"Asiakaspalvelijamme yrittää tavoittaa teitä"----

siis... Öh? "Olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta puhelinta."

Siis vastasin puhelimeen, niin sieltä kuuluukin suhiseva nauhoite, että asiakaspalvelijamme yrittää tavoittaa teitä, olkaa hyvä ja odottakaa. Jotenkin tuli olo, että asiakaspalvelijan aika on näköjään arvokkaampaa miun, kun kerran miun pitää odottaa, että hän ensin soitettuaan minulle viitsii aloittaa keskustelun? Ei hyvää päivää, en kyllä jääny odottamaan. Jos on tärkeää asiaa, niin soittakoon, sitten kun hänellä on aikaa. No juu ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta miullakin kyllä rajansa kaikella. Onko joku muu saanu vastaavia soittoja?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:
siis... Öh? "Olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta puhelinta."

Siis vastasin puhelimeen, niin sieltä kuuluukin suhiseva nauhoite, että asiakaspalvelijamme yrittää tavoittaa teitä, olkaa hyvä ja odottakaa.

Tuo voi myös olla jonkun kunnan, tai valtion viraston keskuksen
nauhoite. Muistan joskus saaneeni tuollaisen soiton, meinasin
juuri lyödä luurin kiinnin, kun puhelu yhdistyi ja se oli erään valtion
viraston työntekijä. Joutuvat tilaamaan puhelun keskukselta, joka
sitten yhdistää tolleen kökösti.

Itseasiassa, vaikka mä tiedän, että tuollainen on mahdollista, paiskaisin
minäkin nykyään luurin korvaan.
 
mii
Mulle soitettiin tapiolasta ja varattiin soittoaika, koska vakuutusedustaja saisi soittaa mulle ja mainostaa uusia vakuutuksia. Annoin ajan, vieläpä erittäin liukuvan ajan, olis ollu koko päivä aikaa soittaa. Eipä ole soittanut.
Tapiolassa on kai liikaa rahaa, kun edustajat eivät enää itse soita ja kysy: onko sulla hetki aikaa. Edustajalla on sihteeri, joka soittaa ja kysyy; koska sulla olis aikaa..
 
vieras
Millä se numero alkaa? Suomi24:lla luin yks päivä keskustelua oudosta numerosta, jolle ei löydy "omistajaa" ja siihen liittyi kaikkea outoa (mulle tuli outoj puheluita ja googletin numerolla, niin löyty tuo keskustelu..).. alkoi 0207292...
 
Jaa, ei löytyny nroa. 017 alkaa...

En kyllä asu tuolla suunnallakaan kuin tuo numeron alku antaa ymmärtää.

Heinävesi
Iisalmi
Joroinen
Juankoski
Kaavi
Karttula
Keitele
Kiuruvesi
Kuopio
Lapinlahti
Leppävirta
Maaninka
Nilsiä
Pielavesi
Rautalampi
Rautavaara
Siilinjärvi
Sonkajärvi
Suonenjoki
Tervo
Tuusniemi
Varkaus
Varpaisjärvi
Vesanto
Vieremä

Voiko jossain noissa paikoissa olla joku valtion virasto? En edes tunne ketään tuolta päinkään.
 
Joillakin firmoilla on noita call centereitä ja ne toimii just tolleen et automaatti valitsee numeron ja kun joku vastaa asiakkaan puolella niin vasta sitten yhdistää asiakasneuvojalle. Meidän nettifirma soittelee esim tälläisiä puheluita kun vuoden sopimus on päättymässä..
 

Yhteistyössä