APUVA! osasko joku kertoo mikä mulle tuli? niskan alas vasemmalle puolelle sattuu jatkuvasti...ei pysty liikkuun..

ei pysty kääntään päätä, ei liikuttaan kättä ei selkää..
ihan kauhee särky. tossa yläselässä,melkein olakpäässä mutta lähempänä niskaa kipu tuntuu.
tää on ihan kauheeta.
mikä ihme vois olla?
yhdessä ainoossa asennossa ei satu. mut ku heti ku liikuttaa vähänki päätä ni aijaijai..
 
"Miranda83"
huomenna oon menossa 6-vuotiaan kans kun sil hammas tulehtunut hakeen antibiootin. nyt oon yksin 3 muksun kans kotona, ja vanhin kuumees ja 1-vee silmätulehduksessa. ei oo autoo ees millä mennä nyt. onko kellään muulla ollut tällasta, voisko olla vaan lihakset liian jännitykses?
joku aika sit sain lääkäriltä panadol-kuurin kun päänsärky joka johtu niskakivuista. (oon raskaana.)
 
"Miranda83"
siis "pystyn" mä liikkuun mut sattuu niin kauheesti et itkuki meinaa tulla. nyt 50min sattunut, ja ihan vähän helpottanu kipu. pitää huomenna päivystykses kysyy.
 
Mä vielä jatkan tätä.. mun esikoisella oli kesällä kans kummallinen kipukohtaus niskassa. Hän ei edes nähnyt hetkeen mitään, niskaan sattui hirveästi ja tärisi koko ajan. Soitin ambulanssin kotiin ja sit myöhemmin mentiin päivystykseen. Ei ne osannu sanoa muuta syytä kuin että lihaskramppi oli.. :(
 
"Miranda83"
Siis pystyt muuten liikkumaan? Paata et pysty kaantamaan? Voisko olla torticollis kyseessa?
eli? :)
pakko mun on liikkua,kun tota 1vuotiasta pitää hoitaa ja noita muitakin.
pienin menee nukkuun ja en viittis kipeitä lapsia lähtee taksilla roudaan sinne nyt. tottakai soitan ambulanssin jos tää pahenee etten pysty oikeesti liikkumaan.
sattuu vaan kun kääntää päätä ja nostaa käsiä kun otan muksun syliin ja kun joudun kantaan sitä.
jokanen pieni liike tuo kipeemmän kivun,joka sit lievenee vähän kun jää siihen kohtaa. jos ny osasin selittää.

sori kun vastasin kahdelle täs..
 
"kohtalotoveri"
Mulla on joskus ollu, tai oikeastaan parikin kertaa. Tullut kylmästä/saanut vetoa. Lihaskramppi, joka meni kerran niin pahaksi, että meni nikama pois paikaltaan. Aivan järkyttävä kipu. Suosittelen osteopaattia/naprapaattia. Missä päin asut?
 
"Miranda83"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22251467:
Soita hyvä nainen ambulanssia tai taksia ja mene näytille! Tänään eikä huomenna.......

Hartiapistos?

Voi olla merkki kohdunulkoisesta raskaudesta tai sisäisestä verenvuodosta.
ultras käyty ja viime viikol oli neuvola jossa sydänäänet ainakin kuulu. ei saa pelotella tommosilla :( snif.
 
"Miranda83"
[QUOTE="Miranda83";22251571]ultras käyty ja viime viikol oli neuvola jossa sydänäänet ainakin kuulu. ei saa pelotella tommosilla :( snif.[/QUOTE]

siis missä sisänen verenvuoto? ihan minkä takia vaan? ja voi tulla tällanen kipu..?
 
"Miranda83"
[QUOTE="kohtalotoveri";22251460]Mulla on joskus ollu, tai oikeastaan parikin kertaa. Tullut kylmästä/saanut vetoa. Lihaskramppi, joka meni kerran niin pahaksi, että meni nikama pois paikaltaan. Aivan järkyttävä kipu. Suosittelen osteopaattia/naprapaattia. Missä päin asut?[/QUOTE]

kangasalla
 
"Miranda83"
kipu on vähentynyt taas hiukan. kiitos vastauksista kaikille. ja lääkäriin en pääse millään nyt, kun on nuo kipeät lapsetkin ja nukkumaanmeno aika ihan just. aamulla mennään :)
 
sh
oli samanlaista alkuun. Päätä ei todellakaan voinut kääntää ja pakko oli olla töissä. Lääkäreiden mukaan vaan lihasperäistä. Mobilattia ja tulehduskipulääkettä. Noo.. kunhan se meni ohi alkoi kokovartalon lihassäryt ja tulihan se kuume ja silmätulehduskin.. sitä on liikkeellä.
 
en käynyt lääkärissä(,koska kipu hellitti), mutta lapset kävivät. vanhimmalla oli enterorokko. veikkaan että itselläkin tuo, niskat eivät ole enään niin kipeät, et pystyn jo liikuttaan, vain normaali lihassärky. kuuma suihku auttanut todella paljon. nyt kurkku kipee itelläkin ja hieman lämpöä, saa nähä tuleeko kuinka pahana tuo rokko itselle.
että veikkaan syyksi enterorokkoa!
 

Yhteistyössä