Arvatkaa mikä alko tunti sitten?

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Empuuu voitti just Ladan kampiakselin ja 5 kg hevosen paskaa heti kärkeen oikealla vastauksella =)

Voi *ittu, että mä olen tätä odottanut!!!! Nyt saa viettää täyspainoisesti aikaa perheen parissa. Kaikkee kotihommaa tietty on, mut aion olla lasten kanssa just niin paljon kun ne vaan mun aikaa haluaa! Jos en kerkee tekemään rästihommia, teen ne sit ens kesänä. Tän kesäloman haluan kyl pyhittää perheelle täysin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Empuuu voitti just Ladan kampiakselin ja 5 kg hevosen paskaa heti kärkeen oikealla vastauksella =)

Voi *ittu, että mä olen tätä odottanut!!!! Nyt saa viettää täyspainoisesti aikaa perheen parissa. Kaikkee kotihommaa tietty on, mut aion olla lasten kanssa just niin paljon kun ne vaan mun aikaa haluaa! Jos en kerkee tekemään rästihommia, teen ne sit ens kesänä. Tän kesäloman haluan kyl pyhittää perheelle täysin!
Mahtavaa =)
 
ohku
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Empuuu voitti just Ladan kampiakselin ja 5 kg hevosen paskaa heti kärkeen oikealla vastauksella =)

Voi *ittu, että mä olen tätä odottanut!!!! Nyt saa viettää täyspainoisesti aikaa perheen parissa. Kaikkee kotihommaa tietty on, mut aion olla lasten kanssa just niin paljon kun ne vaan mun aikaa haluaa! Jos en kerkee tekemään rästihommia, teen ne sit ens kesänä. Tän kesäloman haluan kyl pyhittää perheelle täysin!
TYKKÄÄN!!! nimim. vieläkin kaikki ne hommat tekemättä, jotka aioin viime kesänä tehdä, mut ei haittaa kun vaan lapsilla on kivaa
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ihanaa ja rentouttavaa lomaa!
Kiitos! Muutenkin tästä tulee aika spessu loma, koska mun keskimmäinen tyttö muuttaa meille asumaan. Joten perheenlisäystäkin on luvassa! Tosi mageet fiilikset on tästä kaikesta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ihanaa ja rentouttavaa lomaa!
Kiitos! Muutenkin tästä tulee aika spessu loma, koska mun keskimmäinen tyttö muuttaa meille asumaan. Joten perheenlisäystäkin on luvassa! Tosi mageet fiilikset on tästä kaikesta!
Kuulostaapa kivalta. Nautiskeltaa, vaikka kuulostaa siltä, että se sujuu. :D
 
ona nisti
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja ona nisti:
Montaks lasta sul on ja minkä ikäsii?
3. Keskimmäinen on 10 ja sit on isompi ja pienempi, en halua kertoo tarkemmin. Mut iltatähti löytyy :D
ok, ymmärrän. Hauskaa ja rentoa lomaa sulle ja koko perheelle! Kuulostat hyvälle iskälle. =)
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja ona nisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja ona nisti:
Montaks lasta sul on ja minkä ikäsii?
3. Keskimmäinen on 10 ja sit on isompi ja pienempi, en halua kertoo tarkemmin. Mut iltatähti löytyy :D
ok, ymmärrän. Hauskaa ja rentoa lomaa sulle ja koko perheelle! Kuulostat hyvälle iskälle. =)
Voi kiitos! Ainakin toi mun tyttären isille muutto viimeistään mullekin toi sen mielen, että kyllä mä ainakin jotain olen oikein tehnyt... Tosin vaikuttaahan siihen tietty muukin perhe, mut jokatapauksessa hieno juttu. Pääsenpähän osallistumaan tyttäreni arjenkin elämiseen, enkä vain viikonloppuihin ja loma-aikoihin.
 

Yhteistyössä