Arvatkaas mitä maksoi... :) (iso paketti vaatetta)

15 paitaa (joukossa yksi tunika, muutama toppi, muutama t-paita, trikoopaitoja, lämmin huppari...)
2 lasten t-paita&shortsi-settiä
Selkäreppu (mulle kouluun)
Cargohousut, tommoset kahisevat
3 muut housut (näistä kahdet on farkut)
Lenkkarit, tavalliset mustat vapaa-ajan kengät


Arvauksia? Mun mielestä pääsin halvalla :D


-alennusmyyntishoppaaja-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
150-170e?
:flower:

Hyväksytään, vaikka sä heitit vähän hintahaitarilla :D

150e.

Ei paha mun mielestäni, kun ajattelee että mä tilaan ehkä kahdesti vuodessa vaatetta itselleni, isomman satsin, ja muuten tulee osteltua tosi vähän...
Mut Elloksella ja Catalogilla oli hyvä alennuksia :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
150-170e?
:flower:

Hyväksytään, vaikka sä heitit vähän hintahaitarilla :D

150e.

Ei paha mun mielestäni, kun ajattelee että mä tilaan ehkä kahdesti vuodessa vaatetta itselleni, isomman satsin, ja muuten tulee osteltua tosi vähän...
Mut Elloksella ja Catalogilla oli hyvä alennuksia :D
:) Ei paha tosiaan, yritin laskea kappalehinnan aletuotteelle ja tulin tuohon johtopäätökseen. :D
 
vieras
Ystäväni oli juuri löytänyt itselleen hirveän kasan vaatteita (olikos nyt melkein 10 paitaa ja ainakin 3 housut, ihan tarkkaan en muista) ja maksanut niistä yhteensä 40e :D Ensin kun kertoi, luulin että olisivat olleet vain tavallisia (lue tylsiä) vaatteita ja olinkin pudottaa silmäni päästä kun vaatteet näin! Miks sitä ei ite koskaan löydä halvalla hienoja vaatteita? Kai sitä sitten on itse niin väärää kokoa ettei mikään tunnu sopivan tai sitten jos sopii niin saa pulittaa sen 40euroa yhdestä vaatteesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ystäväni oli juuri löytänyt itselleen hirveän kasan vaatteita (olikos nyt melkein 10 paitaa ja ainakin 3 housut, ihan tarkkaan en muista) ja maksanut niistä yhteensä 40e :D Ensin kun kertoi, luulin että olisivat olleet vain tavallisia (lue tylsiä) vaatteita ja olinkin pudottaa silmäni päästä kun vaatteet näin! Miks sitä ei ite koskaan löydä halvalla hienoja vaatteita? Kai sitä sitten on itse niin väärää kokoa ettei mikään tunnu sopivan tai sitten jos sopii niin saa pulittaa sen 40euroa yhdestä vaatteesta.
Oho! Mistä se ystäväsi osti noi? :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ystäväni oli juuri löytänyt itselleen hirveän kasan vaatteita (olikos nyt melkein 10 paitaa ja ainakin 3 housut, ihan tarkkaan en muista) ja maksanut niistä yhteensä 40e :D Ensin kun kertoi, luulin että olisivat olleet vain tavallisia (lue tylsiä) vaatteita ja olinkin pudottaa silmäni päästä kun vaatteet näin! Miks sitä ei ite koskaan löydä halvalla hienoja vaatteita? Kai sitä sitten on itse niin väärää kokoa ettei mikään tunnu sopivan tai sitten jos sopii niin saa pulittaa sen 40euroa yhdestä vaatteesta.
Oho! Mistä se ystäväsi osti noi? :saint:
Yritin tuossa miettiä just mistä osti vaan en saa nyt päähäni sitä liikkeen nimeä. Pitänee laittaa viestiä ja kysyä :D Voisi itsellekin käydä sitten tekemässä löytöjä. Mutta siis, aivan uskomattomia vaatteita oli kyllä tuohon hintaan...
 

Yhteistyössä