Auts! Rinta aina kipeä :(

Mua on vaivannut jo pitkään toinen rinta.

Ensin siinä oli vain patti ja sitten hakeuduin lääkäriin --> mammografia & ultraääni.
Siellä rintoja puristeltiin väkisin ja tutkittiin perusteellisesti.
Mitään ei kuitenkaan näkynyt ja tuntui kuin patti olisikin jo hävinnyt siellä tutkimuksissa.

Nyt sitten sen mammografian (oikeastaan ultraäänen ja lääkärin kovakouraisen käsittelyn) jälkeen tämä pattirinta, josta patti jo välillä katosi, on joka päivä kipeä. Toisina päivinä enemmän, toisina vähemmän. Useimmiten kipu on sellaista, että sen huomaa/muistaa, kun joku osuu rintaan.
Tänään rinta on kipeä, vaikkei siihen kosketakaan :(
En pysty edes makaamaan mahallani, kun kipua on. (Ei mikään järkyttävä kipu, mutta kipua kuitenkin)
Nyt sitten tunnustelin rintaa pitkästä aikaa ja huomaan, että rinnan maitotiehyt(jos se se nyt on) on turvoksissa ja olisko siinä sitten jonkinlaista pattia.
Ei ilkeä pahemmin kosketella, koska kipeä on (joo tulikohan kaikille jo selväksi?).

Mammografiastakin on parisen kuukautta niin ihmetyttää että mistä tämä kipu juontaa juurensa.
Mietin rintatulehdusta, mutta enhän minä edes imetä saati kuumeile.
Mutta kipu on kuitenkin rintatulehduksen suuntaista kipua (olen sairastanut rintatulehduksenkin vuosia sitten, joten tiedän mihin verrata)



...Onko muilla ollut samanlaista vaivaa ja mitä on selvinnyt syyksi? :/
Pitäisikö tässä taas varata omalääkärille aikaa ja tuhlata resursseja turhanpäiväisiin tutkimuksiin, koska "eihän mua nyt mikään kuitenkaan vaivaa" :(
 
vieras
Ei mulle kyllä tullu kuumetta enkä imettäny kun rintatulehduksen sain, tai mikä lie sitte ollu mutta kyllä se sillä lääkekuurilla parani jonka terv.keskuksesta sain ihan puhelinreseptinä, ei tarvinnu edes mennä käymään kun hoitaja oli puhelimessa varma että kipu on rintatulehduksesta johtuvaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulle kyllä tullu kuumetta enkä imettäny kun rintatulehduksen sain, tai mikä lie sitte ollu mutta kyllä se sillä lääkekuurilla parani jonka terv.keskuksesta sain ihan puhelinreseptinä, ei tarvinnu edes mennä käymään kun hoitaja oli puhelimessa varma että kipu on rintatulehduksesta johtuvaa..
Oikeesti? :eek:
Mä kun olen luullut, että tulehdus nostaa aina kuumeen.
Oliskohan tossa rinnassa vioittunut jotain sen lääkärin todella kovasta puristamisesta? :|
No jos tämä jatkuu, niin kai se on pakko käydä lääkärissä...
 

Yhteistyössä