Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

[QUOTE="vieras";28028664]Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..
Näistä minuun sopii asiaton(perusluonne, jonka piilotan) ja tissitön.
Mistäs puhuttais. Palsta on aika dööd nykyään.[/QUOTE]


On tosi dööd.
 
=) toivottavasti sellainen sitten otetaan huomioon.
=) Meillä täällä vuorosairastellaan, lapset kukin vuorollaan. Itse olen ollut terve,ja elämä kohtalaisen mallillaan. Pieniä lisähaasteita perusarjelle juuri nyt, mutta muuten ihan hyvin menee. Näin raporttina, vaikket kysynytkään.:D
Kysinhän minä. Tosin salakavalasti toisessa viestissä. Vuorosairastelu on todella kivaa. :D Siis joka äidin ja isän unelmatapa hoitaa se. Mutta kiva kuulla, että haasteista ja sairasteluista huolimatta menee ihan ok. :hug:
 
[QUOTE="vieras";28028713]Mitä te teette kun ette roiku täällä?[/QUOTE]

Työskentelen, siivoan, opiskelen, jätän siivoamatta ja kiroan kun en osaa siivota, luen, vaeltelen, reuhaan, olen lasten kanssa, leivoskelen, kiroan sitä etten saa kalenteria hallintaan, kuuntelen nuorimmaisen raivoamista... Normaalia arkea.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="vieras";28028713]Mitä te teette kun ette roiku täällä?[/QUOTE]

elän perusarkea ; töissäkäymistä ja kotona olemista ( sisältäen perheen kanssa oloa ja perusarkiaskareita ) ja joskus muualla olemista. Sellaista elämää, jossa sovitellaan yhteen oma työ, miehen työ, aikaa lapsille, aikaa parisuhteelle????, aikaa itselle.
 
Ai kamala näitä minun uniani. Näin unta, että Jussi69 oli huonojen uutisten sanansaattaja. Laskeutui lapsuudenkodin pihaan joulupukin reellä, joka oli hopeasta ja timanteista valmistettu. Liiti tien poikki kuin kummitus hiuksiaan pyyhkien. Ja mitä tein minä. Olin tietysti täysin seinättömässä vessassa numero kakkosella, keskellä pihaa, koska sisävessat eivät toimineet. Vedin housut jalkaan ja ajattelin, että housut kintuissa en ainakaan huonoja uutisia ota. Pakenin sisälle lukkojen taakse, niin eikö se peikko seiso selkäni takana antaakseen minulle lahjaksi hopeisen sormuksen joka estää fyysisen kivun avulla edes korottamasta ääntäni lapsille... Mitäköhän alitajuntani yrittää viestiä...
 
Ai kamala näitä minun uniani. Näin unta, että Jussi69 oli huonojen uutisten sanansaattaja. Laskeutui lapsuudenkodin pihaan joulupukin reellä, joka oli hopeasta ja timanteista valmistettu. Liiti tien poikki kuin kummitus hiuksiaan pyyhkien. Ja mitä tein minä. Olin tietysti täysin seinättömässä vessassa numero kakkosella, keskellä pihaa, koska sisävessat eivät toimineet. Vedin housut jalkaan ja ajattelin, että housut kintuissa en ainakaan huonoja uutisia ota. Pakenin sisälle lukkojen taakse, niin eikö se peikko seiso selkäni takana antaakseen minulle lahjaksi hopeisen sormuksen joka estää fyysisen kivun avulla edes korottamasta ääntäni lapsille... Mitäköhän alitajuntani yrittää viestiä...
mielenkiintoisia unia. :D
 
[QUOTE="vieras";28028882]en päässyt nauttimaan digiboksin nauhoituksista kun ukkoseni vahtaa telkkaria. Syön tässä pizzanpalan ja meen sitten kai nukkumaan. tylsää :([/QUOTE]

Minä ajattelin josko vetäytyisin tuonne yläkertaan vihdoin tuon minun kirjani kanssa ja alkaisin ahmia sitä. Nams, nams. :) Pitäisi oikeasti tehdä jotain muuta, mutta ei jaksaisi keskittyä nyt mihinkään. :/
 
[QUOTE="vieras";28028882]en päässyt nauttimaan digiboksin nauhoituksista kun ukkoseni vahtaa telkkaria. Syön tässä pizzanpalan ja meen sitten kai nukkumaan. tylsää :([/QUOTE]

Olisinpa tallentanut minäkin Runotytöt. Pari jaksoa näin silloin kun se tuli, ja olin vielä joululomalla. Se oli hurmaava sarja.
 
"vieras"
mikä kirja? olen niin varhaisdementti ja muka aina kiireinen etten ehdi edes lukea(kirjoja). Mua ärsyttää lukea jos on odotettavissa että joku keskeytttää. Eli lähinnä ehtisi lukea kun lapset menneet petiin mutta sitten vaan yleensä tyhjentää aivot ja vahtaa hetken telkkua tai käy koneella.
 

Yhteistyössä