AUTTAKAA EHKÄISYASIOISSA NOPSAAN.. mitä voi tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti
"Mira"
Pillerit lopetin, niitä en enää saa terveydellisistä syistä. Hukassa olleet halut palasivat, en ole edes ajatellut pillereistä johtuvan haluttomuuden. Tilanne nyt sitten se, että halut on kovat molemmilla.
Mutta se ehkäisy! Vaahdot kokeiltu, ei sovi kun liian märkää. Kortsut ahistaa, menee se sponttaanisuus koko hommasta.
Mitä seuraavaksi?? Ideoita?
Alkaa jo ahdistaa ku haluaa ja haluaa mutta kaikki vaatii sen alkusähellyksen ja ei voi nauttia kunnolla ja antaa mennä vaan.
 
"vieras"
Kumien käyttö on ihan kivaa kun vaan asennoituu siihen oikein :) Mulla oli sen verran hankalaa kuparikierukan kanssa, hormooneja en halua joten olen päättänyt tykätä kondomeista.
 
"heips"
Mies vaan sterilisaatioon! Niin epäreilua että naisen muka "kuuluu" huolehtia ehkäisystä ja vetää kaikenmaailman hormoneja. Sterilisaatio on helppo toimenpide miehelle ja sen saa mahdollisesti myös purettua.
 
"vieras"
[QUOTE="heips";24251322]Mies vaan sterilisaatioon! Niin epäreilua että naisen muka "kuuluu" huolehtia ehkäisystä ja vetää kaikenmaailman hormoneja. Sterilisaatio on helppo toimenpide miehelle ja sen saa mahdollisesti myös purettua.[/QUOTE]

Henkisesti se voi kuitenkin olla miehelle kova pala....
 
[QUOTE="Mira";24251300]Voiko niinkin tehdä? Miten sellanen toimii? Eikö vaikuta miehen haluihin tms mitenkään?[/QUOTE]

Se on nimeltään vasektomia ja homma toimii kuten ennenkin, tulosta vaan ei tule. Ne joiden olen kuullut siinä käyneenl, eivät ole moittineet halujen kärsineen. Se kun ei vaikuta miehen haluihin, siihen vaan että raskaaksi ei tule. Meilläkin harkinnassa.
Siinä napsastaan siemenjohtimet poikki ja solmuun. Toimenpiteenä kuulemma nopea ja helppo. Noin kokeneiden suusta.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ei sterilisaatiota sulle? Onko leikkausriski sulla? Mulla on semmoset Essure-implantit jotka laitetaan munanjohtimiin. Semmoiset "kierteet", joilla ehkäisyteho täysi kolmen kuukauden kuluttua. Ja ei maksakaan kun poliklinikkamaksun verran. :)
 
Tää on huvittavaa. Äkkiä apua ehkäisyasioihin!! Tässä ollaan hommia alottelemassa ja äkkiä pitäis apu saada. Läppäri on tässä yöpöydällä. ;)

Tosiasiassa mulla sama mietintä menossa. Olen päätymässä ehkäisykapseliin, halpa ja vaivaton. Mutta se ei nyt auta, jos olette "äkkiä petipuuhiin alkamassa". :)
 

Yhteistyössä