Auton vaikutus naisen saantiin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vielä - 80 luvulla auottomalla miehellä ei ollut mitään mahdollisuutta naisiin. Mitä mieltä olet auton merkityksestä naisteniskemiseen?

Onko sinulle kuinka tärkeää että miehellä on auto ja minkälainen sen pitää olla? Olisiko esim. 20 vuotta vanhalla toyotalla liikkuvalla mitään mahdollisuutta sinuun?
 
vierailija
Ei vaikutusta. Mulle on sama, vaikka tulis tohon pihaan kullatulla helikopterilla, mut jos ihminen on täys kusipää, alkoholisti, nisti, narsisti tai jotain muuta vastaavaa, niin ei.. ei pysty tekemään parempaa tuttavuutta
 
Jos sillä ois nolo auto, en menisi kyytiin.

Ja mulla on aina (okei, kolme kuukautta oon ajokortillista elämääni ilman elänyt) ollut auto. Eli sinällään turha miehelle ellen mä sit joudu kuskaamaan sitä.
 
vierailija
Kyllä vaikuttaa. Nyt toinen täysin uutena ostettu auto menossa ja kyllä on huomannut että tuttavapiirin naiset suhtautuu kiinnostuneemmin. Ja tietenkin otan kaiken lämmön ilolla vastaan. :love:
 
Kauheeta sanoa, mutta vaikuttaa.
Mun pitäis tuntea se romuauton omistajamies hyvin ennen auton näkemistä, jotta tajuaisin että hän on huippu tyyppi autosta huolimatta.

Mutta jos ensimmäinen sen miehen kohtaaminen olisi tämän kera (joo Datsunit on lutusia mut silti...), niin miehellä ei mahkuja.
Mulle tulee mieleen että mies on semmonen liian rento, anteeksipyytelevä hutilus. Hessu Hopo.

 
Auto ylipäänsä on minun mielestä merkittävä tekijä. Toisaalta jos asuisi jossain ydinkeskustassa, isossa kaupungissa, silllä ei olisi enää mitään merkitystä, koska eihän siellä tarvitse autoa mihinkään. Jos tulee tarve, niin vuokrausta vaan.
 
On kyllä niiiiin vanhanaikainen aihe...
Ehkä joo, joihinkin "perinteisiin" emäntiin vaikuttaa tai typyihin, jotka etsivät elättäjää, ei rakkautta, mutta veikkaisin, että aika harvinaista.

Tai mistäs minä tiedän, ehkä se jossain piireissä (koulutus, tulotaso yms) vaikuttaa.

Itse olen aina luullut, että tämä on miesten pahimpia virhearvioita.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Auto ylipäänsä on minun mielestä merkittävä tekijä. Toisaalta jos asuisi jossain ydinkeskustassa, isossa kaupungissa, silllä ei olisi enää mitään merkitystä, koska eihän siellä tarvitse autoa mihinkään. Jos tulee tarve, niin vuokrausta vaan.
Jos ydinkeskustassa asuvat eivät tarvitse autoa, niin miksi silti ydinkeskustan kadut ovat öisin täynnä pysäköityjä autoja?
 

Yhteistyössä