Armoton huimaus

Olisko kellään hyviä neuvoja todella raivostuttavaan alkuraskauden huimaukseen?

Esikoiselta huimaus alko joskus rv 8 ja kesti lähes rv 16 asti, mutta sillon sen kans pärjäs jotenkuten. Nyt huimaus alko jo rv 5 ja on paljon voimakkaampaa kuin viimeks. Oon jo pariin otteeseen ollut kaatua esikoinen sylissä, mutta onneks oon vielä ennättäny vielä saamaan tukea seinästä tai lähimpänä seisovasta - kassajonossa vähän ihmettelevät, kun yllättäen tarraan tuntemattomia käsivarresta kiinni.

Verenpaine on ok ja nestettäkin nautin mielestäni riittävästi. Hyvät neuvot olis nyt tarpeen!!!
 
Oletko syönyt kuitenkin hyvin ja säännöllisesti.Mulla esikoista oli tuota paljonkin ja syöminen ja juominen auttoi heti.Pidä mukana aina jotain syötävää.Onko sulla hB miten hyvä tai huono?
 
Omasta mielestäni syön hyvin ja säännöllisesti. Aamulla, keskipäivällä ja illalla vähän tukevammin ja välipalat niitten välillä. Pahiten oikeastaan huimaa syönnin jälkeen - mahtaa veri syöksyä mahaan :LOL:

hB:t mulla puolestaan on aina ollu todella korkeat. "Normaalitilassa" huitelee lähempänä 150 ja esikoista oottaessa olivat alimmillaankin kuitenkin 120. Voisin tietty käydä neuvolassa tsekkaamaassa, onko arvot nyt jostain maagisesta syystä laskenu todella alas.
 

Yhteistyössä