Askartelijat, Huomio!

Asia, jossa olen megahuono, eikä kiinnosta. Mutta antakaa vinkkejä, mitä voitaisiin näinä pimeinä iltoina askarrella kohta kolmevuotiaan pojan kanssa? Hommaanko eri värisiä kartonkeja ja liimaa ja mitä???? Nyt vinkkiä kehiin.
=)
 
dert
Tehkää yhdessä lorukortteja :)
Tarvitset kartonkeja, leikattuja kuvia/piirrettyjä kuvia/kartongista leikattuja hahmoja, liimaa, sakset ja kynän (tai tulostimen, millä voit tulostaa kortin toiselle puolelle esim. kuvaan/teemaan liittyvän lorun).
 
vieras*
Me tehdään just 3 vuotta täyttäneen kanssa usein lehtiä :) Nitojalla muutama (värikäs) paperi yhteen, liimataan lehdestä leikattuja kuvia, kiiltokuvia ja tarroja, lapsi piirtelee sivuille ja mä oon kirjoittanut mitä se on pyytänyt. Hamahelmillä tykkää kans tehdä (meillä on niitä maxi-kokoisia ollut jo vuoden, mutta ajattelin koittaa pienempiin siirtymistä), ja puisia helmiä on pujottanut kuminauhaan kaulakoruksi. Ajattelin, että seuraavaksi voisi nyt tehdä jouluaskarteluna jotain tonttuja esim. vessapaperirullista, tai puusta jos mies kävisi pilkkomassa materiaalia.
 

Yhteistyössä