Asuntoautosta, auttakaa tietämätöntä?

cukkis
Mekin olemme vuokranneet...lähdemme perjantaina ihanaa...

Itse haluisin matkustella 4-5 tähden leirintäalueilla. Tykkään siisiteistä paikoista ja uusituista jutuista,,,, mutta matka kumppanit taas katsoo hintaa ja matkustaa caravaaneriden omilal paikoilla mitkä on kuulemma ihan hyviä paikkoja....ja paljon halvempia.

Noilla 4-5 tähden paikoilal voi yöpyminen maksaa jopa 30? niinonhan se kallista kyllä....
 
cukkis
Onko autossa margiisi? meillä ei ole ja nyt pohdin mitä keksisin suojaksi....jos otatisi tuosta pihalta tuon aurinko varjon...meinaan sais vähän suojaan laitettua jos tihuttaa vettä niin ei olisi ihan taivas alla
 
kokkendaal
Samoja asioita pohdiskelen =)
Tuo sauna taitaa olla meilläkin ainakin isännän ehdoton toive leirintäalueelta. Itse toivon uimarantaa(keleistä riippuen.) Aion pakata mukaan myös kevyet pihakalusteet. Joku pikkunen grilli otetaan kans, vaikka taitaa noissa leirintäalueilla olla yleensä jotain grillailupaikkoja?
Kuka osais kertoa onko yleensä käytössä pyykkikonetta, suihkua, keittiötä? Millaista taksaa vastaan? Mitä maksaa asuntoautopaikka per yö, kuuluuko tähän sähkönkäyttö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Mekin olemme vuokranneet...lähdemme perjantaina ihanaa...

Itse haluisin matkustella 4-5 tähden leirintäalueilla. Tykkään siisiteistä paikoista ja uusituista jutuista,,,, mutta matka kumppanit taas katsoo hintaa ja matkustaa caravaaneriden omilal paikoilla mitkä on kuulemma ihan hyviä paikkoja....ja paljon halvempia.

Noilla 4-5 tähden paikoilal voi yöpyminen maksaa jopa 30? niinonhan se kallista kyllä....
missäpäin suomessa on noita 4-5 tähen paikkoja?

siitä on aikaa ku ite oon karavaanarina kulkenu jotenka on varmaan viimisen 20 vuojen aikana muuttuneet paljonki...

 

Yhteistyössä