Askelia yläkerrasta

  • Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
Hui.... :eek:

Minun lapsuudenkotona oli isäpuoli herännyt siihen kun joku oli seisonut sängynpäässä. Oli ollut sen verran hämärää ettei ollut nähnyt kuin hahmon; isäpuoli oli sitten sanonut "hahmolle" että menehän nukkumaan.... ja se tyyppi oli lähtenyt. :eek:

(edelleen haluan ajatella niin että se oli ystäväni joka oli silloin yökylässä; jos hän vaikka olisi unissaan kävellyt.... :ashamed: )
 
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mä kuulin, mies kuuli, molemmat lapset nukkuvat... Eikä ole eka kerta... :whistle:
kokenu mitään muuta kuin askelia? kävittekö kattomassa onko siellä mitään..?
kävin kattomassa esikoisen huoneessa. Makkariin en viitsinyt mennä ettei pienempi poika herää.
 
onksulla kuollu joku sukulainen se nimittäin voi olla siellä, mä oon käyny media istunnossa ja näin ja kuulin omin silmin ett viestiä tulee ylämaailmasta vaikka emme aina osaa tulkata sitä
 
Talossa, jossa mun äiti ja äidin mies asuvat, tapahtuu samaa. 50-luvulla rakennettu kerrostalo, äiteen asunnon yläpuolella on iso vintti ja varhain aamulla vintistä kuuluu askelia. Koskaan ei kuulu raskasta tömähdystä, joka kuuluu aina kun vinttiin johtavan oven avaa :eek: Tömähdys siis kuuluu aina päiväsaikaan kun joku vintissä käy, mutta aamuyöstä ei... Askelia vain kuuluu. Ihan selvästi.

Talossa kukaan ei käytä vinttiä oikein mihinkään. Kukaan ei halua mennä sinne, eivät vanhat eivätkä nuoret. Mä kävin sieltä kerran hakemassa lakanat, jotka olivat sadesäällä vinti naruilla kuivumassa ja mua kylmäsi ihan helvetisti :$ Vintiin johtavaa ovea ei todellakaan tee mieli sulkea takanaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä yksinkertaisempia naisia, sitä enemmän uskotaan yliluonnollisiin ilmiöihin, kuten kummituksiin:) Onnea vaan tälle jengille!

Mä oon vissiin kans aika yksinkertanen, kun meilläkin kuuluu aina toisinaan joku kävelevän yläkerrassa, vaikka siellä ei varmasti ole ketään. Enkä minä ole ainut meidän perheessä, joka on askelia kuullut.
 
meillä myös
Ihan hauskaa heittää vitsiä mutta oikeasti näitä ääniä, joille ei löydy "oikeaa" kohdetta, voi kuulla ja kuulua ja kuuluukin.

Asuin joskus rivitalossa jossa alkoi sitten kuulua ääniä ja askelia, ei usein mutta joskus. Kaveri oli yökylässä ja kuuli myös.
Mietin, että kun talo oli rakennettu suon päälle, voisiko johtua siitä.

Nyt asun vanhassa ok.talossa jolla on kyllä historiaa, mutta tässä talossa ei käsittääkseni ole tapahtunut mitään kuolemantapauksia.
Ääniä monenlasia on kuulunut.
Koti on siunattu kahteen otteeseen. Siis seurakunnasta on pappi tullut kahdesti tekemään kodin siunauksen,

On hljennyt, mutta aina joskus, onneksi harvemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Minä olen nähnyt aaveen keskellä kirkasta päivää, seisoi oviaukossa. :|
Kerro! Hyi ku puistattaa |O
No ei siinä paljoa ole kertomista. Ihan hiljainen melko tumma mies, tummat hiukset ja jokin lippalakki päässänsä. En ollut koskaan kyseistä miestä nähnyt, mutta kun kuvailin miestä sen talon asukkaille, olivat tunnistavinaan henkilön.
Olin silloin ihan ällistynyt kun se ei ollutkaan oikea ihminen, niin selvästi sen siinä näin. :/
 

Yhteistyössä