Arvatkaa mun vaatekoko *turhis,sis kuvat*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
näinpä
En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite. :)

noniin ja sitten vikat arvaukset..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
näinpä
En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite. :)

noniin ja sitten vikat arvaukset..
Miten voi olla....näytät paljon hoikemmalle mitä minä ja mulla tuo indeksi on muistaaksnei hiukan vähemmän......itsellä olis kyllä lahdutettavaa....
Just laskin ja mun indeksi on 22.3.........sä olet kyllä hoikempi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
näinpä
En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite. :)

noniin ja sitten vikat arvaukset..
No ei todellakaan näytä siltä että BMIsi olisi 28! Olisin veikannut suunnilleen 21-max23. Näytät siltä että kokosi olisi 38 korkeintaan.
 
Onnea, ihan ekana! :flower: Ja sitten päälle ihmettelyt, että vaatekokosi oli aiemmassa kuvassa mainitsemasi... olen mielestäni hyvin samankokoinen, mutta käytän korkeintaan kokoa 46/48, joskus pienempikin. :eek: Tuo sun nykyinen vartalo olis tavoitteena täällä, ei yhtään pienempi.
Veikkaan sun olevan kokoa 40
 

Yhteistyössä