Astiasto

näin
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Hobby Hall,usein ihan kivoja ja halpoja astiastoja.
Katoin jo ei löytynyt hyvää
Kaverit nyt kimppaan ja ostakaa sille Teemaa. Halpiksia ei saa uusia, jos jotain hajoaa...
MIKSI TEEMAA :x
aina se tuo teema on se jota ehotettaan, ite en tykkää olleksaa siittä, mieluummin joku muu laadukas arabian astiasto
 
Musta tää on aika symppis :D
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_35182_13639_13637_13601_-11_54__43617465676f7279446973706c61793f696e6465783d343826706172656e745f63617465676f72795f726e3d313336333726746f705f63617465676f72793d31333630312673746f726549643d313030353226616c6c3d266f7264657242793d26636174616c6f6749643d31333035312663617465676f727949643d313336333926766965775461736b4e616d653d43617465676f7279446973706c617956696577


Mukava linkki :LOL: :LOL:
 
Teema
Alkuperäinen kirjoittaja moloko:
mun mielestä vähän noloa viedä jotain ikea astiastoa. tai muutenkaan jotain superhalpaa. jos ostetaan lahja niin olkoon kunnollinen sit eikä mitään krääsää.
Peesi tälle 100%! Ostaa vaikka vähän vähemmän, jos ei koko astiastoa ole vara viedä/ ei saa tarpeeksi kerättyä porukkaa osallistumaan lahjaan. Laatua ennemminkin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
MIKSI TEEMAA :x
aina se tuo teema on se jota ehotettaan, ite en tykkää olleksaa siittä, mieluummin joku muu laadukas arabian astiasto
Sitä saa halvalla vaikka Vapaa Valinnasta, siinä on paljon osia ja värejä :) 24h on minusta vaikeammin saatavissa. Arctican miellän vähän vanhanaikaiseksi

Muut ovatkin jo kalliimpia. Oletin, että hinnalla kuitenkin on merkitystä...

Mutta vaihtoehtoja on. Suosittelen valkoista, jotta sitä on helppo elävöitää haluamallaan värillä tai ihan toisella sarjallakin.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mä ostaisin alun jollekkkin Arabian astiastolle, voivat sitten itse ajan kanssa täydentää valikoimaansa ja yhdistellä jonkun toisen astiaston kanssa.
Mutta muutama kuppi ei taida ihan riittää jos muuttaa ekaa kertaa omaan kotiin eikä ole mitään valmiina.
Ja huomauttaisin että kaikki EI halua Arabiaa, Pentikkiä yms yms.
Mulla on yksi kaveri jolla on vain halppisastioita ja hyvin maistuu ruoka niistäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mä ostaisin alun jollekkkin Arabian astiastolle, voivat sitten itse ajan kanssa täydentää valikoimaansa ja yhdistellä jonkun toisen astiaston kanssa.
Mutta muutama kuppi ei taida ihan riittää jos muuttaa ekaa kertaa omaan kotiin eikä ole mitään valmiina.
Ja huomauttaisin että kaikki EI halua Arabiaa, Pentikkiä yms yms.
Mulla on yksi kaveri jolla on vain halppisastioita ja hyvin maistuu ruoka niistäkin.

Niinhän se on etteivät kaikki halua tai arvosta merkkiä niin että haluaisivat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mä ostaisin alun jollekkkin Arabian astiastolle, voivat sitten itse ajan kanssa täydentää valikoimaansa ja yhdistellä jonkun toisen astiaston kanssa.
Mutta muutama kuppi ei taida ihan riittää jos muuttaa ekaa kertaa omaan kotiin eikä ole mitään valmiina.
Ja huomauttaisin että kaikki EI halua Arabiaa, Pentikkiä yms yms.
Mulla on yksi kaveri jolla on vain halppisastioita ja hyvin maistuu ruoka niistäkin.

Niinhän se on etteivät kaikki halua tai arvosta merkkiä niin että haluaisivat.
Kyllä tuo Arabian teema on laskeutunut ihan halpps/arkisastiastoksi :) Kalliit merkit ovat jotain ihan muuta. Mulle arabia/iittala ei ole se "merkki" vaan käytäntö (saatavuus, astiaston laajuus ja hinta) määrittelee paljon. Pentik tai kermansavi ovat romanttista tyyliä, joka ei iske allekirjoittaneeseen.

Mutta tietty jos on periaate, niin on periaate. Mites olisi kirpparilta pirteä kokoelma erilaisia kuppeja ja kappoja (kokonaisuus ja lahjansaajan tyyli huomioiden). Musta oli kiva, kun me saatiin vanhaa Kiltaa häälahjaksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mä ostaisin alun jollekkkin Arabian astiastolle, voivat sitten itse ajan kanssa täydentää valikoimaansa ja yhdistellä jonkun toisen astiaston kanssa.
Mutta muutama kuppi ei taida ihan riittää jos muuttaa ekaa kertaa omaan kotiin eikä ole mitään valmiina.
Ja huomauttaisin että kaikki EI halua Arabiaa, Pentikkiä yms yms.
Mulla on yksi kaveri jolla on vain halppisastioita ja hyvin maistuu ruoka niistäkin.

Niinhän se on etteivät kaikki halua tai arvosta merkkiä niin että haluaisivat.
Kyllä tuo Arabian teema on laskeutunut ihan halpps/arkisastiastoksi :) Kalliit merkit ovat jotain ihan muuta.

Mutta tietty jos on periaate, niin on periaate. Mites olisi kirpparilta pirteä kokoelma erilaisia kuppeja ja kappoja (kokonaisuus ja lahjansaajan tyyli huomioiden). Musta oli kiva, kun me saatiin vanhaa Kiltaa häälahjaksi...

En muista tiedä,muttei mulla ainakaan ole mitään periaatetta astioiden suhteen.
Mielummin ostan peruskivan ja edullisen arkikäyttöön niin ei harmita vaikka hajoaisi.
Ostaa voin vaikka miten kallista jos silmää miellyttää (lähinnä kyllä juhlakäyttöön tai kun ruokailijoita on paljon),mutta nuo Teemat ja Arabiat esim ei miellytä.



 
Nooh
En ymmärrä kuinka vielä nykyään, ainakin tuolla susirajan takana hehkutetaan Arabian ihanuutta. Onhan Arabian astioilla tietysti taattu saatavuus pitkiksi ajoiksi eteenpäin mutta miksi ihmeessä joku haluaa niitä ensialkuunkaan ja sitten vielä täydennellä astiastoa vuosia eteenpäin?

Lähes mistä tahansa saa paljon edullisemmin paljon paremmankin näköisiä ja varmasti yhtä "laadukkaita". Luultavasti ovat vielä samoilla tehtailla Kiinassa ja Intiassa väkerretty. Toista oli vielä joku vuosikymmen sitten, olisi voinut ostaa Arabiaa vaikkapa vain tukeakseen kotimaista työtä.

Kun halvempaan astiastoon kyllästyy tai siitä menee tarpeeksi osia rikki, niin voi vaikka pikku rahalla ostaa uudet astiat, eikä ole pakko ostaa lisäosia siihen rupiseen Teemaan, kun se oli niin kalliskin ja sitä on pakko paikkailla hamaan hautaan asti.

Jos taas tahtoo ostaa laadukasta, niin kääntyy sitten vaikka tuonne keskisempään Eurooppaan. Valikoimaa löytyy ja yllättävän edullisestikin.
 

Yhteistyössä