Arvonta Tupperware esittelyssä,mitä arvotaan?

  • Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
Pettynyt
Olen ennen ollut kutsuilla, jossa arvottu paikalla olleiden kesken noin 10euron lahja. Nyt oli vaan joku kämänen pikkulahja. Kuka päättää,mitä arvotaan ja kuuluuko konseptiin aina arvonta?
 
Arew
En nyt muista, onko aina ollut arvontaa, kun olen Tupperi-kutsuilla käynyt. Ainakin lähes aina. Esittelijä kai päättää, mitä arpoo. Ei ne kovin kummoisia yleensä ole olleet. Viimeksi voitin mustekynän Tupperin logolla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JEp:
Aina kun mä olen ollut kutsuilla, niin se on ollut joku pikkujuttu: avaimenperä, mittalusikka tai jotain muuta yhtä hyödytöntä.
Ennen olen ollut kutsuilla, jossa kaikki osallistujat ovat saaneet jonkun pikkujutun,mutta arvottu asia on ollut noin 10e.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JEp:
Aina kun mä olen ollut kutsuilla, niin se on ollut joku pikkujuttu: avaimenperä, mittalusikka tai jotain muuta yhtä hyödytöntä.
Ennen olen ollut kutsuilla, jossa kaikki osallistujat ovat saaneet jonkun pikkujutun,mutta arvottu asia on ollut noin 10e.
Itse olen ollut jälleenmyyjänä ja joka kerta on jokainen saanut jonkin pikkulahjan ja sitten on jollain kerralla arvottu jotain.

Nuo arvonnat ei ole pakollisia vaan myyjä päättää itse arvotaanko ja jos arvotaan niin mitä. Pikkulahjatkin on vapaaehtoista annettavaa sillä myyjä maksaa niistä itse tietyn summan ja kaikki eivät halua satsata niihin.
 

Yhteistyössä