APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

Elikkäs.. ois häät tarkoitus järjestää 1v hää päivänä niin että menemme nyt kirkossa naimisiin.. eli ajan kohta olis heinäkuun lopuilla, vieraita olis n.20henkilöä.
Mikähän olis halvin mahd budjetti ja kuinka sen saa aikaseksi? haluaisin tyylikkäät mutta halvat, reippasti alta 2000? ,,vai onko tälläinen edes mahd?
Paljonko oman puvun teko maksais(kankaat jne? äitini osaisi)paljonko puvun vuokra olis? halvimmat vihkisormukset? miehen puku(vuokrattuna halvin?)millanen paikka olis paras ja halvin? ruoka? mitä ruokaa?paljonko..hinta per henkilö?..
Kiitos auttajille etukäteen..
hädässä ollaan...
 
gg
heinäkuulla hääjuhla niin pitäkää ulkona omassa pihassa, mummolassa tms. vihkiminen vain kirkossa. ruokaan riittää 20? per henki + plus juomat. salaatteja, uusia perunoita, paistia yms . mansikkakakku. kyllä kaks tonnia piisaa
 
tajusin näin
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
?? nyt ei ymmärtäny, meette nyt kirkossa naimisiin ja juhlat on ku ootte ollu vuoden naimisissa tän vuoden heinäkuussa?? vai vast ens vuonna?
Ovat avioituneet viime vuonna(heinäkuussa),nyt tarkoitus pitää oikeet häät.
 
no
Riippuu niin paljon mitä haluu... Pitääkö puvun olla perinteinen valkoinen prinsessamekko? Mitä itse katselin niin puku vuokrattuna oli huomattavasti kalliimpi kun itse tehtynä. Oma pukuni tuli maksamaan n. 50?, siis tarvikkeet. sekään ei ollut halvin mahdollinen.
Eikö miehellä ole mitään pukua? Omallani oli ihan perus puku, osti ennen häitä joskus veljeni lapsen ristiäisiin dresmannilta 50? ja on laadukas kuitenkin.
Halvimmat vihkisormukset, ihan kiinni jälleen mitä haluu. Hopeisia saa tosi halvalla, muutamalla kympillä. Miksi pitää ostaa uudet, eikö sinulla ole jo jos teidät aiemmin vihitty?
Meillä oli jatkot ihan kotona, kutsussa jo mainittiin että ihan kahvituksella. Itse leivottiin tarjoamiset, jotain keksejä ostettiin lapsille. Eipä niihinkään hirmuisesti rahaa mennyt.
Hääkimppuni oli juuri sellainen kun halusin eli ei perinteinen pyöreä sidottu kimppu. Hinta oli 10?.

Eli kyse on täysin mitä haluaa ja mistä on valmis tinkimään. Itse kävin kampaajalla/meikissä 70? ja sormus maksoi useamman satasen. Meillä tosin häät oli juuri sellaiset kun haluttiin ja mistään ei jouduttu tinkimään. Haluttiin vaan tälläiset, väkeä oli 50-60hlö, juhlat uudenvuodenaattona ilotulituksineen jne.
 
harmaa
Mä odottaisn ens vuoteen,niin ei tarvis kiirreellä äkkiä äkkiä tehdä kaikkea,ja vielä tosi halvalla kituuttaen.
Kuulostaa enemmän taakalta tuo tuleva hääjuhla,kuin ihanalta ja kivalta päivältä.
 
Minä ostin just juhlamekkoon/iltapukuun Burdan kaavat 10.50e ja siihen kankaaksi morsiussatiinia jotain 14e/m, eli tuon puvun hinnaksi tuli vetskareineen varmaankin jotain 70e. Kelpaisi mun mielestä hääpuvuksikin toi malli.

Seurakunnan tiloja voi varmaan käyttää ilmaiseksi?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
?? nyt ei ymmärtäny, meette nyt kirkossa naimisiin ja juhlat on ku ootte ollu vuoden naimisissa tän vuoden heinäkuussa?? vai vast ens vuonna?
Ovat varmaan avioituneet maistraatissa ilman mitään juhlisimisia ja nyt haluavat siiten siunata liittonsa kirkossa viettää hääjuhlaa.

Näin ainakin meillä meni eli juhlat ja siunaukset vielä pitämättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-88:
Elikkäs.. ois häät tarkoitus järjestää 1v hää päivänä niin että menemme nyt kirkossa naimisiin.. eli ajan kohta olis heinäkuun lopuilla, vieraita olis n.20henkilöä.
Mikähän olis halvin mahd budjetti ja kuinka sen saa aikaseksi? haluaisin tyylikkäät mutta halvat, reippasti alta 2000? ,,vai onko tälläinen edes mahd?
Paljonko oman puvun teko maksais(kankaat jne? äitini osaisi)paljonko puvun vuokra olis? halvimmat vihkisormukset? miehen puku(vuokrattuna halvin?)millanen paikka olis paras ja halvin? ruoka? mitä ruokaa?paljonko..hinta per henkilö?..
Kiitos auttajille etukäteen..
hädässä ollaan...
Ruoasta en osaa sanoa muuta kuin kannattaa käyttää esim. sukulaisia ruoanlaitossa. Tarjoilkaa esim. keittoa + karjalanpiirakoita ym. <sitten hääkakun hinnoissa on aika paljon eroja, saa myös halvalla.
Häätiloja on myös ilmaisia. En tiedä maksaako nykyään srk-talot, kannattaa kysyä.
Mä voin myydä mun hääpuvun edullisesti ;) mitä kokoa olet?
 
mulle kelpaa halpa jne. Mutta tarkoitus olisi nyt sen takia mennä naimisiin että olisi ihan häät eikä valan uusiminen.. mitä se periaatteessa olisi jo ens vuonna.. mutta menemme ens vuonna jos emme saa sopivia ihania häitä järjestettyä.. ei se pakko ole :) kyselen vain teiltä kokeneilta ja tietäviltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-88:
Elikkäs.. ois häät tarkoitus järjestää 1v hää päivänä niin että menemme nyt kirkossa naimisiin.. eli ajan kohta olis heinäkuun lopuilla, vieraita olis n.20henkilöä.
Mikähän olis halvin mahd budjetti ja kuinka sen saa aikaseksi? haluaisin tyylikkäät mutta halvat, reippasti alta 2000? ,,vai onko tälläinen edes mahd?
Paljonko oman puvun teko maksais(kankaat jne? äitini osaisi)paljonko puvun vuokra olis? halvimmat vihkisormukset? miehen puku(vuokrattuna halvin?)millanen paikka olis paras ja halvin? ruoka? mitä ruokaa?paljonko..hinta per henkilö?..
Kiitos auttajille etukäteen..
hädässä ollaan...
Ruoasta en osaa sanoa muuta kuin kannattaa käyttää esim. sukulaisia ruoanlaitossa. Tarjoilkaa esim. keittoa + karjalanpiirakoita ym. <sitten hääkakun hinnoissa on aika paljon eroja, saa myös halvalla.
Häätiloja on myös ilmaisia. En tiedä maksaako nykyään srk-talot, kannattaa kysyä.
Mä voin myydä mun hääpuvun edullisesti ;) mitä kokoa olet?
Olen aika isoa kokoa.. varmaa xl/xxl täytyis olla :'( tän vuoksi joudun varmaan jopa teetättää äidilläni puvun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
?? nyt ei ymmärtäny, meette nyt kirkossa naimisiin ja juhlat on ku ootte ollu vuoden naimisissa tän vuoden heinäkuussa?? vai vast ens vuonna?
Ovat varmaan avioituneet maistraatissa ilman mitään juhlisimisia ja nyt haluavat siiten siunata liittonsa kirkossa viettää hääjuhlaa.

Näin ainakin meillä meni eli juhlat ja siunaukset vielä pitämättä...
näin juuri :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-88:
Alkuperäinen kirjoittaja minskut:
tilaa puku täältä;

www.1luckybride.com

saat alle 100? ikiomaks :D
onko luotettava?

On. Yhteyshenkilö Lisa, ihan älyttömän kiva. Palikka enkulla pärjää oikein hyvin. Opastan mielelläni jos tarviit tilaukseen apua!
=)

kun kirjaudut sisään sivuille, saat vielä niistäkin hinnoista -15%.
 
Zoe-F
Myö mentiin maistraatissa naimisiin ja pidettiin seuraavana päivänä isot juhlat kaikille ketkä vaa paikalle saapu appivanhemmilla, enimmäkseen pihalla kun oli kiva ilma, leipomosta oli kakut ja leipäkakut teki mun äiti. anoppi oli ostanu pipareita ja kalaa ja miä tein kälyn kaa hirveet läjät erilaisia salaatteja tarjolle.
Jonkin verran vaatteita, kampaamossa käynti, sapuskat, sormus mulle ja tietty paljon juomia yms niin rahaa tais mennä noin 800?,
Äiti halus kustantaa kakut ja skumpat ja anoppi kalat ja kuivakakut ja piparit, ni niitäkä ei tarvin sit itte maksaa.
Me ei kyl pyritty menee mahollisimman halval naimisiin, vaan haluttiin omanlaiset juhlat missä ei jouduta ole silmätikkuin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-88:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-88:
Elikkäs.. ois häät tarkoitus järjestää 1v hää päivänä niin että menemme nyt kirkossa naimisiin.. eli ajan kohta olis heinäkuun lopuilla, vieraita olis n.20henkilöä.
Mikähän olis halvin mahd budjetti ja kuinka sen saa aikaseksi? haluaisin tyylikkäät mutta halvat, reippasti alta 2000? ,,vai onko tälläinen edes mahd?
Paljonko oman puvun teko maksais(kankaat jne? äitini osaisi)paljonko puvun vuokra olis? halvimmat vihkisormukset? miehen puku(vuokrattuna halvin?)millanen paikka olis paras ja halvin? ruoka? mitä ruokaa?paljonko..hinta per henkilö?..
Kiitos auttajille etukäteen..
hädässä ollaan...
Ruoasta en osaa sanoa muuta kuin kannattaa käyttää esim. sukulaisia ruoanlaitossa. Tarjoilkaa esim. keittoa + karjalanpiirakoita ym. <sitten hääkakun hinnoissa on aika paljon eroja, saa myös halvalla.
Häätiloja on myös ilmaisia. En tiedä maksaako nykyään srk-talot, kannattaa kysyä.
Mä voin myydä mun hääpuvun edullisesti ;) mitä kokoa olet?
Olen aika isoa kokoa.. varmaa xl/xxl täytyis olla :'( tän vuoksi joudun varmaan jopa teetättää äidilläni puvun.
okei, mut kantsii kuitenkin tsekata nuo nettisaitit jos jostain saisit puvun edullisesti, niin ei tarttis alkaa ompelee. Tsemppiä hääjärjestelyihin!!
:hug:
 
Ei hääpukua vaan jotkut kivat juhlavaatteet, mitä voi käyttää muutenkin. Jos on jo naimisissa, niin olisi naurettavaa musta pistää prinsessakuteita päälle...

Juhlat kotona, ruoka itsetehden. Astiat ja liinat lainaten ystäviltä. Joku auttamaan tarjoilussa. Saa silloin laatua edullisesti.

Me tehtiin vähän näin. Ehdottomasti parhain ruoka, kun yleensä vertaa hääjuhlia. Laadukkaimmat viinit. Ja varmasti persoonallisin :LOL:
 
muuttanut
Jos haluatte edulliset sormukset eikä haittaa vaikka ei olis uudet, niin kannattaa käydä kattomassa panttikonttorista. Sieltä saa edullisemmin koruja kuin liikkeestä.
 
Mari -76
Saisko kaverilta hääpuvun lainaksi? Ja hääthän voi järkätä vaikka jonkin hassun teeman ympärille, vaikka torstaihäät jossa tarjotaan hernaria ja pannaria! Tai sit vois olla nyyttärihäät! Ja tietysti mökillä!

Toisaalta jos häät on ihan tosi halvat niin sit olisi ehkä reilua myös olla vaatimatta lahjoja. Vois olla vaikka tee-se-itse-häät johon huolittaisiin vain itse tehtyjä lahjoja!
 

Yhteistyössä