Argh tän kuivan naaman kanssa! Mikä avuksi?

Nää pakkaset koettelee tosiaan kasvojen ihoa. Tuntuu että kuivuu ja hilseilee vaikka mitä rasvaa laittaisi. Kokeiltu on Helosanit ja Hauscan ylihintaiset ruusuvoiteet. Niin kauan on hyvä kun on ilman meikkiä mutta heti kun laittaa puuteria, alkaa hilseilemään. Ja ilman puuteria en osaa olla. :ashamed: Mikä avuksi? Tietääkö joku jotain superhyvää rasvaa joka oikeasti toimii?
 
MLL
Kannattaa käyttää meikin poistoon agualan perusvoidetta ja laittaa sinne puuterin alle meikkivoidetta jonka annat kunnolla imeytyä ja sitten taputtelet vähän puuteria kuultävimpiin kohtiin. Tiedän tosiaan tunteen, mullakin on tosi kuiva iho ja en ole vielä sellaista rasvaa kortisonin lisäksi löytänyt joka oikeasti auttaa nopeasti. Iho pysyy jotenkin kurissa kun huolehtii kunnon kosteutuksesta pari kertaa päivässä ja ei puhdista tuhdeilla aineilla. Oon huomannu myös omega-3 kapselien ja muutenkin pehmeiden rasvojen nauttimisen sisäisesti auttavan kanssa.
 
Mä olen lyönyt naamaan sitä Essexin voidetta. Siis ihan voide nimellä, tuubissa lukee erittäin kuivan ja hilseilevän ihon hoitoon, valkoinen purkki vihreällä tekstillä. Koostumuksesta tulee mieleen vähän vaseliini ja imeytyminen kestää hävyttömän kauan, mutta on auttanut. Aamulla ja illalla sitä, tarvittaessa päivällä jotain kevyempää. Mulla on niin kuivana naama että jopa Lipolan kirveli ihan hillittömästi ja itku meinasi tulla aina kun rasvasi. |O Toi Essex ei onneksi kirvele kun on kokonaan vedetön.
 

Yhteistyössä