Arvatkaapa mitä mä näin tässä muutama päivä sitten?

Mä taas näin kerran kun yksi melkosen muhkea mimmi meni bikineissä kauppaan, siis oli reittä ja persettä :snotty:
Samaistin itseni siihen henkilöön, kun olen myös muhkea ja itkuhan siinä tuli :snotty: :ashamed:
 
kemeli
Oon nähnyt samantyyppisiä tapauksia myös. Mä oon päätyny siihen tulokseen, että ne tyttelit laittaa legginsit päälle hämärässä ja luulee, ettei niistä näy läpi. Just näin yhden tosi kauniisti pukeutuneen nuoren naisen, jolla oli ohuet haaremihousut jalassa. Sillä oli tietysti sievä ja pinkeä pylly, jonka kohdalla ne housut hieman kiristyivät. Ja paljaat persposket sieltä vaan näkyi selvästi läpi.. En usko, että tämä nainen tarkoituksella halusi pyllynsä ja stringinsä vilkkuvan.
 
Minä näin toissapäivänä noin 60-70-vuotiaan hyvin tukevassa kunnossa olevan naisen jolla oli valkoiset leggingsit joiden alta paistoi isot valkoiset alushousut, valkoiset rintsikat joiden päällä läpikuultava sininen paita. Eli ei ole vain nuorten ongelma tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä taas näin kerran kun yksi melkosen muhkea mimmi meni bikineissä kauppaan, siis oli reittä ja persettä :snotty:
Samaistin itseni siihen henkilöön, kun olen myös muhkea ja itkuhan siinä tuli :snotty: :ashamed:
Pelkissä bikineissä? :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä näin toissapäivänä noin 60-70-vuotiaan naisen jolla oli valkoiset leggingsit joiden alta paistoi isot valkoiset alushousut, valkoiset rintsikat joiden päällä läpikuultava sininen paita. Eli ei ole vain nuorten ongelma tuo.

Ihmisillä on vissiin kova tarve kulkea alusvaatteissa. On muka jotenkin peittävämpää kulkea pelkissä kalsareissa kuin kevyessä hameessa

:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä taas näin kerran kun yksi melkosen muhkea mimmi meni bikineissä kauppaan, siis oli reittä ja persettä :snotty:
Samaistin itseni siihen henkilöön, kun olen myös muhkea ja itkuhan siinä tuli :snotty: :ashamed:
Pelkissä bikineissä? :eek: :LOL:
Taisi sillä pikku toppi olla päällä, mut biksujen alaosa oli ainakin, en mä tiiä mitenpäin olisin ollut :(
 
kemeli
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä taas näin kerran kun yksi melkosen muhkea mimmi meni bikineissä kauppaan, siis oli reittä ja persettä :snotty:
Samaistin itseni siihen henkilöön, kun olen myös muhkea ja itkuhan siinä tuli :snotty: :ashamed:
Pelkissä bikineissä? :eek: :LOL:
No mun yks nuoruuden ihastukseni (siis miespuoleinen) meni kerran Citymarkettiin ostoksille pelkät Speedot jalassa. Tais poiketa Alkossakin samalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä näin toissapäivänä noin 60-70-vuotiaan hyvin tukevassa kunnossa olevan naisen jolla oli valkoiset leggingsit joiden alta paistoi isot valkoiset alushousut, valkoiset rintsikat joiden päällä läpikuultava sininen paita. Eli ei ole vain nuorten ongelma tuo.
No mut noin vanhoilla voi pistää dementian tai vanhuuden höppänyyden piikkiin :D
 

Yhteistyössä