Aurorix masennuslääkkeestä kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja Auro
  • Ensimmäinen viesti
Auro
Löytyykö kokemuksia aurorixista??
Itse aloittelin juuri tänään tuon lääkkeen..

Ainut masennuslääke kuulemma mikä ei vaikuta seksuulisiin haluihin negatiivisesti =)
Lisäksi syön 25mg seroquel unta tuomaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 11:55 Auro kirjoitti:
Löytyykö kokemuksia aurorixista??
Itse aloittelin juuri tänään tuon lääkkeen..

Ainut masennuslääke kuulemma mikä ei vaikuta seksuulisiin haluihin negatiivisesti =)
Lisäksi syön 25mg seroquel unta tuomaan.
No huh huh. Onpa sinulla väitteet. Ehkä jollekkin ei vaikuta mutta toisella taas vaikuttaa.
 
Ja piti vielä lisätä, että lääkärikö sinulle niin sanoi? onko hän itse kokeillut?

Lääkefirmat ylipäätänsä väittää mitä vain, mm ettei remeron jota imeskellään, ei liukene lainkaan suuhun. Ja pask.a puhetta- remeronin vaikutus alkaa jo suussa. Sen on kokeillut mpari ystävääni, jotka eivät lääkettä syö eivätkä lääkettä ollenkaan nieleskele -> 10min kuluttua he haluavat nukkumaan.
 
Auro
Väite ei ole minulta PERÄISIN, vaan lääkärini juuri tänään mainosti näin!! Toin nyt vain esille sen mitä lääkärini kertoi lääkkeestä.

Todellakin tiedän että yksi sopii toiselle, toinen toiselle...Monta lääkettä kokeilleena, tiedän!!

Olen itsekkin toiveikkaana, jospa tämä aurorix ei todella vaikuta seksualiseen puoleen negatiivisesti! Monet masennuslääkkeet tuntuvat heikentävän libidoa vahvasti.

Olipa sulla muuten agressiivinen vastaus :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:02 Auro kirjoitti:
Väite ei ole minulta PERÄISIN, vaan lääkärini juuri tänään mainosti näin!! Toin nyt vain esille sen mitä lääkärini kertoi lääkkeestä.

Todellakin tiedän että yksi sopii toiselle, toinen toiselle...Monta lääkettä kokeilleena, tiedän!!

Olen itsekkin toiveikkaana, jospa tämä aurorix ei todella vaikuta seksualiseen puoleen negatiivisesti! Monet masennuslääkkeet tuntuvat heikentävän libidoa vahvasti.

Olipa sulla muuten agressiivinen vastaus :eek:
Nettipalstoilla ei kannata ihan kaikkea sanoa ääneen, senkään takia, että joku täällä voi ottaa kaiken todesta. Joillakin ei ole omaa käsitystä asioista ja haluaa uskoa mitä muut sanoo.

Anteeksi. Itsekkin olen kymmeniä lääkkeitä kokeillut, tiedän tunteen kun halut katoaa. Toivottavasti lääke auttaa sinulle. Ja anteeksi, en tahtonut pahoittaa mieltäsi... :ashamed:
 
"Sen on kokeillut mpari ystävääni, jotka eivät lääkettä syö eivätkä lääkettä ollenkaan nieleskele -> 10min kuluttua he haluavat nukkumaan."

Anteeksi, en ihan ymmärtänyt...siis ystäväsi eivät syö tätä lääkettä, eikä nieleskele ollenkaan.... HÄh?!
 
Auro
Ymmärrän!

Tarkoitiko muuten tuolla remeron viestillä että ystävi ovat joksu vain kokeilleet yhden remeronin vaikutsta, vaikka eivät muuten sitä käytäkkään.Sori, en ihan ymmärtänyt... :ashamed:

Voimia sulle, ei ole helppoa oikean lääkkeen etsiminen.
Kunpa tässä nyt itsekkin löytäisi oikean lääkkeen joskus, huokaus....

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:08 Auro kirjoitti:
Ymmärrän!

Tarkoitiko muuten tuolla remeron viestillä että ystävi ovat joksu vain kokeilleet yhden remeronin vaikutsta, vaikka eivät muuten sitä käytäkkään.Sori, en ihan ymmärtänyt... :ashamed:
Joo. Eli kaksi kaveriani ovat kokeilleet remeronia ilman että he sitä käyttävät. Lääkefirma sanoo, ettei lääke imeydy suussa. No se on kuitenkin valhetta.
Kaveri imeskeli lääkkeen (ei edes kokonaan) ja eivät nielleet lääkettä. Sylkivät lääkkeen pois ja huuhtelivat sen jälkeen suun vedellä. noin 10minu päästä heitä alkoi väsyttää...
 
Minulla on kokemuksia tuosta Aurorixista. Minulle aiheutti mm. tuota seksuaalista haluttomuutta ja iltaisin oli vaikea nukahtaa, joten monesti jouduin ottamaan nukahtamispillerin. Muuten auttoi masennukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. :hug:
 
Minullakin oli välillä Aurorix kun muute eivät tehonneet. Mielestäni ei kyllä vaikuttanut seksihaluihin (siitä hyvä), muttei kyllä muutenkaan vaikuttanut minuun eli paranemista ei tapahtunut. Nyt minulla zoloft, joka kans vähän vaikuttaa seksihaluihin ja on auttanut paniikkihäiriössä. Tosin tämäkin lääke isommalla määrällä vaikuttaa kyllä halukkuuteen. Itse en ole ollut vireessä sitten lääkkeitten alottamisen jälkeen oikein kunnolla ja se harmittaa :\|.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä