auttaisin mielelläni

  • Viestiketjun aloittaja parempi mieli
  • Ensimmäinen viesti
parempi mieli
Mä oon miettinyt paljon että voisin ihan hyvin, auttaa rahallisesti huonosti toimeentulevaa yh:ta tai suurperhettä. Mulla vaan itselläni on niin paljon. Ulkomaan apuihinkin olen osallistunut mutta tuntuu ettei niistä koskaan kuule sen enempää, vaikka lahjoitukseni ovat olleet suuria. Voisin hyvin maksaa vaikka jonkun velattomaksi ihan vain jotta itselle tulisi auttamisesta hyvä mieli. Siksi kysyisinkin löytyykö netistä mitään sivustoa minne voi turvallisesti tehdä vaikka suuriakin siirtoja?
 
tässä
otapa yhteyttä diakonia puoleen, lahjoitat vaikka lahjakortteja, jotka haluat suunnata vähätuloisille lapsiperheille.. siihen apuun voit luottaa ja varmasti menee oikeaan osoitteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja parempi mieli:
Mä oon miettinyt paljon että voisin ihan hyvin, auttaa rahallisesti huonosti toimeentulevaa yh:ta tai suurperhettä. Mulla vaan itselläni on niin paljon. Ulkomaan apuihinkin olen osallistunut mutta tuntuu ettei niistä koskaan kuule sen enempää, vaikka lahjoitukseni ovat olleet suuria. Voisin hyvin maksaa vaikka jonkun velattomaksi ihan vain jotta itselle tulisi auttamisesta hyvä mieli. Siksi kysyisinkin löytyykö netistä mitään sivustoa minne voi turvallisesti tehdä vaikka suuriakin siirtoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
otapa yhteyttä diakonia puoleen, lahjoitat vaikka lahjakortteja, jotka haluat suunnata vähätuloisille lapsiperheille.. siihen apuun voit luottaa ja varmasti menee oikeaan osoitteeseen

Alkuperäinen kirjoittaja parempi mieli:
Mä oon miettinyt paljon että voisin ihan hyvin, auttaa rahallisesti huonosti toimeentulevaa yh:ta tai suurperhettä. Mulla vaan itselläni on niin paljon. Ulkomaan apuihinkin olen osallistunut mutta tuntuu ettei niistä koskaan kuule sen enempää, vaikka lahjoitukseni ovat olleet suuria. Voisin hyvin maksaa vaikka jonkun velattomaksi ihan vain jotta itselle tulisi auttamisesta hyvä mieli. Siksi kysyisinkin löytyykö netistä mitään sivustoa minne voi turvallisesti tehdä vaikka suuriakin siirtoja?
Tää on kyllä hyvä :)
 
katkera
miten tuolla diakoniassa apu menee perille? Oon 7 vuotta ollut totaali yh ja elänyt lapsen kanssa köyhyysrajalla (toimeentulotukirajalla) Koskaan en ole ylimääräsitä apua saanut. Jos on vaikkapa lastensuojelun asiakkuus niin lahjakorttia tulee automaattisesti aina jouluna ja juhannuksena :(
 
no jos ei muuta niin tee pieniä paketteja joissa on lasten vaatteita ja tarvikkeita ja vie neuvolaan ja sano että jakavat esim yh äideille ja muille oikeasti tarvitseville. Ainakin itse olisin ollut todella kiitollinen semmoisesta avustuksesta.
 

Yhteistyössä