Askarteluteippi

Sisustuslehtiä lukiessa olen bongannut askarteluteipin tai joku sellainen teippi se oli. Näillä on tehty esimerkiksi hauskoja puita lastenhuoneen seinälle. Sainpas siis kuningasajatuksen tehdä muksun huoneen ikkunaan joulukuusen. Lapsi on jo askarrellut kuusen koristeet. Mutta kun sellaista teippiä ei löydy mistään.
Onko joku tehnyt kyseisellä teipillä jotain hauskoja kuvioita ja mistä sitä saisi ostaa? Prismat ja kirjakaupat ja Tiimari ja Sinelli on käyty läpi ja tuote on tuntematon. Kaiken tiedon äiti eli kvg ei myöskään valaise tätä arvoitusta.
 
Viimeksi muokattu:
En lue blogeja, ei ole aikaa. No jaa, Ohlsonilla en ole älynnyt käydä. Siinä vieressä Sinellissä kävin. Täytyypä kipaista uudestaan asioille. Mielessäni näen jo valmiin puun ikkunassa...vihrestä kuusen ääriviivat ja punaisesta nauhat. Nätistä paperista paketit puun juurelle ja vaikka foliosta tähti kuusen latvaan. Voi tulla aivan hirveä, mutta pääasia että tehdään yhdessä muksun kanssa. Olen sen jo luvannut ja tavalla tai toisella se on toteutettava.
 
vvvv
En lue blogeja, ei ole aikaa. No jaa, Ohlsonilla en ole älynnyt käydä. Siinä vieressä Sinellissä kävin. Täytyypä kipaista uudestaan asioille. Mielessäni näen jo valmiin puun ikkunassa...vihrestä kuusen ääriviivat ja punaisesta nauhat. Nätistä paperista paketit puun juurelle ja vaikka foliosta tähti kuusen latvaan. Voi tulla aivan hirveä, mutta pääasia että tehdään yhdessä muksun kanssa. Olen sen jo luvannut ja tavalla tai toisella se on toteutettava.
Tuolla vaan nuo teippivalikoimat oli todella suppeat.. eli kato netistä ensin. Varmaan kolmea kuvioteippiä.. eri väreissä.
 

Yhteistyössä