Aurinkovauvat *53*

  • Viestiketjun aloittaja Kiiruska*
  • Ensimmäinen viesti
Kiiruska*
Tuumasta toimeen, tässä uusi *aurinkoinen*-ketju, kun tuo entinen oli jo liiankin pitkä, eikä kukkaan huomanut sitä selättää, ja uutta laittaa kehiin, joten kiitti mama huomutuksesta, että tänne taas kaikki turisemaani asiaa ja vähän sen vierestä ;-)

Kyllä täällä taas alkaa "elämän aurinko" pikkuhiljaa paistamaan, tulee kevät, se on ainakin positiivista, jos ei muuta iloa elämästä löydy...
 
mama*
Kiitos Kiiruska uuden ketjun avauksesta:) Uusi ketju, uudet kujeet.
Toivotaan että se *elämän urinko* paistaisi nyt oikein pitkään ja lämpimästi meille kaikille aurinkolaisille:))
 
Inkku64
Kevät varmasti tuo mukanaan aurinkoista elämää ja elämään aurinkoa.

Minä täällä kärvistelen dieetillä, sillä menen huomenna kolonoskopiaan (paksusuolen tähystyt). Pari päivää ennen pitää syödä vain helposti sulavia ruokia esim. vaaleaa leipää ja juoda paljon. Huomenna ei saa kuin juoda ja tutkimus on vasta klo 16.30, joten piiitkä päivä on edessä ja sitten kun siihen lisää vielä sen jännityksen, niin huh! Kyseessä on ennakoiva tutkimus, sillä meillä on suvussa paksusuolen syöpää ja olen siirtänyt tätä jo liian kauan. Toivon olemassa olo kyllä motivoi tekemään kaikkensa, jottei mitään ikäviä yllätyksiä tule. Perjantaina on sitten gyne, kun minulla on vieläkin jonkinmoista jälkivuotoa. Toivottavasti en joudu enää mihinkään operaatiohin. Eli toooosi kurja loppuviikko tiedossa siltä osin.

Jokos äipän matkakuume on alkanut oireilemaan? Minä haaveilen edelleen siitä Madeiran matkasta, vaikka onhan se erilainen vauvan kanssa kuin ilman. Siellä on upeita patikkamaastoja, mutta vaunuilla ei ihan joka paikkaan mennä. Ja vielä tänä keväänä Toivo ei voi kokonaan rintarepussa matkata. Enkä tiedä päästäänkö muutenkaan mihinkään matkalle. Mies painaa pitkää päivää töissä ja lomista ei tietoakaan. Mä tykkään matkustaa ja vaikka sain (jouduin) sitä tekemään kyllästymiseen asti töissä ollessani, niin nyt kyllä kuumeilu on alkanut uudestaan.
 
mama*
No onpas Inkulla ikävä loppuviikko tiedossa.tsemppiä!
Madeira on minunkin haaveissa ja haaveeks jääkin; tuota ukko-kultaa ei saa hevin ulkomaille lähtemään, joten tyydytään kotimaan matkailuun. Pohjoiseen lähdetään nyt ainakin näillä näkymin, maaliskuun lopussa, kummipojan yksvee synttäreille ja vähän huilimaan. Tarkotus oli lähteä huhtikuussa Viroon, sekalaiselle työ- ja huvimatkalle, mut saa nyt nähdä ehditäänkö.
No nyt olen taas löpissyt täällä tarpeeks, poistun hoitamaan kuopuksen kuumetta!
 
Kiiruska*
Minäkin haluan Madeiralle, sinne en ole vielä päässyt, vaikka minun mies kuitenkin on tuollainen reissumies ;-))) Ameriikkaan pitäisi taas päästä autohajottamoja nuuskimaan, mutta minua ei sitten yhtään kiinnostaisi, joten olen luvannut lähteä sinne vasta sitten kun tuo täyttää 50 vuotta... saas nähdä, nyt ollaan reissattu eurooppaa ympäri, etelänmaat ja aurinkorannat ei häntä ollenkaan kiinnosta, joten saas nähd'ä pääsenkäö koskaan tuonne Portugalinmaahankaan, no se jää nähtäväksi tulevaisuudessa, ja onhan tuo Norjan suunta ja suomenpuolen lappikin upeita lomalukohteita, ettei nekään mitään "huonoja" valintoja ole, mutta nyt pitää taas jatkaa muita puuhia...
 
äippä*
No voi INkku, tsemppiä sulle sinne kärvistelyyn. Johan se toimenpide on kohta ohi, älä jännitä!!
Ja mitä tulee matkakuumeeseen, niin en tunne sellaista enää ollenkaan, joskus on ollut ilmassa, mutta eihän sitä nyt edes kerkiä kuumeilemaan.
Joo, nämä lomavaihtoehdot ovat vähän kuin musiikista tai eri mauista puhuminen---yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Me ei olla vielä ikinä mihinkään tällä pallolla päästy niin kauas lomalle, ettei miestä olisi häiritty---että sillei. Jotenkin vaan tuntuu että aina parempi, kun on useampi tuhat kilsaa eroa tähän armaaseen kotimaahan, vaikka se on ihan sama ootko Saariselällä vai Thaimaassa tai New Yorkissa, no.
Niin jos tässä jotain kuumeillaan, niin tuota tavaramäärää tai siis sen mahtumista, vaikka farkkuauto onkin. No sekin kyllä järjestyy!
Meillä neiti 12 vee jo osaa odottaa tolkutonta kävelyä, se onkin aina kunnonkohotusta.
Mutta nyt kutsuu sauna ja sitten iltapuurot ja tissit ja muuta ilta-askaretta.
Palataan taas uuden päivän puolella, toivottavasti.
 
mama*
Huomenta! Palstahäirikkö paikalla, ei mitään asiaa kunhan kulutan aikaa. Kuopus kuumeessa ja minulle tuli nyt sitten pitkä loma: tällä viikolla ei enää töihin pääse ja ens viikolla talviloma:)
Työt kyllä painaa henkisesti mut ei onneksi fyysisesti. Mutta tuohon työpaineeseen olen onneksi tottunut!
Lomakohteista tuli vielä mieleen kun Kiiruska mainitsi tuon Norjan, että semmoinen vuonoristeily olis varmaan kiva.
Milloinkas Äippä lähteekään sinne ulkomaille, ensviikoksi?? Lahopää ei muista mittään:)
Meillä on kanssa lomilla se ongelma, ettei niin kauas päästä ettei työasiat jollakin tapaa häiritsisi, joku puhelinsoitto aina tulee ja jotain pitää selvitellä.
Nytkin ens viikolla kun olen lomalla niin pitäisi osallistua kuitenkin yhteen palaveriin, olen miettinyt että jos ottais kuopuksen mukaan ja yhdistelis vähän; palaveri on kylpylässä niin olis sitten samalla kylpyläreissu:)) Paljon vaan piirrustuspaperia ja värikyniä mukaan. CD-soitin ja satukasetteja.hmmmm. Vois vaikka onnistuakkin.
no katsellaan ja ihmetellään.
mä meen ny.... hetkeksi ainakin...
 
Kiiruska*
Huomenet, täällä työmaailmassa on hiljaista, siis meilläpäin on nyt se lasten lomaviikko, mikä tekee yleisen lomailun niin suosituksiksi, minä en viitsinyt tätä viikkoa ottaa, kun tuuraajalleni on töitä muuallakin yllin kyllin, eikä me olla minnekään menossa, eikä kyllä tuo murkku meidän kassa mielellään mihinkään lähdekään, että sitä se elo meillä on... No aikansa kutakin, sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki , ehkä vielä joskus mahdollisten lapsenlapsien tai *kummilapsen* kanssa jonnekikin pääsisii reissuun vielä *lapsellisiin* kohteisiin, kukaties?
Nythän mamalla on aikaa siellä kotona ottaa rennosti, minäpä keksin, laita kuopus katsomaan vaika muumeja, ja vetäydy kokopäiväksi nettiin, niinkuin 45 min ohjelmassa eilen puhuttiin, nio joo tiedän, et sinä varmasti lastasi huomiotta jätä, mutta minulle voit ainakin piiiitkään meilin laittaa, aina senverran asiantynkää löytyy... jään sitä tänne odottomaan hiljaiseen työntouhuun...
Päivänjatkoja jokaiselle, lisäksi toivottelen vielä kärsivällisyyttä ja rauhaisaa mieltä Inkulle illan operaatioihin.
 
äippä*
Paranemisia Maman "peenelle". Täällä toivotaan, että jos täytyy tulla kipeeks, niin mielellään nyt, kiitos!
Siis reissuun lähdetään 3.3, kun täällä on hiihtoloma siis vko 10, niin ja joku kyseli minne, niin käymmä kattomassa onko Kanaria edelleen paikallaan ja siellä golf kenttä kunnossa. Että sillei.
Tänään pitää leipoa vähän suolaista piirasta, mitäs tuumaatte sellainen savuliha-herkkusienipiiras, vähän purjoa, valkosipulia, kermaa nam...
Tulkaahan rouvat päiväkaffeelle, niin laitetaan asiat järjestykseen.
Inkulle myös rauhallista mieltä.
Nauti Kiiruska hiljaisesta työrytmistä, eikös se taas kohta vilkastu.
Onneli on sylissä ja kalittaa teille mitä parhainta päivää.
 
Kiiruska*
Kiitos kutsusta äippä, tulossa ollaan ;-)))
Sepäs olis hauska kun kaikki aurinkoiset-naiset samanpöydän ääreen istuttais maailmaa korjaamaan, hih,hih...

Paranaemista sinne maman huusholliin pikkumiehelle, ja otahan äitikin siellä ihan rauhallisesti, ettei nyt pistetä hyrskynmyrskyn kotona puuhaillessa, vaan ihan iisisti elelet siellä eiks joo? ;-)))
 
Inkku64
Mistähän se äippä tiesi, että minulle maistuisi nyt erityisen hyvin savuliha-herkkusienipiiras? No varmasti siitä, että minulle maistuisi erityisen hyvin lähes tulkoon kaikki ruoka maailmassa. Saan syödä seuraavan kerran illalla, mutta kaitpa sitä päivän syömättä kestää. Jos en imettäisi, alkaisin saman tien paaston, kun kerran tyhjennykset on suoritettu. Itse operaatioon meen sillä mielellä, että jos kerran olen kestänyt synnytyksen, kestän kyllä minkälaisen tutkimuksen tahansa. Kerron sitten myöhemmin, mitä mieltä olen lääkärireissun jälkeen. Onko teille kenellekään tehty ko. operaatiota? Kovasti vaihtelee potilaan mukaan kertomukset siitä, miten kauhea se sitten kenellekin on ollut.

Voi, voi maman "karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme". Ihanaa, että voit olla hänen kanssaan kotona, sillä äitiä tässä tilanteessa tarvitaan. Meillä Toivo on alkanut kiinnostumaan kääntymisestä, kun muutaman kerran olen avittanut häntä siinä. Hyvä juttu. Piti muuten kommentoida tuota äipän imetysihanuutta sen verran, että tuntuu tosi hyvältä, kun vauva huokaisee onnellisena päässtessään tisuun kiinni.

Nyt vaipan vaihtoon...
 
mama*
Juu, ihan rauhallisesti täällä olellaan: Hirvenlihoja sulamassa viikonlopun jauheliharuokia varten, eli jauhan tuossa iltapäivällä jauhelihaa, vuokaleivät on kohoamassa liinan alla, ihan kohta uuniin, pyykkiä kolmas lasti menossa, pomon kanssa pidettiin tunnin puhelinpalaveri samalla kun toisella kädellä vaivasin leipätaikinaa ja opastin tuota *karhunpoikasta* miten kaadetaan jauhoja lisää taikinaan samoin ruokaöljyä:)) Nyt olis tarkoitus vielä leipoa pullaa ja kakkupohja. Mistä tämä vouhotus, noh. muistin äsken että talo tulee täyteen vieraita viikonloppuna kun joku vanhus täyttää taas vuosia:)))) Mulla ei *oikeesti* jää mikään koskaan viimetippaan:)
Minä tuossa eilen ihmettelin kun mies oli imuroinut ja pessut lattiat, et mikä juttu tää on ja tänä aamuna sanoi töihin lähtiessään että mennään huomenna yhdessä kultasepänliikkeeseen kattomaan sormusta:)) Ja minä en muistanut vieläkään. Sitten välähti kuin kirkkaalta taivaalta, APUA minä vanhenen taas!!
ja samaan syssyyn muistin tietysti että tänne tulee tyttären bändikaverit syömään kun niillä on keikka läibubissa ja sitten iski kauhee paniikki. SE SIITÄ RAUHALLISESTA PÄIVÄSTÄ!
Kiitos äippä nyt maistus kahvit ja suolanen piirakka oikein hyvin. Ei tuo tauti ole pikkukaveria sängynpohjalle kaatanut, vauhti vaan kiihtyy:) toivottavasti te sairastatte nyt sitten heti, eikä lomalla!
Voi Kiiruska, kiitos huolenpidosta, en nyt ehdi varmaan sitä meiliä laittaa mut yritän jos illalla:)
Inkulle tsemppiä tähystykseen, olen käynyt tähystyksessä sekä ylä että alakautta. Kummastakin olen selvinnyt ihan hienosti:) Pahinta oli mun mielestä se kun ei voinut SYÖDÄ:)) Tosiasiassa mulla on kauheen mutkanen suolisto joten välillä käännettiin mamaa ympäri ja välillä sitä laitetta:) Ei niin mukavaa mut ei nyt niin kamalaakaan.
Nyt leivät uuniin ja pullataikinan tekoon.
 
iltaruska
Joo mie en oikeen nyt osaa... Olen pariin kertaan kirjautunut käyttäjäksi eikä pelitä!!!
Olen kirjotellu teille mutta viestit ei vaan tuu perille.
Eli Iltaruskohan se täällä!!! Tulin vilkasemaan mitä teille kuuluu ja vähän kertomaan omia kuulumisia. Vai että matkakuume polttelee ; ))
Me ollaan ne haaveet nyt haudattu, ainakin pitemmälle suuntautuvat. Mie haluaisin ottaa koko perheen mukaa ja tosiasia on että matkakassa pitäis olla aika suuri (10 lasta ja 2 aikuista) joten se siitä. Olen nykyään kotiäitinä ja täytyy sanoa että välistä tuntuu että töissä ois helpompaa : ))
No mie elän hengessä mukana kun te sisko rakkaat reissaatte ja kerrottehan sitten kokemuksista??
No nyt sitten semmosia mukavia kuulumisia täältä!!!! PLUSSASIN toissapäivänä!!!!!
Tänään ois vk 5 täynnä mutta täytyy sanoa että ei sitä oikeen taho todeksi uskoa....
Kamalaa kuinka sitä joka vihlausta ja jomotusta pelkää. Joka kerta kun käy veskissä niin pelottaa että jos verta näkyy....
Ystävä joka sai myös km.n ja nyt on saanut sen jälkeen vauvan sanoi samaa. Se ei helpota ennen kuin se pieni on vierellä. Ihan sama kuinka kuka sanois mitä ja vaikka kuinka koittais olla ajattelematta. Sen kun tietää että kaikki on mahdollista...
En tietenkään mieti sitä koko aikaa mutta aina kun jossain tuntuu niin onhan se ensinmäisenä mielessä. Toivotaan vaan että kaikki menis nyt hyvin....

Päivät kuluu kuin siivillä. Torstaisin meillä on käsityökerho jossa olen entisöinyt semmosta vanhaa pormestarin tuolia ja entisöimistä ois vaikka kuinka lisää....
Ensi viikolla lähen lappiin vanhoja kotiseutuja kattelemaan ja tapaamaan ystäviä. On tosi kiva nähdä vanhoja ystäviä!!!! Tulen takasin vanhimman tytön kanssa jolla alkaa sitten hiihtoloma. Hiihtolomalla onkin sitten kaikki lapset koolla. Ihanaa!!!!
Mie alan tulemaan kai jo vanhaksi. Se on niin kiva kun kaikki lapset häärii jaloissa ja mie kanaemo saan höösätä :DDD
Katotaan nyt pitääkö mun alkaa kirjottaan tällä nimimerkillä. Aktivointi ei vaan tunnu onnistuvan. Mukavaa torstaita teille kaikille!!!!
 
mama*
Hei!
Onnea iltarusko ihan mielettömästi! Vau elämä yllättää!Ihana kuulla sinustakin! Ja mitkä uutiset: onnea ja enkeleitä! Sama se on täälläkin, koko ajan pelottaa että kesken menee, rv 5+6, ja en edes ole enää varma miten paljon niitä keskenmenoja on mulla ollutkaan:( Päivä kerrallaan.....
Sulla on tunnot hyvin samoja kuin mullakin; ihaninta on silloin kun kaikki lapset on kotona ja saa passata.
Minä en ole aktivoitunut tänne palstalle enää pitkiin aikoihin, ihan vierailijana kirjoitan ja kun tuo mama oli varattu niin tyrkkäsin tähden sinne perään ja kyllä rupes kelpaamaan:))
Mut nyt syöksyn meilien kimppuun, lasten ohjelmia telkkarissa niin hetki hiljaista:)
 
äippä*
No johan! Iltarusko paikalla, ihanaa. Kyllä olen monesti miettinyt, että mihin oikein hävisit. Ja onnittelut plussasta ja niitä tarrasukkia, niin sinulle kuin Mamalle.
Niin se on täälläkin, että kun koko kööri on koolla ja saa tehdä isolla kasarilla ruokaa, niin se se on jotain.
Hei, piirasta on tehty ja uskokaa pois, vielä on tehtävä lisää----mies vie huomenna työpaikalleen, no ollaan me nyt maistettu että ylipäänsä tohtii viedä. Ei vaan tuli sika-makeeta.
Ja Inkulle, olet jo varmaan toimenpiteestä kotiutunut ja syöt siellä nyt puolikasta hm....kalakukkoa!!?? Ei ole mulle sitä toimenpidettä tehty, mutta kyllä tohtoria olen ollut avustamassa hommassa. Ja näin se menee, ihmiset vaan kokee asiat niin erilaisina, kuka mitenkin. Kohta kuullaan Inkun tunnot.
Tällälailla tänään!
Vitsi av:vauvoja....ihanaa, suorastaan nuuskutan jo vastasyntyneen tuoksua.

Pidetään huoli itsestämme ja toisistamme!
 
Kiiruska*
Iltaa, ja voi kun ihanaa kuulla Sinusta Iltarusko!!!
Ja mitä uusia uutisia sinulla onkaan :))) Voi mahoton, mahtavaa sanon minä; eikö se ekku joskus sulle yhtätoista"peikko"lasta povannut, voi kun tottatosiaan ihanaa lukea näistä meidän oman ketjun onnistumisista. Enkeleitä, vauvaliimaa ja tarrasukkia lähetän sitten Sinullekin, voi kun pieni nyt jaksaisi pysyä kyydissä ... minä se taidan olla ainut toivoton tapaus täällä, mutta ei hätiä mitiä, en ole katkera kuitenkaan, osaan vielä iloita teidän muiden onnekkaiden puolesta, ja onhan toki jokaisen elämään mahtunut ne synkätkin hetket, jokaisella omansa, niin on luojan tiet tutkimattomat ja suuret suunnittelmat meidän pienten ihmisten elontielle...

Minulla ei enää auta muita kuumeiluja tulla, kuin tuo matkakuume, se kun on ainut jonka me osamme itse parantaa, tai siihen löytyy ainakin jonkinlainen lääkitys työtätehden ja rahapussin nyörejä raottaen, samat konstit kun ei tuohon vauvakuumeiluun auta, meillä ainakaan... rahalla kyllä saa hoitoja, mutta ei mitään takeita kuin niissä käy, matkan ostaessa todennäköisesti päätyykin jonnekinpäin maapalloa, milloin mihinkin sitten suunnataan... Aikansa kutakin, pätee kai tähänkin, taitaa olla aivot jo pehmenneet tuolla pakkasessa, juuri tulin lenkiltä, jumpat on tämän viikon talviloma-tauolla, ja jotain aktiviteettia pitää sitten itse itselleen keksiä. Huvitti nuo teidän suuret padat joilla ruokaa laitatte pesueillenne, minulla niitä näkyy vain töissä, hih. Mutta kai sitä täytyy itsensä suihkuun heivata, illanjatkoja taas toivotellen poistun...
 
Haidi75
Pirteää huomenta:)
Näyttöviikko ohi ja hetki aikaa huokasta...huoh...vielä viikko jäljellä harjoittelua ja sit takas kouluun hetkeksi, ennen uutta urakkaa huhtikuulta alkaen...kova on tahti, mutta eipä ehdi murehtia turhia:)
Iltaruskolle morjens tännekkin ketjuun...sulle on tuolla suur pesueen ketjussa tarinaa kun satuin sen eilen ekana avaamaan:)))
Aamutoimiin pitäisi tästä nyt rientää, joten mukavat viikonloput kaikille...minulla se menee kestitessä anoppia:)
 
iltarusko67
Huomenta siskot!!! Onpa niin mukava taas täällä kirjotella!!!!
Meillähän on Mama melkeen samaan aikaan synnytys!!!! Jos kaikki siis menee hyvin... Päästäiskö vierekkäin punnertaan ; DDD Siinä ois kätilöillä kuuntelemista!!! Mehän voitais verrata tuntemuksia ja pitää tunnelmaa yllä supistusten lomassa.... Mie synnytän Mikkelissä, ainaki pitäs...
En ole kyllä ihan perillä kaikista tapahtumista. kaikille kuitenkin niin kovat rutistukset että tuntuu!!! Nyt meinasin pysytellä linjoilla.
Lapset lähti kouluun ja mie lähen kohta asioille. Kaveri pyysi sisustusapua eteiseensä...
Mukava kun joku luottaa siihen että mie osaisin muka jotaki neuvoa ; )))
Joka tapauksessa mukava kyläillä ja sitte pitäis käydä hippoksella tekemässä omistajanvaihdos. Ostimme tytölle syntymäpäivälahjaksi ponin, semmosen pienen hevosen kokoisen, welsh cob mountain. Ihana, valkoinen, persoonallisuus : )))
Tyttöä ei enää paljon kotona näykkään mutta ratsastus on hyvä harrastus ja kasvattaa vastuuta toisesta. On vaan niin kurja kun kuulee kuinka jotkut kohtelevat hevosiaan... Nyt on kuulema heinä kortilla ja hinta korkea. Toiset reppanat nälkiintyvät ja kärsivät.Onneksi on kesä tulossa mutta onhan siihen vielä aikaa....
No nyt täytyy hypätä suihkuun jotta kerkeen kaikki toimittaan ennen lähtöä.
VOIMAHALI teille kaikille tähän perjantaihin!!!!
 
Kiiruska*
Perjantai huomenet taas heitän, ja mukavaa nähdä etten ole ekana täällä tänään :))) Onkohan se mama ihan reporankana nyt tänään, kun eilen niin kovasti höselsi?? Toivottavasti et kuitenkaan liikaa rehki, se ei varmasti ole hyväksi, vaikka ajatukset toki vie muualle, mutta muista kuitenkin, että Sinun pitää pitää kahdesta aarteesta huolta, toinen on vain sisäinen vielä... Aika hauska juttu, että tänne on tulossa ihan samoihinaikoihin kaksi uutta "jäsentä", hyvin ne Inkku ja äippä povasivat uuden tulokkaan/tulokkaat, mahtanevatko sitten aikanaan tietää Haidinkin tilanteen, kun aika koittaa...? Pirteää perjantaita kaikille, paitsi mamalle lepopäivää, jos suinkin vain maltat, niin ei varmasti olisi pahaksi, et kuitenkaan isojen lasten tai vieraiden aikana kehtaa olla mitään tekemättä, niin nauti levosta nyt kun vielä voit...
 
Kiiruska*
Takas piti vielä tulla, kun meinas ihan unohtua Haidi onnitella, kippis ja kulaus, sulle ei sitä kuoharia saanut olla niin oliko se se "kirnupiimä" sun "juhlajuoma"? jokatapauksesssa Onnea ensimmäisestä näyttörupeamasta, sitä se aikuisopiskelu on, rankkaa ja haastavaa, mutta toisaalta palkitsevaa, kokemuksesta tiedän, kun plakkarissa on kolme saman aklan tutkitoa, ja niistä kaksi olen aikuiskoulutuksena a suorittanut, toisen vielä monimuotona työnohessa, ja kolmannesta jo haaveilen, sitten olis aika vankka ammattitaito tältä omalta alalta, ja siihen tuo minun suhteen taitaa stoppi tulla, jos en alaa vaihda, jotenkin tuo korkeakoulu/yliopistomaailma ei ole ehkä minua varten, joten se siitä, elämässä pitää olla haastetta jokatapauksessa, suuntautuu se sitten ihan mihin tahansa, jos ei vauvahaaveisiin niin sitten johonkun muuhun milenkiintoiseen... pitää mennä...
 
äippä*
Perjantai huomenet!
Tiedättekö, tänään on viimeinen äitiysloma päivä, aatelkaa????!!! Apua, jos olisin töihin lähtenyt, niin huomenna se olisi sitten ollut edessä, Onnelin hoitoon vienti. Tätä tuossa aamulla ajattelin, kun neiti nötterö istui potalla, nakuna ja suupielet korvissa ja kalitti kaikkea omaa juttuaan.
Mutta näin. Pitää nauttia jokaisesta päivästä, jonka voi olla kotona, vaikka välillä tökkää/väsyttää/ottaa päähän---mutta niinhän tekisi kuitenkin--joskus!

Missäs Inkku kuulumisineen?
 
Inkku64
"Täällähän minä, täällähän minä, mitäs sulle kuuluu, kiitoksia hyvää, mennään pois, mennään pois." Yritän palautella vanhoja lastenlauluja mieleen, sillä Toivo on kiitollinen kuuntelija, vaikka ääneni onkin kuin sillä parjatulla variksella.

Ensiksi superhyperonnittelut Iltaruskolle, tosi kiva kuulla, että teillä on tärpännyt. Nyt saatte maman kanssa jännäillä sitten käsi kädessä :) Ja äippä muka töihin! Tajutonta olisi viedä 9 kk:n ikäinen vauva hoitoon. Jos vain voin välttää asiaa, niin yritän minäkin jäädä hoitovapaalle. Kiiruska siellä töissä höösää noita harjoittelijoita. Hyvä, että saavat oikeanlaista opetusta alalle. Ja Haidi on selvitynyt koekierteestä, hieno homma. Niinkuin K. sanoi, niin aikuisopiskelu on tosiaan palkitsevaa. Mukavinta on se, että ainakin minä osasin suhtautua tentteihin erilaisella rentoudella kuin nuoruusvuosina. Ja kun on asenne kohallaan, niin kokeetkin menee paremmin.

Oli muuten tajuton nälkä ennen eilistä toimenpidettä, mutta sen jälkeen ei ollutkaan. Maha oli täynnä ilmaa. Siitä voiskin tulla uusi laihdutusmetodi :)))) Lausunnoksi sain, ettei ainakaan syöpää ole ja tietysti näytepalojen tuloksien jälkeen tiedetään vielä enemmän. Lääkäri sanoi, että 10 % kokee operaation tuskaisena, 10 % ei yhtikäs minään ja 80 % epämiellyttävänä. No ehkä kuulun tuohon epämiellyttäväryhmään, sillä ei se oikeesti kovinkaan paljon sattunut, mutta olihan se inhottavaa. Paskareissu siis, kirjaimellisesti. Uusintatarkastus 5 vuoden päästä, mutta enää ei tarvitse jännittää, kun tietää mitä on tulossa. Tänään vielä gynelle, niin sitten kyllä en lääkärinovea avaa sataan vuoteen!!!!

Voi, että mä olen kade Iltaruskon tytön ponista. Sellaisen minäkin olisi aikanani tarvinnut. Hyvä harrastus kaikenkaikkiaan.

Mukavaa loppuviikon alkua kaikille!
 
äippä*
Mutta johan on tänään kiva olla Suomalainen, hitto ja ihan oman kylän tyttö ottaa ja hiihtää kultaa kaulaansa, jes!

No hyvät on Inkunkin kuulumiset. Ai vielä gyne tänään, no on sua sitten ronkittu joka reiästä heh heh! Noin se kävi mullakin, kun oli samalla viikolla gyne, ham.lääk, että ei kiva.
No poistun taas, muuten menee jutut kohta aivan älyttömiksi--on semmonen olo!
 
Inkku64
Jasså meinaa äipällä livahtaa jutut älyttömiksi. Antaa mennä vaan. Mitään älyllistä en haluaisikaan juuri nyt lukea. On meinaan sen verran voittaja olo, kun gyneltäkin sain terveen paperit. Viimeiset retaleet ilmeisesti tuli ulos alkuviikosta, kun vuoto muuttui taas punaiseksi. Nyt näyttäisi olevan puhdasta. Eikä munikset näytä vielä käynnistymisen merkkejä. En sitä tätiäkään vielä vieraaksi kaipaisikaan. Vaikka imetys on osittaista, niin pitää kuitenkin kropan vielä talviunessa. Nyt on lähes tulkoon kaikki reiät sitten tarkastettu, ellei nyt korvakipu yllätä :)

Mä oon ihan pimennossa noista hiihdoista. Mutta huomasinkin, että ne tulevan ennen ylösnousua. Yleensä istun kaikki urheilulähetykset alusta loppuun, mutta nyt kävi kömmähdys. Ja niin hieno saalis Suomelle. No pitää katsoa kuuden jälkeen kertausta.

Heipat kaikille!

 

Yhteistyössä