Arcoxia lääke...

Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:
juu, minä käytin kolme päivää. Sitten li pakko lopettaa - kurkussa maistui palanut, olin kamalan huonovointinen...ei niinkään apua oireisiin, joita varten sitä oli määrätty.
Jaa... Miulla on nyt viikon kuuri menossa ja tosiaan suussa maistuu pahalta koko ajan. Lisäksi luulen olevani tavallista väsyneempi :/ Onneksi on helpottanut (ainakin vähän) selkäkipua...

 
Ö-mappi
Käytin useamman kuukauden ilman mitään ongelmia. Auttokin vielä =) Ei vaan alentanu tulehdusarvoja tarpeeks, joten siirryttiin astetta tujumpiin troppeihin, jotka ei enää ollu särkylääkkeitä vaan alensivat reumatulehduksia eli lopettivat ne särytkin ;) Mutta siis, mun kohdalla Arcoxia oli ihan pop.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:
minusta se pahan maku suussa oli ihan kamala. Teki mut todella sairaaksi. Sitä määrättiin niskakipuihin, mutta kun lopetin sen lääkkeen, voin paljon paremmin kuin sen aikana...
Ei tainnut sitten kyseinen valmiste sopia sinulle... Ite mietin, josko kuitenkin kokeilisin sinnitellä "kuurin" loppuun, vaik on noita epämiellyttäviä tuntemuksia... tää väsy on kyl aika paha :/

 

Yhteistyössä