Aqua-rakkuloista kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Mirkku
  • Ensimmäinen viesti
Pix
Sattui aivan helvetisti |O
Ei se kovin kauan kestänyt, en kiinnittänyt ihmeesti huomiota ajankuluun siinä vaiheessa, kumma juttu :whistle:
Mulla eivät auttaneet kipuun kyllä yhtään ------> epiduraali auttoi, autuas olo
 
Sattuuhan se aika kovasti. Niinkuin olisi puukolla viilletty ristiselästä. Mutta selkäkivut lähtivät ja minusta siinä suurin vaikutus on sillä, että kipu siirtyy siihen yhteen pieneen paikkaan, jolloin pientä selkäkipujomotusta ei enää tunnekaan.
 
Siskoni sanoi, kun lähdin synnyttämään, että ota ihan mitä vaan muuta mutta älä Aqua-rakkuloita. Ne kuulemma sattu ihan h*lvetisti ja kipu vaihtu vaan toiselle puolelle ja koveni.
Epiduraalia siskokin kehui.
Itse en käyttänyt mitään, joten omaa kokemusta asiasta ei ole.
 
amelie
Laittaminen sattui ja hyöty oli vähän niin ja näin.Kun sain esikoisen niin kätilö suositteli sitä.....se oli jotai karmeeta,piti olla kippurassa ja se laittaminen sattui ihan kamalasti.....
 
Jos kätilö huomenna alkaa horista minulle aqvarakkuloista, käsken laittaa itselleen, jos niitä on pakko jonnekin tyrkkiä, sillä niiden laiton muistan vielä 11 vuoden takaakin.

Muun kivunlievityksen ja ilokaasun otan talon tarjotessa vastaan.

Piika-äiti
 
Olen kokeillut kaksikin kertaa. Tykkään, että rakkuloiden laittamisen jälkeen saa noin kakskytminuuttia itse vähän levätä hieman lievempien suppareiden kanssa. Mutta niiden laittaminen on todella rajua!! Kannattaa kokeilla, jos ei halua epiduraalia tms.
 
mantelisuklaa
Joo, en kans suosittele... Sen hyötyyn nähden, niin sattuu aivan liikaa se laitto... |O Mulla taasen epiduraali oli "kuin seitsemäs taivas", eli synnytys ei tuntunu missään sen jälkeen! :D Ainoa oli, että se ponnistustarve oli aivan tajuton minkä se mulla aiheutti... Oli siinä sitten kiva yrittää kiemurrella joka asennossa, kun tuntu koko ajan että nyt se lapsi on pakko punkea sieltä pihalle, mutta kätilö kiljuu jalkovälissä, että ei saa ponnistaa... :/
 
laitto sattui tosi paljon, ja kaikki kivut lähti selästä pois about 15min ajaksi..
eli lyhytkestoinen mutta jokaikinen sälkäsupistus loppui hetkeksi ja sai levätä tuon 15min ihan rauhassa =) vaikka ne siirty vatsan puolelle niin ei haitannut,sinne kun ei muuten tullut supistuksia oikein yhttän
en ottanut kuitenkaan uutaa kun sattui niin pirusti :/
 

Yhteistyössä