Autoilusta ja loppuraskaudesta...

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Kertokaas, onko teillä loppuraskaudesta mahtuneet turvavyöt kiinni?

Mulla ei enää mene vyöt kiinni, ja toisinaan kuitenki tarttis autolla liikkua... :ashamed:
Paljonko sulla viikkoja?
Mulla 33 ja ainakin toistaiseksi menee hyvinkin kiinni. Vyötä pidän alhaalla niin kuin pitääkin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Kertokaas, onko teillä loppuraskaudesta mahtuneet turvavyöt kiinni?

Mulla ei enää mene vyöt kiinni, ja toisinaan kuitenki tarttis autolla liikkua... :ashamed:
Paljonko sulla viikkoja?
Mulla 33 ja ainakin toistaiseksi menee hyvinkin kiinni. Vyötä pidän alhaalla niin kuin pitääkin. =)
Viikkoja on nyt 36+... Esikoista odottaessa en muutamaa viikkoa tästä eteenpäin saanut enää sormenpäitä yhteen mahan takaa... :whistle:
 
itse ajoin rasaviikolla 42 sairaalaan yliaikaistarkastukseen... supistukset alkoivat sairaalassa itsestään sillä reissulla. pari tuntia autolla ajon jälkeen synnytin 3kg800g painavan pojan...hyvin mahtuvat turvavyöt kiinni :) poika nyt jo reilu kaksi vuotias.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Meillä taitaa olla sit autossa epätavallisen lyhyet vyöt... :whistle: Kun kiinni ei mee vaikka penkki on niin takana kuin mahdollista... :ashamed:
mikä auto teillä on?
Ford Focus.
Mä en käsitä, et miten ne ei sit mee kiinni... :ashamed: Hävettää ihan... :whistle: Ja kuitenkaan ei oo painoa kovin paljon tullut lisää, maha vaan tulee pelkästään eteenpäin... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Meillä taitaa olla sit autossa epätavallisen lyhyet vyöt... :whistle: Kun kiinni ei mee vaikka penkki on niin takana kuin mahdollista... :ashamed:
mikä auto teillä on?
Ford Focus.
Mä en käsitä, et miten ne ei sit mee kiinni... :ashamed: Hävettää ihan... :whistle: Ja kuitenkaan ei oo painoa kovin paljon tullut lisää, maha vaan tulee pelkästään eteenpäin... :|
Autoissa eri mittasia vöitä. Mulla oli kanssa semmonen eteen työntyvä maha, mutta mahtui kyllä vyöt kiinni meidän golfissa.

 

Yhteistyössä