arvatkaa että oliko noloa?

  • Viestiketjun aloittaja HUH
  • Ensimmäinen viesti
HUH
olin eilen ystäväni ja hänen vauvansa kanssa ostoksilla... ja kun poistuimme kaupasta ja vartija juoksee peräämme ja pysätti ystäväni!
hän oli varastanut ripasarin ja en tiennyt siitä mitään.. sanoin vartijalle että tutki hänen vaunut jos epäilet mutta ei tutkinu!
siel oli ripsari piilossa!!
ystäväni sit yritti antaa mulle sen ripsarin!
 
Mä olen ollut teinivuosina samanlaisessa tilanteessa, oltiin Akateemisessa kaverin kanssa ja ovella vartija pysäyttää meidät ja käskee kaverin takahuoneeseen... Kaveri oli varastanut jotain musiikkilehtiä. Oli kyllä niin noloa, ja olin tosi pitkään vihainen sille kaverille. :kieh: En kehdannut mennä Akateemiseen varmaan vuoteen, ja se on mun lempikauppa.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
siis et tienny ripsarista kun sanoit että tutki ne vaunut? vai siis tiesit ripsarista ja yritit opastaa vartijaa löytämään sen?
ei tuo nyt noloa ole mutta kaikkinensa tyhmää
siis en tienny et sil ees oli mtn. ripsaria siel vaunussa

 
On
No on se noloa. Mua ainakin hävettäis ihan sikana vaikken ois ees ite mitään tehny, ja toisekseen oisin aivan raivona sille "kaverille" joka tahallaan pistää mut noin noloon asemaan.

Enkä kyllä takuuvarmana menis sen kaa enää yhteenkään kauppaan.
 
Mä oon nuorempana ollut aika vastaavassa tilanteessa. Oltiin yhden kaverin kanssa kaupassa ja se sit pölli sieltä jotakin, en muista mitä, enkä minäkään huomannut. Noh olin sit maksanut omat ostokseni ja päästiin kassojen ohi, kun tuli joku tosi mukavan olonen nainen juttelemaan, luulin, et se oli joku tän mun kaverin tuttu tjsp. mutta olikin poliisi siviileissä. Tää mun kaveri sanoi sille, et sori meillä on kiire bussi lähtee just, johon mä sitten paukautin, et onhan siihen vielä vartti; ihmettelin kovaa kun kaveri suuttui niin kovaa :whistle: Sitä poliisia alkoi hymyilyttämään ja se vaan sanoi mulle, että tää sun kaveris on vaan sen verran hyvä varastamaan, ettet huomannut mitään ja kertoi olevansa poliisi ja että tän mun kaverin pitää nyt lähteä sen mukaan :LOL: Voite uskoa, että tää kyseinen kaveri oli mulle raivoissaan ja pitkään... :xmas: Mutta omapahan oli mokansa kun varasti..
 

Yhteistyössä