asuntolainaa pienituloisille

Meillä on sellainen tilanne että itse olen vielä 1,5 vuotta äitiyslomalla, esikoinen 2v ja toinen syntyy huhtikuussa. Tuloni on n. 900e/kk, avopuolisoni on aloittanut juuri työt määräaikaisena kesäkuuhun asti (jatkaa vakituisena tai etsii uuden työn) ja palkka on nettona n. 1400e/kk. Meillä ei oo säästöjä.
Olemme haaveilleet omasta talosta (omakotitalo/rivitalo), ja miehelläni onkin aika jo nordeaan, minulla on merkintä luottotiedoissa joten itse en sinne mee. Kyseessä olisi n. 100 000e. Henkilötakaajia olisi varmaan mahdollista saada miehen puolelta. Olemme kysyneet eri pankeista mutta osassa täytyy olla säästöjä tai sitten miehen töiden takia ei saa. (kun ollu niin vähän aikaa siellä)
Nyt haluaisinkin tietää muiden kokemuksia, että oletteko pienituloisina saanut asuntolainaa, paljon ja mistä pankista ?
ENKÄ halua kuulla mitään vittuilua, kiitos :)
 
Kylläpä noilla tuloilla on hankalaa saada lainaa yhtään mistää... Taitaa olla parasta unohtaa koko talohomma.
Lainavertailua voi tehdä aivan hyvin myös netissä. Tällaisissa tilanteissa kannattaa tehdä sellainen laskelma, että onko ylipäätään mahdollista lyhentää lainaa noilla tuloilla.
 

Yhteistyössä