia on tullut kierroissakin, jotka olleet ovuloimattomia. Ekoissa kierroissa ovistestin herkkyys oli 10 tai 15mIu/ml niin väärän positiivisen mahkut olikin isommat.

Sanon samaa kuin Jonetta, onneksi tänne voi tulla avautumaan ja kertomaan tunnoistaan. Musta välillä tuntuu, ettei me onnistuta luomuna mut sit taas joku ääni sisällä luo toivoa niikun nytkin. Voihan olla että meillä edelleenkin on hommailujen ajoittamisen suhteen parantamisen varaa.
 
Ovistestit näyttävät LH-huipun, eivät munasolun irtoamista, joten ei kai vääriä positiivisia olekaan. Eli aina ei lh-taso riitä kohoamaan niin ylös, että se irrottaisi muniksen mutta tuon huipun tikut yleensä tunnistavat. PCO tietenkin voi muuttaa kaiken mutta jos oletetaan, että henkilö on ns. perusterve niiltä osin...right?
 
^^ Joo siis mä tarkotinkin tolla "väärällä plussalla" juuri tuota ettei munis silti varmana irtoo vaikka testi näyttäs plussaa. Ilmeisesti kuitenkin toi digitestin plussa on jo aika varma, kun siihen tarvittava hormonipitoisuus on niinki paljon ku 40mIu/ml. Gyne mulle sanoi että LH:ta tarvitaan vähintään 20-25mIU/ml että voi munis irrota. Sillo se sanoikin ettei ovista kannata tikuttaa liian herkillä testeillä.
 
hei. Ajattelin nyt kysellä hieman täältä apuja, ollaan "yritetty" lasta jo jonkun aikaa sillä meiningillä et tulee jos on tullakseen, nyt oon eka kertaa mittaillu lämpöjä tässä kierrossa, mut mun järki ei riitä siihen et tajuaisin että onko mulla ollu ovista vai ei, laitan tähän nyt pätkän noista lämmöistä jos joku vois ystävällisesti auttaa hieman. eli lämpöjä
kp 10 36,4
kp 11 35,9
kp 12 35,9
kp 13 36,5
kp 14 36,3
kp 15 36,1
kp 16 36,0
kp 17 35,9
kp 18 35,6
kp 19 35,6
kp 20 35,5
kp 21 35,9
kp 22 36,3
kp 23 36,4
ja tosiaan on nyt menos tuo kp 23 ja normaalisti kierto on n 28-33 että ite ajattelin et olis ovis ollu tuos kp 13-15 välillä mut kun nuo lämmöt on taas koholla niin ??? auttakaa pliis :)
 
nasu-80 onko nämä aamulämpöjä ja mistä oot mitannu?

Mulla nyt tänään siis kp24/28-40. tuo 40 kierto oli siis eka pillereitten lopetuksen jälkeen, muuten ollu lyhyempi. Tänään taas ovistesti plussaa. tai siis ne oli ihan hitusta vaille yhtä tummat.. Hmmm...kun tietäis mitä meinaa...
 
ON: hanuri vuotaa kuin seula. Noh, positiivista on se, että ainakin limakalvoa riittää meikäläisellä :) Menen tämän kierron vielä clomi+metu linjalla ja jos ei tärppää taaskaan, varaan itselleni lääkärin ja ultran...

nasu-80: aamulämmöt nousevat n. 0,5 astetta ovulaation jälkeen ja sinullahan lämmöt ovat tasan samat kp 10 kuin kp 23 eli noiden perusteella sanoisin, että ovulaatiota ei ole tapahtunut MUTTA lämpöjen mittaaminenhan on erittäin epäluotettava keino todeta ovulaation tapahtuneen, joten...who knows? ;)
 
ON: kp 15 ja ovisesti negaa. Kn tuntus olevan ylhäällä ja auki mutta ei vielä ihan pehmeä. Ajattelin huomenna aamulla tehdä digitestin ja sitten iltapäivällä liuskatestin. Nyt illalla tuli niin venyvää sitkeää limaa, että on pakko olla ovislimaa eikä miehen tuotosta eilisen jäljiltä.. :saint:
Eilinen sylkitesti näytti "plussaa"
 
Sori kiireessä vaan omaa napaa...

Tänään tuli OYSista laput eli jonossa ollaan IVF:n jahka saadaan vielä ne laput täytettyinä lähetettyä takas OYS:iin. Jono on tällä hetkellä n. 6 kk eli huhtikuussa mun laskujen mukaan pitäis olla IVF! Rupes aivan jännittämään! :heart: (hyvä, ettei yhtään etuaikaan jännitä... )
 
ON: Mulla nyt menossa tänään 25/28-40. Ovistestissä edelleen tänään melkein yhtä vahva toinen viiva kuin kontrolli.. tekis mieli jo testailla r-testillä, vaikka ihan varma oonki et ei sieltä mitään plussaa tuu. Tänää ollu armoton pääkipu ja väsy koko päivän. :(
 
CB:n (ovis)digitesti negaa, liuskassa tosin näkyi toinenkin viiva selvästi mutta ei läheskään edes yhtä vahvana kuin kontrolli. Iltapäivällä tein vielä tavisliuskalla, ja siihen ei tullt juuri mitään viivaa. Ilmeisesti taas ovuloimaton, tai ainakin kierto venyy. Homeopaatille sain ajan jo perjantaiksi, mut se nyt ei varmaan tähän kiertoon ehdi auttaa enää kamalasti.
 
Saanko minäkin tulla mukaan seuraanne? Olen jo jonkin aikaa teidän juttuja lukenut ja nyt eilisen gynen jälkeen olen 'virallisesti' apua tarvitseva. Seuraavassa kierrossa otan clomit käyttöön.

Toisille olenkin tuolta kolmatta lasta kuumeilevista tuttu mutta muille tiedoksi: Meillä siis 2 lasta 7 ja 5 vuotiaat. Ensimmäinen lapsi saatiin aikaiseksi clomien ja terojen avulla, toinen tuli ihan luomusti. Nyt olemme kolmatta tehneet koko tämän vuoden ajan ja eilen ultrassa lääkäri totesi jotakin häikkää munarakkuloiden/munasolun kypsymisessä ja epäili ovulaationkin onnistumista. Clomeilla mennään 3 kk, jonka jälkeen uusi ultra ja lähete lapsettomuuspolille. Tänään siis kp 16/27-40 ja yk 9
 
KESKIVIIKKO 21.10.2009




HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.........KP 7/29-81..........yk 7.................
Titityy80...............KP 10/28.............yk 5.................Terot, Clomit
Ansku-82.............KP 13/30.............yk 11...............Clomit
Kipinäkenkä.........KP 14/28.............yk 5.....Clomit, Metut, Fostimon
Silent whisper......KP 15/29-32........yk 9................Pregnyl
Yöperhonen.........KP 27/28.............yk 21...............Terot
wannabemama....KP 31/30-50.......yk 10...............
Devi.....................KP 39/27.............yk 12...............Terot, Clomit
Sharona...............KP 51/28.............yk 15..............
Kapa....................KP 57/32-34........yk 8................Clomit
IlonaG..................KP 58/28-29........yk ??...............Luget
Nasu-76...............KP 73/21-26........yk 3.................
rusina85..............KP 80/31..............yk 13..............Terot
Areliina................KP 86/27..............yk 9................Terot
Miukula................KP 80/ ...............-05 asti.............Terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron



HAAVEISSA TOINEN



MAM2...................KP 14/31.............yk 10..............Clomit, femar
Jonetta.................KP 26/28-40.......yk 3................Terot
Moonshadow........KP 56/ ...............yk ..................Clomit
Nallekarkki...........KP ?



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri..................KP 7/37...................yk ............Clomit, metut
memmiliini...........KP 16/27-40.........yk 10...........Clomit
Ella-83.................KP 17/24-46.........yk 12............



HAAVEISSA NELJÄS



Neitim...................KP 43/??.............yk ...............Clomit






TAUSTALLA:

höperö75, Myrtle, Zande, Evenstar, Hope22, Miira, Emppu3008, Duffy, My Poodles, Piksu, Peppi, Tähtisäde, Upelankali, Äitee73



PLUSSANNEET:




syyshortensia.......15.6.10.................yk9............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden...............................................yk2...........toinen
Alisa84..................26.5.10.................................esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10.................................
Lily of the valley.................................................
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen


 
Heippa! :wave:

Päivittelin ja muokkasin tässä aikani kuluksi listaa. Toivottavasti kaikki meni suurinpiirtein oikein eikä ketään haittaa :)

Ansku-82 - Hienoa että pääsitte IVF jonoon. Varmasti jännittää jo nyt :heart:

Jonetta - no voi harmi negasta! Toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu +++++ :whistle:

).( Gynellä käyty ja lääkkeeksi sain Pregnyl pistoksen tähän kiertoon. Ensi kierrossa sitten järeämmät aseet käyttöön jos ei tämä yksin riitä :)

Plussatuulia arvon ladyt!!!
 
TORSTAI 22.10.2009




HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.........KP 8/29-81..........yk 7.................
Titityy80...............KP 11/28.............yk 5.................Terot, Clomit
Ansku-82.............KP 14/30.............yk 11...............Clomit
Kipinäkenkä.........KP 15/28.............yk 5.....Clomit, Metut, Fostimon
Silent whisper......KP 16/29-32........yk 9................Pregnyl
Yöperhonen.........KP 28/28.............yk 21...............Terot
wannabemama....KP 32/30-50.......yk 10...............
Devi.....................KP 40/27.............yk 12...............Terot, Clomit
Sharona...............KP 52/28.............yk 15..............
Kapa....................KP 58/32-34........yk 8................Clomit
IlonaG..................KP 59/28-29........yk ??...............Luget
Nasu-76...............KP 74/21-26........yk 3.................
rusina85..............KP 81/31..............yk 13..............Terot
Areliina................KP 87/27..............yk 9................Terot
Miukula................KP 81/ ...............-05 asti.............Terot, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron



HAAVEISSA TOINEN



MAM2....................KP 15/31............yk 10.............Clomit, femar
Jonetta.................KP 27/28-40.......yk 3................Terot
Moonshadow........KP 57/ ...............yk ..................Clomit
Nallekarkki............KP............................................



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri..................KP 6/37................yk ...............Clomit, metut
memmiliini...........KP 17/27-40.........yk 10...........Clomit
Ella-83................KP 18/24-46.........yk 12............



HAAVEISSA NELJÄS



Neitim...................KP 44/ ...............yk ...............Clomit






TAUSTALLA:

höperö75, Myrtle, Zande, Evenstar, Hope22, Miira, Emppu3008, Duffy, My Poodles, Piksu, Peppi, Tähtisäde, Upelankali, Äitee73



PLUSSANNEET: :heart:




syyshortensia.......15.6.10.................yk9............toinen
Patricia...............................................................esikoinen
Garden...............................................yk2...........toinen
Alisa84..................26.5.10.................................esikoinen
Kesäleijona...........20.5.10.................................
Lily of the valley.................................................
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen


[/quote]


Huom! Korjasin vain nuo päivät omalta kohdaltani ;)
 
ärrieri - Sorry sähläsin jotain ja unohdin sitten päivittää sun kp:t!

Ansku-82 - Kiitos, vähän innostuin :LOL:

Oma napa: Huomenna olisi sitten taas gyne ja jos munis on kasvanut tarpeeksi, pistetään pregnyl piikki. Toivottavasti on, niin ei tarvitse itse sen piikin kanssa leikkiä!
 

Yhteistyössä