Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
"joku"
Se "pulpahtaminen" on kyllä mielikuvana aika hilpeä.
Jos nousee vasta useamman aktin jäljeen niin onkohan se se silloin "pulpahtelun" sijaan "pulppuamista" - vähän niin kuin kupliva öljylähde tms?

:D
toisten emättimiin ei vain mahdu säilömään spermaa. ei ole tilaa vaan kun nousee seisomaan ja lantionpohjalihakset jännittyvät niin ne pusertavat spermat pois. Toisilla taas sille spermalle on siellä joku kolonen missä sitä mahtuu kantelemaan. yksilöllistä siis ja ihan turha naureskella.
 
Ok.
En vain ole itse koskaan törmännyt vastaavaan ja jotenkin tuntuu hassulta ajatella, että osa tarvii pyyheliinakasan varotoimenpiteeksi...
Mites spontaani seksi jossain muualla kuin sen pyyheliinan ulottuvilla?
No ei nyt sentään pyyheliinakasaa, mutta jotain mitä voi pitää edessä ettei mene pitkin. Spontaani seksi on sitten niin että tekee mitä pystyy :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
No on kyllä syytä olla nenäliinoja lähettyvillä, muuten on vähän vaikeeta. Mikä tässä nyt on niin hauskaa, että kaikkia naurattaa ihan kybällä, jos toisten ruumiin toimii vähän eri tavalla kun toisten? Ei oikein ymmärrä......
Anteeksi.
Tarkoitus ei ollut missään tapauksessa loukata.
Mielikuvat vain muotoutuivat kovin hassuiksi... mitä se ei varmasti todellisuudessa oikeasti ollenkaan ole.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
Jenkkisarjoissa olen pannut merkille; tyypit tulee kotiin töistä/lomalta/mistä tahansa ja AINA on ne kämpät täydessä valaistuksessa; pöytälamppuu, jalkalamppuu, tunnelmavalaistusta siellä täällä! CSI ihan paras tässä! Kuka nyt jättää kotiinsa valoja päälle hukkaamaan sähköä, jos nyt jotain eteistä ei lasketa?
 
"vieras"
kyllä se riippuu myös miehen mällin määrästä ja koostumuksesta, valuuko heti vai kohta. itse pystyn "pidättelemään" mällejä kunnes pääsen pöntölle ja suihkuun. joskus jos on isompi satsi, valuu jo matkalla reisille. kaikki me olemme erilaisia, eikä siinä ole mitään naurettavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
Siis hetkinen nyt,

eikai tässä kukaan ole nauranut henkilökohtaisesti kenellekään. En minä ainakaan.

Mielikuvasta tässä on kysymys. Ja minun ainakin käy syyttäminen ainoastaan omaa mielikuvitustani siitä, millaiseksi se pääse muodostumaan. :D

Tässähän nyt päästiin siihen tulokseen, että mulla on nk. hissikuilu, missä spermaa mahtuu säilyttelemään, tai vastaavasti miehelläni niin säälittävän vähäiset määrät nesteitä, että ei ole mitään valuteltavaa. ;D
 
Viimeksi muokattu:
Siis hetkinen nyt,

eikai tässä kukaan ole nauranut henkilökohtaisesti kenellekään. En minä ainakaan.

Mielikuvasta tässä on kysymys. Ja minun ainakin käy syyttäminen ainoastaan omaa mielikuvitustani siitä, millaiseksi se pääse muodostumaan. :D
Minä jo kissimiltä pyysin anteeksi mutta pyydän muiltakin jos nauru loukkasi.
Se oli vain ja ainoastaan mielikuviin liittyvää, ei naurua kenenkään fysiikalle.

:)
 
"vieras"
Ok.
En vain ole itse koskaan törmännyt vastaavaan ja jotenkin tuntuu hassulta ajatella, että osa tarvii pyyheliinakasan varotoimenpiteeksi...
Mites spontaani seksi jossain muualla kuin sen pyyheliinan ulottuvilla?
Minulla on aina pino nenäliinoja yöpöydällä. jos tarvitsee vaikka niistää, tai lapsi kömpii yöllä viereen ja tarvitsee nenäliinaa. joskus lapselta tulee myös yöllä verta nenästä, jolloin on hyvä pitää nenäliinoja lähettyvillä. lisäksi rakastelun jälkeen voi napata nenäliinan ja pyyhkäistä enimpiä mällejä pesulle mennessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";27482715]kyllä se riippuu myös miehen mällin määrästä ja koostumuksesta, valuuko heti vai kohta. itse pystyn "pidättelemään" mällejä kunnes pääsen pöntölle ja suihkuun. joskus jos on isompi satsi, valuu jo matkalla reisille. kaikki me olemme erilaisia, eikä siinä ole mitään naurettavaa :)[/QUOTE]

No niin, taidanpa ensi kerralla kokeilla tota "pidättämistä".... Miksköhän en ole ennen tajunnut :confused: Saa nähdä toimiiko. (Mutta älkää nyt kumminkaan raporttia jääkö odottamaan :D)
 
  • Tykkää
Reactions: A-H
"nuuh"
No niin tähänkö tää taas meni, loukkaantumista, itkua ja katetutta kun tolla valuu ja mulla ei :(. Vedetääs kesken pois ettei Päivi Räsänen & co kiellä kohta spermoja!
 
[QUOTE="joku";27482746]Pulpauttelijoilla on (kireä) takapillu. Tästä oon varma![/QUOTE]

Tekisi mieli alkaa vääntää aiheesta, mutta jotenkin tuntuu, etten haluaisi lukea Tiimarinvihko-muistutuksia empiriastani tulevina kuukausina tai vuosina...

:)
 
"vieras"
No on kyllä syytä olla nenäliinoja lähettyvillä, muuten on vähän vaikeeta. Mikä tässä nyt on niin hauskaa, että kaikkia naurattaa ihan kybällä, jos toisten ruumiin toimii vähän eri tavalla kun toisten? Ei oikein ymmärrä......
kyllä ymmärrän, pulpahtelee mullakin, mutta pitää ajatella sitäkin, että miehiäkin on erilaisia, ja tilanteita, eihän se mihkään lurtsahtele, jos sieltä ruokalusikallinen tulee, mut sit kun se truuttaa pari desiä, niin kyllä noilla muillakin saattais valahdella, että nii.
 
vääräs oot
Tekisi mieli alkaa vääntää aiheesta, mutta jotenkin tuntuu, etten haluaisi lukea Tiimarinvihko-muistutuksia empiriastani tulevina kuukausina tai vuosina...

:)

Sori mut ei sulla tiukka ole. Tiiän että meinaat etät jos valuu ulos niin on huonot lantionpohjalihakset (mikä saattaakin olla harvoissa tapauksissa kyse, mutta silloin on laskeumaa tm vikaa emättimessä), mutta oot väärässä. Ne keltä pulpahtaa on tiukka pillu. Tiukempi kun sulla, eli turhaan avaudut aiheesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vääräs oot;27482822:
Sori mut ei sulla tiukka ole. Tiiän että meinaat etät jos valuu ulos niin on huonot lantionpohjalihakset (mikä saattaakin olla harvoissa tapauksissa kyse, mutta silloin on laskeumaa tm vikaa emättimessä), mutta oot väärässä. Ne keltä pulpahtaa on tiukka pillu. Tiukempi kun sulla, eli turhaan avaudut aiheesta.
Eikai se ihan noinkaan mene, että jos on tiukka niin valuu ja jos ei niin ei valu. Kyllä se on kiinni monesta muustakin asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vääräs oot;27482822:
Sori mut ei sulla tiukka ole. Tiiän että meinaat etät jos valuu ulos niin on huonot lantionpohjalihakset (mikä saattaakin olla harvoissa tapauksissa kyse, mutta silloin on laskeumaa tm vikaa emättimessä), mutta oot väärässä. Ne keltä pulpahtaa on tiukka pillu. Tiukempi kun sulla, eli turhaan avaudut aiheesta.
:LOL:
En puhunut enkä aikonut puhua mistään tiukkuudesta, mutta kiitos nyt tästä merkittävästä analyysistä kumminkin.
 

Yhteistyössä