Arvaa mikä rv menossa, iso vai pieni? :)

Esikoista odottelen, ja oon miettiny miks mulla ei oo maha kasvanu..
Kuva on otettu eilen, ja siinä viikkoja on 30+4.. Alakanttiin meni arvaukset, joten pieni tuo varmaan on.:)
Onko muita vastaavassa tilanteessa? :|
 
Mä oisin kans veikannu 20-25, rv30 vatsaks tuo on todella huomaamaton! Mut eipä ole tiellä ja voit ehkä muutenkin hyvin? Mullakin esikkovatsa oli pitkään melko huomaamaton, mut kyllä se rv 30 oli jo hyvin selkeä vaavimasu. Mä voin tosi hyvin loppuun asti, eikä mulla ollu mikään kiire masusta eroon. Ärsytti vaan kun kaikki kyseli, onko tukalaa ja joko oon kypsä. Miksi olisin ollut? :D
 
Mulla oli myös esikoisesta tuota kokoluokkaa masu tosi pitkään, "pullahti" esiin kunnolla vasta sitten paria viikkoa ennen laskettua aikaa ja silloinkin ulkopuoliset uskoivat vauvan syntyvän vasta puolen vuoden kuluttua :D

Olisin arvellut sinulla menevän ehkä noin rv.25 kun näkee että masu kuitenkin on jo aika korkealla :) Mutta enpä minäkään yli rv.30 olisi osannut arvata. :D

Tämä minun toka masu onki sitten ihan käsittämätön suhteessa esikoiseen :LOL:
 
Kävin tänään neuvolassa, kyllä se puisteli päätä ja käski viereisistä huoneista hoitajat kattomaan ja arvioimaan millä viikoilla mennään :) Niitten arviot oli viikoilla 20 tai vähä vähä reilu. Kyselivät kaikki mun syömiset ja liikkumiset ja pahoinvoinnit(jota ei ole!!) ja vessassakäynnit, mutta ei, masu ei vaa oo kasvanu.
Ultrattiinki, ja oli lapsi kasvanu normaalisti, mutta alakäyrillä mennään.
Mutta nyt 31+ jotain, ja näillä mennään! :)
 
Onko sulla paino kuitenki noussu? Eihän sillä mahan koolla väliä ole kun kerran vauvalla on kaikki hyvin. Mun äidistä ei kuulemma huomannut viel laitokselle mennessäkään, että olis raskaana, eikä ole kyse pitkästä ihmisestä todellakaan, vaan 160cm hintelä tappi. Ihmiset on niin erilaisia. :)
 
Mä oon nyt viikolla 21+6 ja mulla on tuommoinen maha kuin sulla. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten johtuu siitä =) Kovasti kyllä tässä odottelen sitä että se maha pullahtaisi kunnolla näkyviin kun oon aina haaveillu sellaisesta ihanasta isosta raskausmahasta, mutta pitää ajatella että on tällä pienelläkin mahalla puolensa, eipähän oo haitolla. Oon muuten vitsaillu tässä että mun maha taitaa kasvaa selkään päin, ja niinhän se siis periaatteessa kasvaakin kun kohtu on kallistunut sinne taaksepäin :D Eikö ap sulle oo sitten puhuttu ikinä neuvolassa tai gynellä taaksepäin kallistuvasta kohdusta?
 
Viimeksi muokattu:
Ei mulla oo paino noussu koko aikana ku 900g, vaikka normaalisti ja säännöllisesti parin tunnin välein jotain syön. Tarkoittaa siis, että olen laihtunu sen kilomäärän mitä "olis pitäny" tulla..
Sitä vähä kummeksunki, että onko muilla ollu näin?
 
Mä oon nyt viikolla 21+6 ja mulla on tuommoinen maha kuin sulla. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten johtuu siitä =) Kovasti kyllä tässä odottelen sitä että se maha pullahtaisi kunnolla näkyviin kun oon aina haaveillu sellaisesta ihanasta isosta raskausmahasta, mutta pitää ajatella että on tällä pienelläkin mahalla puolensa, eipähän oo haitolla. Oon muuten vitsaillu tässä että mun maha taitaa kasvaa selkään päin, ja niinhän se siis periaatteessa kasvaakin kun kohtu on kallistunut sinne taaksepäin :D Eikö ap sulle oo sitten puhuttu ikinä neuvolassa tai gynellä taaksepäin kallistuvasta kohdusta?
Mullakin on taaksepäin kallistunut kohtu. Silti vatsa pullahti heti näkyviin, ja joskus ekan kolmanneksen lopulla näytin jo siltä kuin viikkoja olisi ollut tuplasti enemmän kuin oikeasti oli...
 
Sf mitta on alakäyrillä tai sen alla, ja viimeksi perjantaina kun kävin kokkolassa alhaalla olevan istukan vuoksi, oli jo paikat pehmenneet ja kohdunsuu alle 2cm. Varmaankin jatkuvien, enemmän tai vähemmän kipeiden supisteluiden vuoksi. Uusi aika sinne viikon päähän...
Voikohan tuo sitten syntyä ennenaikaisena. Nyt on 32+5 menossa.
 

Yhteistyössä