Arvatkaas ärsyttääkö, 1.5v taapero huutaa ja kiukuttelee nälkäänsä

  • Viestiketjun aloittaja "väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"väsynyt äiti"
Aamupalla söi lusikallisen puuroa ja haukkas kerran mun leivästä. Maitoa joi desin verran. Sen jälkeen ei oo syönyt mitään. Sylkee vaan kaiken ulos ja irvistelee. Maitoa ja vettä on kyllä juonut, mut kaiken ruoan sylkee ulos. Ja se kiukuttelee nälkäänsä tossa :p On kiukutellut 12 asti.
Mutta kun ei kelpaa, ni ei kelpaa. Katotaan seuraavalla ruokailukerralla. Jos ei kelpaa sillonkaan, ni ehkä sitten iltapala maistuu. Tai ehkä aamulla sit viimeistään...
(täh kuuluis nyt helvetin monta niitä pään seinään paukutus hymiöitä)
 
-
Tuttua on :D Meilläkin 1v8kk poitsu söi aamulla muutaman lusikallisen puuroo ja välipalaks haukkas kerran omenaa. Nälkä silläkin on, mutta pitäis saada vaan keksiä ja minä ilkeä äiti en anna. Noh, jospa vaikka huomenna olis parempi päivä :)
 
"aloittaja"
No eipä se sitä maitoa nyt niin kauheasti ole juonut, joten taatusti ei ole siitä kiinni.
Kunhan nyt kiukuttelee, on ollut tuollanen jo liki pari kuukautta, kiukuttelee millon mistäkin. Kokeilee rajoja, siihen tulokseen me on tultu. Välillä kiukuttelee, kun on nälkä eikä mikään kelpaa, välillä sen takia, kun kielletään jotain. Ihan mistä vaan se keksii kiukun :p Herralla vähän vahva oma tahto...
Eikä kyllä vaikuta siltäkään, että olisi kipeeksi tulossa, ihan terveeltä tuo vaikuttaa, kiukuttelusta huolimatta.
Huomenna on korvalääkäri (kontrolli putkituksesta), mutta en usko, että tulehdusta on, kun ei mitenkään oireile.
 
"Ilona"
[QUOTE="aloittaja";22886008]Juu, saa syödä. Mutta kun se ei kelpaa, kun sylkee kaiken ulos.[/QUOTE]

No mun mielestä kuulostais siltä et suu olis kipeä, mut itehän lapses tunnet.

Meillä tytöllä enterorokko oireili aikoinaan noin, ensin oli syömisongelmia ja sitten tuli vähän kuumetta ja sen jälkeen pienet rakkulat sormiin ja jalkapohjiin.
 
"aloittaja"
Okei, nuo tuollainen voisi olla, jos ei alkuun kerran muita oireita ole.
Mutta siis ei ole lämpöä, räkää, väsymystä, eikä mitään muutakaan vastaavaa.
Tosin, on tolla aina välillä tollasia päiviä, kun ei vaan ruoka maistu...
No, näkee sitten, miten etenee :)
 

Yhteistyössä