Auttakaa (asiaa kodinhoidontuesta)

Olen siis lasten kanssa kotona kodinhoidontuella. Tässä kuussa sain työpaikalta lomarahat. Vaikuttaako ne siis vain siihen hoitorahaan (?) mitä maksetaan jokaisesta lapsesta erikseen se mitätön summa. Ja tuleeko se perusosa 294 euroa normaalisti.

Kelan vastaanotossa ei se täti osannut sanoa :headwall: Liekkö väärä hänenkin työpaikkansa.
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Ei kai se vaikuta noihin mihinkään, mulle maksettiin kans just lomarahat...

Lisään vielä että eihän se lomaraha vaikuta mitenkään lasten hoitopaikkaan eli kotiin ja maksun perusteenahan on se että lapset hoidetaan muualla kuin kunnallisessap.hoidossa, eiks niin?
 
vieras
Kyllä se sen maksukuukauden ansioperusteiseen hoitolisään vaikuttaa. Saatko siis hoitolisää joka maksetaan jos miehesi tulot ovat pienet? Sisaruskorotuksiin (jos niistä puhut) ei vaikuta.
 
RPM
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se sen maksukuukauden ansioperusteiseen hoitolisään vaikuttaa. Saatko siis hoitolisää joka maksetaan jos miehesi tulot ovat pienet? Sisaruskorotuksiin (jos niistä puhut) ei vaikuta.

Kiva kun joku on viisas, siis minä luulin että puhut niistä sisarkorotuksista, niihin ei mikään vaikuta mutta todella jos saat sitä hoitolisää on asia eri...
 

Yhteistyössä